Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Det værste er nu folk, der har været ude at ryge kommer ind igen og røgen hænger i deres gamle tøj - især folk i striktrøjer er slemme - de kan ligefrem give mig åndenød Også dette ! eller folk/en kollega som lige har været ude og ryge, kommer ind og snakker en op i hovedet, puuhahh 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 7. Marts, 2015 Også dette ! eller folk/en kollega som lige har været ude og ryge, kommer ind og snakker en op i hovedet, puuhahh Det blev osse min oplevelse efter jeg selv stoppede med tobakken – lidt skræmmende at tænke på hvordan man selv har lugtet i 30 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 7. Marts, 2015 Armani Code! Parfume - både til mænd og kvinder og hvis jeg kan lide dem, og hvis de ikke er i for store mængder - gør noget godt ved min hjerne. Sved, tis og gammel bodega gør også noget ved min hjerne... Men ikke noget godt eller æggende! Det ku' du da godt ha' sagt. Nu har jeg købt mig fattig på Karl Lagerfeldt, fordi jeg troede, at det var det, der tændte dig. Nå - men så må det jo være noget andet!! Hvis jeg får chancen igen engang, vil jeg lige som din "borende fan" forsøge mig med den rene duft af mand og Gammel Dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Det ku' du da godt ha' sagt. Nu har jeg købt mig fattig på Karl Lagerfeldt, fordi jeg troede, at det var det, der tændte dig. Nå - men så må det jo være noget andet!! Hvis jeg får chancen igen engang, vil jeg lige som din "borende fan" forsøge mig med den rene duft af mand og Gammel Dansk. Du bør være dig selv og hvile i dig selv, ikke gør det du tror pigerne ønsker du skal gøre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elsevier Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Jeg har bemærket at nogle folkslag ynder nogle bestemte dufte... fx. afrikanere bruger en eller andet salve/olie/parfume som jeg synes er utålelig fx. tog jeg det offentlige efter en bytur, hele S-toget stank fordi et par afrikanere brugte noget... jeg blev indimellem antastet af afrikanske piger omkring Istedgade og de havde nøjagtige samme lugt/duft om man vil... Thaiklinikkerne har også nogle bestemte dufte.... men den værste luft er nu cigar og cigaret lugt.... dejligt at barer,cafeer og natklubber er røgfrie, men man kan ikke undgå folk som står lige uden indgangen og ryger og ånder en i hovedet. Det synes jeg er ulækkert. Som ikke rygere er jeg ret følsom over for røg, jeg har ikke lyst til at være passiv ryger. Tror sgu ikke det er deres parfume. Men derimod deres dreadlocks-agtige hår der enten sjældent bliver vasket og/ eller er svært at vaske ordentligt rent. Dreadlocks kan virkelig stinke fælt. Jeg sad engang i en bus. Så kom der en dansker med dreadlocks ind og satte sig på sædet foran mig. Det stank seriøst så fælt af bæ-lort-tis i en radius af 2 meter (uden overdrivelse), at jeg måtte rykke mig helt ned bagest i bussen. Måske fordi den her dansker slet ikke har vidst hvordan man holder dreadlocks rene. Redigeret 7. Marts, 2015 af Elsevier 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 7. Marts, 2015 Der er to måder at bruge duft-tilsætning på: 1: Drukne naturlugt 2: Raffinere naturlugt. Min mening: 1=Kvalme. 2=Raffineret, hvis det er gjort rigtigt. Derfor er der ikke én duft tilsætning, der passer alle. Hverken for kvinder eller mænd Punkt 1 Faktisk en rigtig god pointe husker fra min ungdom i 70'erne at nogle af "rødderne" brugte rå mængder af aqua velva eller lignende som erstatning for et bad og/eller en ren skjorte, måske er det en af grundene til at jeg i dag er lidt mentalt "allergisk" for kunstige dufte. parfume = dårlig hygiejne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 7. Marts, 2015 Bananas, eller er du bare bøsse, men vil ikke være ved det? Noget kunne tyde på det. Er du bare dum eller hvad? Noget kunne tyde på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 7. Marts, 2015 Er du bare dum eller hvad? Noget kunne tyde på det Har også Jean Paul, men det undrer mig at ingen har nævnt Acqua di Parma? Kan godt få komplimneter for min duft når jeg bærer Jean Paul, men med Acqua di Parma er det stensikkert at jeg bliver komplimenteret for, hvor godt jeg dufter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Hjemme er det Lines safter der siges at være det bedste sf.. Det da mandlir der vil noget.. Måske jeg skal lave en fregnasi ( stavet forkert sikkert) til mænd hihi. Når tilbage til dufte , issey miyake er såååå safte fremmende mmmm ... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Hjemme er det Lines safter der siges at være det bedste sf.. Det da mandlir der vil noget.. Måske jeg skal lave en fregnasi ( stavet forkert sikkert) til mænd hihi. Når tilbage til dufte , issey miyake er såååå safte fremmende mmmm ... Knus Line Hvis vi skal over Issey Miyake genren, så foretrækker jeg Kenzo Redigeret 7. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 7. Marts, 2015 Er du bare dum eller hvad? Noget kunne tyde på det Og noget, agent 3½, tyder på, at du aldrig ville kunne slå en flue ud af kurs, endsige Blikfinger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 7. Marts, 2015 Æv det var sgu hurtigt . Der er ellers ikke så mange igen der kender den... Billedsøgning gør det jo ret let. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 7. Marts, 2015 Punkt 1 Faktisk en rigtig god pointe husker fra min ungdom i 70'erne at nogle af "rødderne" brugte rå mængder af aqua velva eller lignende som erstatning for et bad og/eller en ren skjorte, ... også kaldet et "trucker bad". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg elsker gode dufte, det er måske også derfor jeg samler på parfumer. Min lillebror mener godt nok det nærmere er en besættelse, men jeg syntes det er meget normalt med et par skabe med parfumer, det er jo vigtigt de står mørkt og tørt når man har mange, så bevare de deres duft bedre. Og så er det da også sjovere og mere speciel, end at samle på frimærker. Jeg har mange dufte jeg godt kan lide, så derfor får i min top 30, lige for tiden. Abercrombie & Fitch Fierce cologne. Abercrombie Hot. Chanel Allure Homme Sport. Bleu De Chanel. Gucci Pour Homme Sport. Dior Homme Sport. Diesel Only The Brave. Jean Paul Gaultier " Le Beau Male" Jean Paul Gaultier" Le Male" Armani Code. Armani Code Ice. Armani Acqua Di Gio Pour Homme. Yves Saint Laurent L'Homme. Yves Saint Laurent Lanuit De L'Homme. Versace Pour Homme. Burbery Brit. Burbery Sport. Encounter Calvin Klein. Encounter Fresh Calvin Klein. Marc Jacobs Bang. Clinique happy. Azzaro Chrome. Lacoste Essential. Paco Rabanne Invictus. Paco Rabanne Black Xs. Paco Rabanne 1 Million Absolutely Gold. Boss Hugo. Boss Bottled Night. Boss Bottled. Boss Orange In Motion Orginal.... Ja jeg kunne blive ved, der er jo så mange gode parfumer til. Men det er dem, jeg bruger mest lige for tiden. I får lige et billede fra et af mine skabe. Mvh. Den små-skøre Manica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) selvfølgelig skal man dufte godt og attraktivt... både for ens omgivelser skyld og for ens egen men de absolut bedste er oftest de som færrest bruger 1. Molecule 020 (min egen favorit) - som jeg har på i aften på Casablanca 2. Dior Homme Intense (hustruens favorit) 3. Gucci Homme II (Sekretærens favorit) 4a L'eau Issey - afveksling fryder 4b Prada... passer så godt til skoene 4c Lancome Miracle pour Homme JeanPaulGaultier/Kouros/Axe(??) og de andre mærkværdigheder der er nævnt bruger vi kun til aflivning af insekter og afsyring af døre... Redigeret 7. Marts, 2015 af Heine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg elsker gode dufte, det er måske også derfor jeg samler på parfumer. Min lillebror mener godt nok det nærmere er en besættelse, men jeg syntes det er meget normalt med et par skabe med parfumer, det er jo vigtigt de står mørkt og tørt når man har mange, så bevare de deres duft bedre. Og så er det da også sjovere og mere speciel, end at samle på frimærker. Jeg har mange dufte jeg godt kan lide, så derfor får i min top 30, lige for tiden. Jeg har næsten lige så mange som dig, jeg bruger dem jeg beholder ikke de tomme flasker...jeg pakker gamle "modeller" væk, så jeg har kun top 10 stående fremme i glasskabet med lys i... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg elsker gode dufte, det er måske også derfor jeg samler på parfumer. Min lillebror mener godt nok det nærmere er en besættelse, men jeg syntes det er meget normalt med et par skabe med parfumer, det er jo vigtigt de står mørkt og tørt når man har mange, så bevare de deres duft bedre. Og så er det da også sjovere og mere speciel, end at samle på frimærker. Jeg har mange dufte jeg godt kan lide, så derfor får i min top 30, lige for tiden. Abercrombie & Fitch Fierce cologne. Abercrombie Hot. Chanel Allure Homme Sport. Bleu De Chanel. Gucci Pour Homme Sport. Dior Homme Sport. Diesel Only The Brave. Jean Paul Gaultier " Le Beau Male" Jean Paul Gaultier" Le Male" Armani Code. Armani Code Ice. Armani Acqua Di Gio Pour Homme. Yves Saint Laurent L'Homme. Yves Saint Laurent Lanuit De L'Homme. Versace Pour Homme. Burbery Brit. Burbery Sport. Encounter Calvin Klein. Encounter Fresh Calvin Klein. Marc Jacobs Bang. Clinique happy. Azzaro Chrome. Lacoste Essential. Paco Rabanne Invictus. Paco Rabanne Black Xs. Paco Rabanne 1 Million Absolutely Gold. Boss Hugo. Boss Bottled Night. Boss Bottled. Boss Orange In Motion Orginal.... Ja jeg kunne blive ved, der er jo så mange gode parfumer til. Men det er dem, jeg bruger mest lige for tiden. I får lige et billede fra et af mine skabe. Mvh. Den små-skøre Manica manica skab IMG_5424.JPG Nu sker der jo endelig noget i denne tråd. Jeg er altså ikke den eneste parfumebøssen herinde 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg bruger Sanex neutral, har hørt fra en del GP'er at de foretrækker man lugter af sig selv (læs mand) i stedet for det bøsse parfume... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg bruger Sanex neutral, har hørt fra en del GP'er at de foretrækker man lugter af sig selv (læs mand) i stedet for det bøsse parfume... Hvem siger dette ? så lade være med at vælge en bøsse version. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 7. Marts, 2015 Hvem siger dette ? Det er der faktisk en del piger der har sagt både her i DK og på mine raids på FKK i Tyskland... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr3000 21 Skrevet 7. Marts, 2015 Mine foretrukne pt. Bossen til venstre er den jeg altid vender tilbage til, og har brugt i mange år efterhånden. Og den der har givet flest komplimenter gennem tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Ved godt at det er lidt off-topic, men er der nogen som ved hvorfor GP ikke bruger parfume? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 7. Marts, 2015 Nille.... Det er kun mine vinflasker der er tomme, så jeg må nøjes med en kop KOPI LUWAK kaffe for tiden, og det er nu heller ikke så værst. Så god weekend til jer alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Marts, 2015 Ved godt at det er lidt off-topic, men er der nogen som ved hvorfor GP ikke bruger parfume? Det er der også nogle, der gør. Men grunden til at mange passer på med det er måske, at en del af gæsterne skal hjem til konen bagefter. Og de kan jo ikke hver gang sige, at de bare har hængt ud i Matas. ;) 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Den her bruger jeg for tiden... god duft. Det må være Jean Paul Gaultier - Le Male Redigeret 7. Marts, 2015 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg