Guest Elsevier Skrevet 7. Marts, 2015 Den her som første prioritetnd.297.jpg Og den her som anden789M.jpg Begge lige til at trylle bukserne af pigerne. Bukserne måske.. Trusserne næppe.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg foretrækker selv ikke at bruge parfume. Det kan jo være allergi-fremkaldende. Det at være renvasket må vel være et must!! Også mig, men da min hos GP'er nok er sluttet er det jo kun interessant for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Icemandk 181 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Jeg bruger til daglig Cool Water, den er tilpas afdæmpet og fungerer godt på min hud og holder hele dagen. Jeg plejer at bruge en Victorias Secrets herre parfume der hedder Very Sexy, i weekenden, da konen er helt tosset med den. Sidst jeg var i USA købte jeg så en Very Sexy Platinum, som konen er endnu mere vild med. Fandt forleden ud af at hun ikke er den eneste. Jeg var en tur i Bruuns Galleri i Aarhus for at købe en gave til hende, og på den time jeg gik i centeret blev jeg passet op af 7 piger/kvinder som ville vide hvad det var for en parfume. Så den må ramme et eller andet :-) Redigeret 7. Marts, 2015 af Icemandk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille-bror 13 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Nille.... Det er kun mine vinflasker der er tomme, så jeg må nøjes med en kop KOPI LUWAK kaffe for tiden, og det er nu heller ikke så værst. Så god weekend til jer alle. Tomme vinflasker?? Ja puhh ha stakkels storebror Det er jo ikke nemt at få råd til så meget pap-vin - eller fisse - når man skifter "Karat kaffen" ud med kaffe TIL FUCKING 3000 KR KILOET !!! Det mest frastødende ved kaffen, er faktisk ikke engang at det er KAFFE *G* - men at det er kaffebønner der er blevet spist, og efterfølgende blevet poop'et ud af numsen på et lille dyr og så efterfølgende blevet pillet ud af ekskrementerne, ristet, malet og overhældt med kogende vand af en liderlig stodder ( Google det.. den er god nok... det hedder KOPI LUWAK ) Det er da godt nok ikke ALTID at det lige er til at se vi er brødre... Det må jeg nok indrømme... Men, to each their own, som man siger Nå men fortsat god aften gamle stodder, og hils missekatterne fra "onkel". Redigeret 7. Marts, 2015 af lille-bror 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg har fra flere kvinder at Abercrobie & fitch er Da´shit... men på mig personligt dufter de bare ikke særligt indbydende... det bør man også tage i betragtning - nemlig at de forskellige dufte dufter meget forskelligt fra person til person. I en sidenote brugte jeg selv Issey Miake´s L´eau Díssey for +20 år siden - og prøvede den for nyligt, og det virkede bare slet ikke for mig. Find en duft der virker for dig selv - og så tag den derfra... uanset hvilken du vælger kan du ikke gøre alle tilfreds - og da slet ikke kvinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. Marts, 2015 Hvis jeg ikke misforstod spørgsmålet blev det stillet til "I piger" - og der er godt nok mange der sidder og bliver selvfede over hvilken perfume de selv bruger.... Men tvivler på I alle har den forkerte farve handles..... jeg tror faktisk der er en del mænd imellem Har fra en GP her i dag, at hun ikke gider svare på spørgsmål "til pigerne" herinde, da de alligevel bliver besvaret af mænd der tror de ved det hele TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 178 Skrevet 8. Marts, 2015 Rigtige mænd bruger naturligvis vand og sæbe og dufter af saltvand, tjæret værk, sadelsæbe, geværolie og/eller høvlspåner. Vi andre køber nogle kemikalieblandinger ved materialisten at rulle os i, der som sidegevinst gør os sterile eller forøger kræftrisikoen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Marts, 2015 Hvis jeg ikke misforstod spørgsmålet blev det stillet til "I piger" - og der er godt nok mange der sidder og bliver selvfede over hvilken perfume de selv bruger.... Men tvivler på I alle har den forkerte farve handles..... jeg tror faktisk der er en del mænd imellem Har fra en GP her i dag, at hun ikke gider svare på spørgsmål "til pigerne" herinde, da de alligevel bliver besvaret af mænd der tror de ved det hele TVR Hvem er den GP ? haha Vi havde det lige så hyggelig, så kommer revisortypen med sin pegefinger og dunker os i hovedet med en gummi hammer: "Næ næ næ det må I ikke nah nah !!! " Skal man altid være politisk korrekt og toiletsæde skal altid slås ned selv om der ingen kvinder er til stede, haha... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. Marts, 2015 uha - der er nogle dufte der går lige i trussen.. og nærmest flår dem af mig... jeg tænder sindsygt på duft.... hvis den er frisk, let og "spunky"Armani, Abercrombie, KK, Hugo Boss - men fælles for dem jeg kan lide er " DE ER IKKE SØDE!!!!"Der er ganske enkelt ikke noget værre end sød, tung parfume på en mand... bvadr... det er ækelt... der er nogle på mode i øjeblikket som jeg slet ikke kan med.... og fyrene forstår ikke at jeg smider dem i bad når de kommer nyvaskede med de parfumer på... jeg kan slet ikke have det..sex bliver vild hvis fyren dufter rigtigt.... og not so much hvis jeg er blevet druknet i en lugt der kunne bedøve en ko på 20 m. afstand :) :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. Marts, 2015 Armani, Abercrombie, KK, Hugo Boss - men fælles for dem jeg kan lide er " DE ER IKKE SØDE!!!!" Hej Jasmin. Jeg takker da mange gange KK er heller ikke sød God søndag Jasmin. KK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Marts, 2015 uha - der er nogle dufte der går lige i trussen.. og nærmest flår dem af mig... jeg tænder sindsygt på duft.... hvis den er frisk, let og "spunky" Armani, Abercrombie, KK, Hugo Boss - men fælles for dem jeg kan lide er " DE ER IKKE SØDE!!!!" Der er ganske enkelt ikke noget værre end sød, tung parfume på en mand... bvadr... det er ækelt... der er nogle på mode i øjeblikket som jeg slet ikke kan med.... og fyrene forstår ikke at jeg smider dem i bad når de kommer nyvaskede med de parfumer på... jeg kan slet ikke have det.. sex bliver vild hvis fyren dufter rigtigt.... og not so much hvis jeg er blevet druknet i en lugt der kunne bedøve en ko på 20 m. afstand :) Duftevand skal bruge med måde og man skal være nyvasket, det nytter ikke noget at man sveder og sprøjter duftevand ovenpå for at camouflere svedlugten... Jeg tager et godt bad og pifter op med en anelse duftevand på strategiske steder som nakken, armhule håndled, jeg sprøjter aldrig skridtet og brystet ! det er no go! jeg har set mange mænd oversprøjter hele kroppen med en tåge af deo... det er no go! Det er klar nogle udvikler parfume allergi hvis man oversprøjter og har overdrevet forbrug af duftevand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Marts, 2015 Hej Jasmin. Jeg takker da mange gange KK er heller ikke sød God søndag Jasmin. KK Jeg tror Jazz mener "KK" er Calvin Klein og ikke Kanonkonge ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. Marts, 2015 Jeg tror Jazz mener "KK" er Calvin Klein og ikke Kanonkonge ! Er helt sikker på det er KANONKONGEN JASMIN MENER. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Marts, 2015 Er helt sikker på det er KANONKONGEN JASMIN MENER. Har du din egen duftvand ? er det den som hedder "No friends" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. Marts, 2015 Har du din egen duftvand ? er det den som hedder "No friends" Ja da Nille du skulle prøve den, den er ret effektiv. Nu behøver jeg nu heller ikke flere venner. Er meget stolt over dem jeg har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Marts, 2015 (edited) Ja da Nille du skulle prøve den, den er ret effektiv. Nu behøver jeg nu heller ikke flere venner. Er meget stolt over dem jeg har. Nej tak, jeg har nok duftevand i samlingen... er dine venner også stolt af dig Redigeret 8. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. Marts, 2015 Nej tak, jeg har nok duftevand i samlingen... er dine venner også stolt af dig Se nille det kunne du jo prøve at dokumentere for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 8. Marts, 2015 mine farvoritter som står på badeværelset er Spicebomb - Victor&Rolf A-Men - Thierry Mugler Luna Rossa - Prada Nuit d'Issey - Issey Miyake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Marts, 2015 Se nille det kunne du jo prøve at dokumentere for mig. du er velkommen til at besøge mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. Marts, 2015 Så var det vist nemmere, du kom her. Hvis du skal udspørge mine venner. Kan jo ikke udtale mig på deres vegne. Nå mon ikke den afsporing af denne tråd må holde. Jeg undskylder til TS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 8. Marts, 2015 Selvom jeg ikke har nær så mange som Manica, har jeg da nogle stykker at vælge mellem. Men den som uden sammenligning bliver værdsat mest hos pigerne er: Gucci Guilty Intense. Og så passer navnet jo meget godt til den hemmelige hobby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 8. Marts, 2015 (edited) Haha, da jeg i slutningen af forrige årtusinde joinede massagepiger.dk, senere VL, Hedomax og nu EG, var det med en klar forvisning om, at jeg var blandt ligesindede, nemlig fortrinsvis gutter, der gerne ville kneppe unge, attraktive kvinder ganske uforpligtende. Jeg var i fyrrerne dengang. Da jeg senere blev enkemand og befandt mig super som single, ændrede mine præferencer sig ikke, hvad det aldersmæssige angår, og nu, hvor jeg har rundet de 60, tænder jeg seksuelt stadig på piger fra og med de lovlige 18. Skulle jeg forfalde til at søge efter en kæreste, ville jeg nok søge efter noget, som i småborgernes øjne aldersmæssigt ville være mere passende, ikke af hensyn til opinionen, men fordi jeg ville have det svært ved at være kæreste med én, jeg ikke havde andre fælles relationer sammen med end sex. Og reality-fjernsyn er vist ikke lige mig. Jeg troede faktisk, at majoriteten af brugere herinde havde det på samme måde, men efter at have nærlæst denne tråd, er jeg kommet alvorligt i tvivl. Det virker de facto, som om 9 ud af 10 svømmer hen i frustration over ikke at kunne score, og at det er ønsket om at blive bedre hertil, der driver dem herinde. Duftevand - tror I virkeligt, at den slags øger jeres succes hos skønne kvinder, og at stanken får dem til at ville scores af netop jer? Så lad mig give jer et tilbud i bedste Lars Larsen stil. Send mig et lille bæger med låg og kuvert med forudbetalt porto, så skal jeg sende jer lidt mandepis, som i kan fornøje jer med. Eller endnu bedre, kig forbi de sydlige bastioner, så skal jeg stænkpisse jer lidt på bukserne, så I får denne for kvinder uimodståelige odeur af mandfolk, med anstrøg af selvværd og et pift testosteron. Jeg garanterer for effekten, og så kan de af jer, der ikke har prisskilte på hele indboet også være med, det er noget, jeg yder i almenvellets interesse. Så kan I efterfølgende oprette en tråd om, hvilken smartphone, I smykker jer med, selvfølgelig først efter at have excelleret i mandesminke og mascarade. Læg løs venner, der er masser af muligheder for at udstille jeres manglende selvværd og SPS. En ny uge truer, så jeg vil se dyner, kan I tage godt vare på jer selv! Redigeret 8. Marts, 2015 af Onslow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 8. Marts, 2015 Onslow er du bare romantiker, men vil ikke være ved det? Noget kunne tyde på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Marts, 2015 Onslow, hvis du kan score på dit bæger med mandepis, så tager jeg hatten af for dig... Jeg tror vi kan blive enig om at du kan score flere piger end mig med din charme, visdom og romance. Jeg har brug for alle hjælpemidler som duftevand, smartphone og smart tøj, fordi jeg har så lav selvtillid og er socialt forkryblet at ingen piger ville røre mig med en ildtang Ikke sandt piger ? Alle pigerne er vilde med Onslow og hans krop... haha. . . . Selvironi forekommer, haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 9. Marts, 2015 Tak Onslow. Jeg vidste slet ikke at jeg gik og svømmede hen i frustration over ikke at kunne score, men nu har jeg pludselig indset det! Med et blev alt lysende klart! Tak for den øjenåbner - det er selvfølgelig derfor jeg sprøjter mig med det der bøssede stads af duftevand... Jeg tager imod tilbuddet...send mig et bæger mandepis! ASAP! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg