Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Den orange fra clinique og mange forskellige fra boss, de går i Lines trusser hver gang , så selvfølgelig er de i privaten også sf... Nam nam velduftende mænd er sgu en dejlig ting. Knus Line Den bruger jeg i kvindeudgaven Havde en fyr forbi, som selvfølgelig udover at være nyvasket, også var smurt ind i cremen 'clean' . Duftede dejligt her, der og alle vegne.. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Som den moderne mand jeg er, så bruger jeg selvfølgelig også parfume. Dog kun, når jeg er sammen med en pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 6. Marts, 2015 En rigtig mand lugter af benzin, våbenolie og frisk sved Enig, selv om jeg godt kan skifte benzinen ud med diesel. Her er en mand, som mænd skal være, altså i mine øjne, men jeg er nu heller ikke metroseksuel. Kan I forestille jer ham duftende af mandeparfume? Nå ikke, heller ikke jeg, og der var heller ikke skygge af parfume i luften, da vi delte et par håndbajere i Silkeborg i 08. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 6. Marts, 2015 Enig, selv om jeg godt kan skifte benzinen ud med diesel. Her er en mand, som mænd skal være, altså i mine øjne, men jeg er nu heller ikke metroseksuel. Kan I forestille jer ham duftende af mandeparfume? Nå ikke, heller ikke jeg, og der var heller ikke skygge af parfume i luften, da vi delte et par håndbajere i Silkeborg i 08. Og han synger faktisk udmærket;) – uden kunstige tilsætningsstoffer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 6. Marts, 2015 Enig, selv om jeg godt kan skifte benzinen ud med diesel. Diesel er noget man hælder på landbrugsmaskiner Rigtige mænds legetøj bruger højoktan benzin og helst masser af det :-d Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 6. Marts, 2015 Han er over sin første ungdom. Som yngre kunne han godt ligne en som ville dele en "pibe" med Onslow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 6. Marts, 2015 Og han synger faktisk udmærket;) – uden kunstige tilsætningsstoffer MM, det er desværre en saga blot, for snart 7 år siden, var hans stemme kun en hvisken, og han kendte udmærket årsagen, cigaretterne, som han forbandede si afhængighed af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JLN Skrevet 6. Marts, 2015 Rart at vide at man da har lidt smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 6. Marts, 2015 MM, det er desværre en saga blot, for snart 7 år siden, var hans stemme kun en hvisken, og han kendte udmærket årsagen, cigaretterne, som han forbandede si afhængighed af. Det gør mig ondt at høre, men det sker desværre for mange – ikke altid pga. tobak, nogle gange er det osse bare et stemmebånd som er slidt op. Elton John, Roger Whittaker, Paul McCartney – bare et par andre eksempler Men vi husker altid det gode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 6. Marts, 2015 Besøgte sidste år en GP'er, der satte STOR pris på smag/duft af et friskt havbad . . . Senere på dagen, sad jeg igen ved vandet og nød minderne - OG fik lidt ekstra, da jeg pludselig mærkede GP'ens smagt parfumerede duft . . . ENDNU for kold til et bad før GP-besøg . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Rart at vide at man da har lidt smag Ja, dårlig smag! Deodorant? Helt ærligt, det troede jeg kun at man brugte når man var 14 år. :O Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 (edited) Jeg bruger Jean Paul Gaultier. Og den virker.... HVER gang Iøvrigt er den rigtige mand (nu det bliver nævnt), i mine øjne, manden der tør stå ved sig selv uanset om han er bøsse, biker, rockmusiker eller noget helt fjerde. God weekend til jer alle Redigeret 6. Marts, 2015 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 6. Marts, 2015 clinique som Line nævner! Boss hører sammen med bonderøve i ternede skjorter, hvilket ikke lige er min stil, selv om de da har mange kvaliteter! the one fra dolce gabbana bruno banani er helt sikkert også et hit! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 En rigtig mand - den eneste! Vi andre er blot dårlige efterligninger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 (edited) Jeg bruger også af og til Davidoff, men den virker ikke helt så godt som gaultier Redigeret 6. Marts, 2015 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elsevier Skrevet 6. Marts, 2015 (edited) Ingen over, ingen ved siden af. Dette er parfumen for rigtige mænd, og den dufter EKSTREMT godt: Jeg har med vilje slettet navnet fra flasken. Så kan I jo få en lille gætte-konkurrence ud af det Og de kvinder der ikke kan lide denne parfume -De er ikke til rigtige mænd. PS: Jeg har prøvet over 200 forskellige parfumer, og ovenstående afbillede slår alle. Le male? Fy for satan Redigeret 6. Marts, 2015 af Elsevier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hest 43 Skrevet 6. Marts, 2015 Ingen over, ingen ved siden af. Dette er parfumen for rigtige mænd, og den dufter EKSTREMT godt: Jeg har med vilje slettet navnet fra flasken. Så kan I jo få en lille gætte-konkurrence ud af det Og de kvinder der ikke kan lide denne parfume -De er ikke til rigtige mænd. PS: Jeg har prøvet over 200 forskellige parfumer, og ovenstående afbillede slår alle.Le male? Fy for satan Gucci Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elsevier Skrevet 6. Marts, 2015 Æv det var sgu hurtigt . Der er ellers ikke så mange igen der kender den... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 6. Marts, 2015 Den her som første prioritet Og den her som anden Begge lige til at trylle bukserne af pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 6. Marts, 2015 ÅE, hvor er vi bare 100% enige. I mine øjne er parfumeduftende mænd noget af det mest fimsede, der findes. Hvad fanden er der blevet af den rigtige mand? Jeans, ternet bomuldsskjorte, viltert hår og fuldskæg, som højst dufter af vand og sæbe. Oh tempora, og mores, jeg vil af, sæt mig af denne perverse verden! Er der nogen der vi hjælpe den gamle af? Hold bare klotet stille et øjeblik så han ikke brækker noget når han går af. Jeg er det man i direktoversættelse fra svensk kalder for parfumebøsse - eller duftebøsse. Og det har altså ikke noget at gøre med at man er bøsse hvis man kan lide parfume. Man kan også være whiskybøsse, eller krimiseriebøsse i vores lille land. Det man kan lide rigtigt meget er man altså bøsse i forbindelse til. Jeg er altså kvindebøsse, fotboldsbøsse, soulbøsse etc - men også parfumebøsse. Jeg elsker parfume og jeg har altid mindst et dusin forskellige dufte hjemme, og så nogle i bilen. Nogle år tilbage begyndte jeg oven i det at eksperimentere med blandinger, og prøvede også typiskt kvindelige dufte sammen med mine mer maskuline flasker. Vanilie f.eks. giftede sig udmærkedet med nogle af mine mere friske dufte. Hemmeligheden er at man ikke kan fuske med det her. Man er altså nødt at finde på hvad man selv kan lide, og gerne den dagen, til det eventyret eller det humør man er i. Hvis man bruger parfume fordi man tror at en kvinde kan lide den, men man selv er ligegyldig - så fungerer det altså ikke. Det drejer sig til 100 procent om at være sig selv tro. Og .... tag ikke fejl. Blandt kvinder gør min duft success i 95 fald af 100. Det er tilmed sådan at kvinder kommer frem til mig i alle mulige sammenhæng og siger jeg dufter så godt, hvad er det for noget etc etc .... Men på samme måde som en mand som mig bare elsker de rette dufte, så er de forkerte helt ødelæggende. Kvinder som har samme distancerede og uinitierede forhold til parfum, som de fleste mænd, sprøjter gerne katastrofer på sig, og gerne i altfor store mængde. Vi ægte parfumebøsser bruger nemlig mange slags, men ikke store kvantiteter. Mit duftbøsseri er dog ikke begrænset til parfume. Jeg bliver helt vild af benzinduft, og allerhelst diesel. Jern og rust er fantastiskt, ligesom læder kan være det, og ikke mindst tjære. (Jeg kender godt den med at bruge nogle dråber fra dieselpistolen. Tager dem gerne i nakken og lidt på håndledene. Blander sig udmærket med Clinique Happy). Sjovt den med Kris Kristofferson i øvrigt. Mødte ham for godt og vel 15 år siden, og manden brugte parfum - uden noget som helst tvivl. Har også mødt en anden male heroe - Willie Nelson - der også brugte parfum på en diskret og begavet måde. Og var ikke i tvivl - jeg er ekspert. Til alle jer gamle fossiler der ikke nøjes med at ikke bruge parfume fordi i ikke kan lide det, men oven i det føler jer nødt til at ironisere og latterliggøre mænds brug af parfume, kan jeg bare sige: double losses fellows. De aller fleste kvinder og mange mænd identificerer jer bare som de fossiler i er; d.v.s. forstenede i jeres tankemønster. Jeg kan også tilføje at jeg er crèmebøsse. Elsker diverse ansigtscremer og andet dejligt for huden. Men aller mest er jeg kvindebøsse, og det sjove er at jeg stadig har tilbage at møde en kvinde som ikke kan lide min tilgang til dufte og andre kosmetiske produkter. Jeg er nemlig bare jeg, skammer mig ikke over det, og dufter god imens. Til gættekonkurrencen: Har ikke noget imod Gucci Pour Hommes, men bruger den ikke i øjeblikket. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. Marts, 2015 Jeg foretrækker selv ikke at bruge parfume. Det kan jo være allergi-fremkaldende. Det at være renvasket må vel være et must!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 6. Marts, 2015 Bananas, eller er du bare bøsse, men vil ikke være ved det? Noget kunne tyde på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 6. Marts, 2015 Onslow, er du bare psykoanalytiker, men vil ikke være ved det (magen til bøsseerhverv i øvrigt)? Noget kunne tyde på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 6. Marts, 2015 hehe, god weekend, gamle dreng. Husk nu at smøre og sprøjte dig ind i lidt selvtillid, inden du skal ud at score en pro formedelst 2 kilo. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 6. Marts, 2015 Nyder livet: Jeg har selv en deodorant jeg har brugt siden midt 1970érne, den er meget maskulin. Dengang var den som en "smøre på" deodorant stift. Nu om dage fås den både som parfume på en lille flaske og som deodorantspray. Jeg får da stadig af vide fra kvinderne (selvfølgelig IKKE alle!!) : "- uhmm du dufter godt", og så er man jo kommet et skridt videre. Du er gennemskuet, Old Spice, var meget populær i '70erne Kære Eastwood - nej det er faktisk ikke Old Spice: men en anden og den er svær at finde. Den er rigtigt stærk "hankatte pis" At Old Spice er fra 70érne var jeg ikke klar over. Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg