Hop til indhold
Jernsvinet

Så er det snart tid til grill

Recommended Posts

næhhhh hun gjorde sådan her i stedet 

 

hitler-kvinde-humor.jpg

 

BARE FORDI DU SAD MED STORE BEDENDE ØJNE, OG KIGGEDE EFTER DAMER . . .  :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligvis prises grillen.

Da jeg for mange år siden begyndte som sejler, troede jeg naivt, at den lille forretning sagtens kunne klares ombord.

Jeg var imidlertid ved at sætte fyr på hele båden, så for efterdags klarede jeg den slags med engangsgrill på molen

(måske har Havnebumsen med benene ud over kajkanten interesseret iagttaget min kampf).

Hej BX.

 

Ja det må da ikke ha været en rar ting, at opleve. Men det positive må da være du havde vand til begge sider af båden. Nej de grill skal man passe på, Vigik for mange år siden på en koloni på stranden da en 7 årig pige trådte på en grill der var begravet i sandet. Bestemt ikke et rart syn.

 

God fredag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BX.

 

Ja det må da ikke ha været en rar ting, at opleve. Men det positive må da være du havde vand til begge sider af båden.

 

Ja, det siger du nok.

Men sejlerens værste fjende ombord er faktisk ilden. Der er jo ingen steder, man kan flygte hen. Selvom der er vand på begge sider, er det ikke nok med bare at pøse på - hvis man har adgang til havets rige H2O-resourcer.

 

Det drejer sig om at få kølet temperaturen ned, og det opnår man ikke ved (i panik) at pøse på.

 

Næh, man skal "blot" stænke vand på, og det glemmer de fleste i en kritisk situation. Nok inklusive mig selv, da jeg aldrig har oplevet det helt alvorligt. Og heller ikke håber at opleve det.

 

Det varmeste "ubrændbare", jeg har haft ombord, var, da jeg i sommer havde Nikita nede i kahytten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...