Hop til indhold
Marquis de Sade

Advarsel : Pas på hende her ;-)

Recommended Posts

Nåe ja. Men hun har dog en pris.

Rojana : Det er ikke normal jeg vil gøre det, men hvis du give mig  DKK10 mil. kan du overføre dem til min bankkonto først når jeg se penge så skal jeg nok give dig en happy end og på samme tid får vi alle også alle medier til lave en film om det.

Og samtidig får man en chance som realiti stjerne.

 

 

Under alle omstændigheder er man lidt undskyldt, hvis der kommer lidt liv i banditten. Sjælden har jeg da set så sød en thai.

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan bare lave et stort skilt med "Happy End" og så et stort rødt kryds henover - så kan de mænd, der gerne vil have HE, vælge at gå et andet sted hen - men det skulle nu ikke undre mig, om nogen mænd finder en speciel fornøjelse i netop at efterspørge det de steder, hvor det ikke tilbydes, for at se om de med deres pengepung kan flytte grænserne  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det burde respekteres med stor R. Oftest har jeg besøgt thai massører som netop ikke skilter for meget med ekstra ydelser, fordi jeg ikke gider en halvdårlig massage som bare handler om at strejfe mig forneden og få mig til at betale 200kr ekstra.

Synes faktisk thai massagen har fået et negativt brand grundet seksuel ydelsen, og derfor holder jeg det også hemmeligt når jeg går til massøren. Ville ønske jeg bare kunne sige til konen "skat jeg går lige ned til Lao Ping Su og får en omgang massage", "ok, hils dernede". Men det kan jeg ikke.

Og fordelen ved thai massører, i modsætning til danske, er at man ikke skal booke tid 14 dage i forvejen. Hvis jeg har ondt, så skal det løsnes nu.

Kort sagt: Hvis der står "ingen seksuelle ydelser" så betyder det "ingen seksuelle ydelser". Og det skal vi respektere.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taget fra hendes www

 

Slogan : Din indre Ro er vores mål.

I 2007 lærte hun en del om thai massage fra Wandee, Watpoo-Massage på Bornholm ”bare for prøve”. Det ændrede sig dog pludseligt en dag, hvor en mand begyndte at græde efter hendes behandling. Efter kun 30 minutters behandling havde det hjulpet ham til at kunne bruge sin venstre arm normalt igen! Siden den dag fik Rojana lyst til at ligge sit liv om, og arbejde med mennesker og sundhed.

Inden klinikken startede kom Rojana strid i med familien både i Thailand og Danmark som begge var uenige i at hun ville ligge sin Bachelor til side, sagde nej til et kontorjob og i stedet arbejde som Thai massør, der jo desværre har et dårlig ry i Danmark, men Ingen kunne stoppe hende.

I 2008 flyttede Rojana fra Bornholm til Hjerm. Her har hun mødt en del mennesker med muskelproblemer, og har altid tilbudt dem Remedial massage. De har efterfølgende følt sig meget bedre tilpas, og gav hende stor positivt feedback. Det fik hende til at tage beslutningen, at nu skulle det ske, hun skulle arbejde med mennesker og sundhed som hun havde haft lyst til siden Bornholm. Hun tog til Thailand for at uddannede sig på en af Thailands mest berømte massage skoler Watpo Traditional Medical School til at start med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan bare lave et stort skilt med "Happy End" og så et stort rødt kryds henover - så kan de mænd, der gerne vil have HE, vælge at gå et andet sted hen - men det skulle nu ikke undre mig, om nogen mænd finder en speciel fornøjelse i netop at efterspørge det de steder, hvor det ikke tilbydes, for at se om de med deres pengepung kan flytte grænserne  :roll:

 

Problemet her er bare, at mange thaisteder giver udtryk for, at de hverken tilbyder sex eller håndtrolde. Det er altså udadtil, men når man først er kommet inden for, ser verden helt anderledes ud.

Så det med et skilt, hvor "Happy End" er overkrydset, giver ingen mening. Undtagen for de helt udenforstående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Exclusive Massage var også meget eksplicitte omkring ingen seksuelle ydelser. Det er kun massage, så lad være med at spørge.

Jo tak. Jeg spurgte aldrig, men fik noget jeg nok ville tolke som seksuelle ydelser. (efter bragende god massage heldigvis)

Princippet et vel, at pigen forbeholder sig retten til at yde eller ej, og at kunden skal dælme affinde sig med dette. Ellers kan han jo bare bestille en omgang svensk hos en gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

deres diplomer fra Watpoo i Thailand er ren kopi lavet i Danmark

 

tror ikke mange af dem har været på alle de massage kurser de har siddende på deres væg   :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåe ja. Men hun har dog en pris.

Og samtidig får man en chance som realiti stjerne.

 

 

Under alle omstændigheder er man lidt undskyldt, hvis der kommer lidt liv i banditten. Sjælden har jeg da set så sød en thai.

 

Ja, det er top reklame - med eller uden HE ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kan hun ikke klare det, må hun finde et andet arbejde.

 

 

Der er jeg så lodret uenig i, hvis hun tydeligt via oslag eller på hjemmeside skriver at der ikke tilbydes så skal man sku heller ikke spørge om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er jeg så lodret uenig i, hvis hun tydeligt via oslag eller på hjemmeside skriver at der ikke tilbydes så skal man sku heller ikke spørge om det.

 

Det er den perfekte verden, du opstiller.

I den virkelige verden, VIL der være fyre, der spørger. Er det ok? Nej, men det er uundgåeligt og det vil altid ske.

 

Så kan hun ikke klare mosten i bageriet... Eller er det lugten i mosteriet? Ja, så må hun finde sig et nyt job.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den perfekte verden, du opstiller.

I den virkelige verden, VIL der være fyre, der spørger. Er det ok? Nej, men det er uundgåeligt og det vil altid ske.

 

Så kan hun ikke klare mosten i bageriet... Eller er det lugten i mosteriet? Ja, så må hun finde sig et nyt job.

I den virkelige verden ville fyre der kan læse ikke spørger efter det, du er ikke i tvivl hvis de tilbyder det, på trods af hvad der står på skiltet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I den virkelige verden ville fyre der kan læse ikke spørger efter det, du er ikke i tvivl hvis de tilbyder det, på trods af hvad der står på skiltet. 

 

I den virkelige verden findes der ordblinde og LÆS venligst hvad Princecharming skriver før du udtaler dig. 

Der vil altid være folk, der spørger om de kan få den suttet uden gummi også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I den virkelige verden ville fyre der kan læse ikke spørger efter det, du er ikke i tvivl hvis de tilbyder det, på trods af hvad der står på skiltet. 

 

Læs hvad jeg skriver bro :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I den virkelige verden findes der ordblinde og LÆS venligst hvad Princecharming skriver før du udtaler dig. 

Der vil altid være folk, der spørger om de kan få den suttet uden gummi også. 

Har du ikke snart nået din kvote af skriv for i dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs hvad jeg skriver bro :)

Har jeg gjort, mener du det er i orden at spørger efter det ved en normal massør? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har jeg gjort, mener du det er i orden at spørger efter det ved en normal massør? 

 

Så må du læse igen, for jeg kan se, at du netop ikke har læst hvad jeg har skrevet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil sige det er lidt frisk gjort, men mening er ikke den vigtige her. Det handler mere om at sådan er virkeligheden bare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må du læse igen, for jeg kan se, at du netop ikke har læst hvad jeg har skrevet :)

Kan du ikke omførmulere det så en træt og smålidderlig mand kan forstå det så? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

I den virkelige verden, VIL der være fyre, der spørger. Er det ok? Nej, men det er uundgåeligt og det vil altid ske.

 

 

Har jeg gjort, mener du det er i orden at spørger efter det ved en normal massør? 

 

 

Kan du ikke omførmulere det så en træt og smålidderlig mand kan forstå det så? ;)

 

Nu kan det vist ikke skæres mere klart ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I den virkelige verden findes der ordblinde 

 

Foreslår så at hun laver en kombination af f.eks disse 2 billeder:

 

funny_tree_penis8022.jpg 1368.jpg?width=310&color=ffffff&crop=0  

 

:wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...