kanonkongen 34395 Skrevet 4. Marts, 2015 (edited) Hej allesammen på EG. Denne video er gået viral på diverse sider. Den viser helt sikkert hvad kærlighed er, i mine øjne. Ja jeg synes den er smuk og viser de forskellige mennesker vi er. Med ret til, at have kærlighed til dem vi ønsker. Og så kan fordomme og fordømmelse fra andre mennesker jo egentlig rage os en høstblomst. bare synd der er snævre synende mennesker. her er videoen http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/video-gaar-verden-rundt-skeletterne-der-maaske-vil-aendre-dit-syn-paa-k God onsdag aften til jer alle. KK Redigeret 4. Marts, 2015 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2015 Hej allesammen på EG. Denne video er gået viralt på diverse sider. Den viser helt sikkert hvad kærlighed er, i mine øjne. Ja jeg synes den er smuk og viser de forskellige mennesker vi er. Med ret til, at have kærlighed til dem vi ønsker. Og så kan fordomme og fordømmelse fra andre mennesker jo egentlig rage os en høstblomst. bare synd der er snævre synende mennesker. her er videoen http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/video-gaar-verden-rundt-skeletterne-der-maaske-vil-aendre-dit-syn-paa-k God onsdag aften til jer alle. KK Øhhhh, før jeg går videre med et svar, vil jeg da gerne vide, hvad "viralt" betyder? Ifølge min latinske baggrund betyder det noget med "mandighed" eller "kraft", men det kan jeg ikke få til at passe ind i din sammenhæng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. Marts, 2015 Øhhhh, før jeg går videre med et svar, vil jeg da gerne vide, hvad "viralt" betyder? Ifølge min latinske baggrund betyder det noget med "mandighed" eller "kraft", men det kan jeg ikke få til at passe ind i din sammenhæng. Hey BX. Der kom lige bogstavet T på der skulle ha stået viral. Som er Meningen med de virale reklamer er, at de skal sprede sig som en virus og skabe omtale. Men det er rettet KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2015 (edited) Hey BX. Der kom lige bogstavet T på der skulle ha stået viral. Som er Meningen med de virale reklamer er, at de skal sprede sig som en virus og skabe omtale. Men det er rettet KK Nå, men dit "t" betyder nu ikke noget i denne sammenhæng. "Viral" er for mig en helt ny betydning af ordet "vir". Det betyder "mand", hvorfor "viral" må betyde "mandhaftig". Mig ikke fatte en knækket pind af det hele. Redigeret 4. Marts, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. Marts, 2015 Nå, men dit "t" betyder nu ikke noget i denne sammenhæng. "Viral" er for mig en helt ny betydning af ordet "vir". Det betyder "mand", hvorfor "viral" må betyde "mandhaftig". Mig ikke fatte en knækket pind af det hele. Skal ikke gør mig til dommer over hvad du forstår BX Men i stedet for vi flueknepper det. google ordet og find ud af det. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2015 Skal ikke gør mig til dommer over hvad du forstår BX Men i stedet for vi flueknepper det. google ordet og find ud af det. KK Gider jeg slet ikke, for jeg fornemmer mærkværdige forvrængninger. Så jeg står af her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 4. Marts, 2015 Ked af det KK. Ligger mavesyg og injicerer Rust Cohle's betragtelser over livet Og lige nu fungerer din søde virale film overhovedet ikke på mig. Men jeg forstår hvad du vil sige, og godt så. Now, back to Rust ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 Gider jeg slet ikke, for jeg fornemmer mærkværdige forvrængninger. Så jeg står af her. Og sådan smadre man en tråd, fordi man ikke fatter en brik. Hold det dog for dig selv eller benyt PB i stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2015 Og sådan smadre man en tråd, fordi man ikke fatter en brik. Hold det dog for dig selv eller benyt PB i stedet. Undskyld, oh du store Stjernekriger45. Men jeg smadrer jo netop ikke en tråd! Det har du helt midforstået. Jeg melder rent faktisk tydeligt ud, efter et par opklarende spørgsmål til Kanonkongen, at jeg her står af. Jeg er dermed ude. Hvorfor skal du, som aldrig har leveret andet end tørre tal og uro herinde, så bebrejde mig, at jeg ikke deltager yderligere? Du kan ikke, som du foreslår, svare PB, for du har i umindelige tider været sat på "ignoreret". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 Mener du ikke viril, Borende X? Ej, så også den video idag:) viral er den:) Godt nok siger du at du er tynd, Kk, men alligevel :p Arh er i drillehumør.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. Marts, 2015 Hej Sara. Ja jeg er tynd som en tændstik det er ikke løgn. Dril du bare videre God onsdag Kk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. Marts, 2015 Hej allesammen på EG. Denne video er gået viral på diverse sider. Den viser helt sikkert hvad kærlighed er, i mine øjne. Ja jeg synes den er smuk og viser de forskellige mennesker vi er. Med ret til, at have kærlighed til dem vi ønsker. Og så kan fordomme og fordømmelse fra andre mennesker jo egentlig rage os en høstblomst. bare synd der er snævre synende mennesker. her er videoen http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/video-gaar-verden-rundt-skeletterne-der-maaske-vil-aendre-dit-syn-paa-k God onsdag aften til jer alle. KK Det har du ret i. Jeg er måske blevet lidt kynisk på mine lidt ældre dage men sådan en video har jo det rigtige budskab og de rigtige holdninger. Noget de fleste af os i Danmark kan blive enige om. Hvor mange kan frit vælge sin ægtefælle i visse dele af Mellemøsten og Afrika ? Hvor mange kan frit udleve deres seksualitet i samme geografiske områder og dertil kan man godt ligge mange andre områder af verden til også ? Alt for mange kan ikke de ting. Følger de selv deres kærlighed og vælger selv deres ægtefælle er det ikke fordomme de bliver mødt med, det er udstødelse i allerbedste fald og ofte vold og mord mv. Det er jo nogle forkvalkede religiøse og kulturelle forhold der er årsag til det, og som i visse lande er fuldt ud accepteret af hele samfundet incl. myndighederne. Jeg kom i modsætning til mange andre måske til at tænke på dem langt væk fra os og i de lande. Den her video er ikke en der vil sætte mig spor i min hukommelse. Videoer der for nylig har sat spor i min hukommelse er: Saudi-Arabiske kvinder der valgte at køre bil i protest mod styret og videofilmede det En gammel bedstemor der overfaldte verbalt IS-krigere og fortalte dem sandheden om deres religiøse fortolkning i hårde vendinger Irakiske piger og damer der åbent lød sløret falde og begyndte at danse, en kampagne der spredte sig og fik navnet 'Unveil Women's Right to Unveil' Malala Yousafzai tale til FN eller da den unge pakistanske pige og frihedskæmper fik nobels fredspris Sådan en video som den der vises her rører mig bare ikke. Det er en feel-good video lavet professionelt som en lille reklamefilm. Budskabet fejler intet, men det rører mig bare ikke. Det der rører mig er f.eks. rigtige videoer hvor folk kæmper noget de har kært, for helt basale rettigheder f.eks. som i det jeg omtaler, meget mere basalt end frit at kunne vælge kærligheden, selvom det burde være basalt nok. De kæmper i første omgang bare for at få ganske lidt frihed og sætter deres liv på spil i den forbindelse. Noget som vi tager for give og som en selvfølge i Danmark og i mange andre af vestens lande. Jeg kommer dig i forkøbet og siger ha' en god aften Kanonkonge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 (edited) Budskabet er der ikke noget i vejen med- mon ikke at der for de fleste er lidt at arbejde med der:) Måske er glædespiger i virkeligheden tættere på Nirvana end de fleste så. Vi elsker alle :p læste faktisk en tekst fra meget gamle dage, hvor vi piger var gudinder, som brugte orgasmen til at komme tættere på himlen.. :) Redigeret 4. Marts, 2015 af Sara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. Marts, 2015 Det har du ret i. Jeg er måske blevet lidt kynisk på mine lidt ældre dage men sådan en video har jo det rigtige budskab og de rigtige holdninger. Noget de fleste af os i Danmark kan blive enige om. Hvor mange kan frit vælge sin ægtefælle i visse dele af Mellemøsten og Afrika ? Hvor mange kan frit udleve deres seksualitet i samme geografiske områder og dertil kan man godt ligge mange andre områder af verden til også ? Alt for mange kan ikke de ting. Følger de selv deres kærlighed og vælger selv deres ægtefælle er det ikke fordomme de bliver mødt med, det er udstødelse i allerbedste fald og ofte vold og mord mv. Det er jo nogle forkvalkede religiøse og kulturelle forhold der er årsag til det, og som i visse lande er fuldt ud accepteret af hele samfundet incl. myndighederne. Jeg kom i modsætning til mange andre måske til at tænke på dem langt væk fra os og i de lande. Den her video er ikke en der vil sætte mig spor i min hukommelse. Videoer der for nylig har sat spor i min hukommelse er: Saudi-Arabiske kvinder der valgte at køre bil i protest mod styret og videofilmede det En gammel bedstemor der overfaldte verbalt IS-krigere og fortalte dem sandheden om deres religiøse fortolkning i hårde vendinger Irakiske piger og damer der åbent lød sløret falde og begyndte at danse, en kampagne der spredte sig og fik navnet 'Unveil Women's Right to Unveil' Malala Yousafzai tale til FN eller da den unge pakistanske pige og frihedskæmper fik nobels fredspris Sådan en video som den der vises her rører mig bare ikke. Det er en feel-good video lavet professionelt som en lille reklamefilm. Budskabet fejler intet, men det rører mig bare ikke. Det der rører mig er f.eks. rigtige videoer hvor folk kæmper noget de har kært, for helt basale rettigheder f.eks. som i det jeg omtaler, meget mere basalt end frit at kunne vælge kærligheden, selvom det burde være basalt nok. De kæmper i første omgang bare for at få ganske lidt frihed og sætter deres liv på spil i den forbindelse. Noget som vi tager for give og som en selvfølge i Danmark og i mange andre af vestens lande. Jeg kommer dig i forkøbet og siger ha' en god aften Kanonkonge Hej Aros. Ja kan kun sige flot indlæg og takker for det. Meget objektivt skrevet. Og det er meget svært at være uenig i det du skriver her. Har ikke set nr. 2 og 3 du skriver. Ja denne video rører mig som sådan ikke. Men da jeg har en homoseksuel kammerat og ved hvad han må stå model til af fordomme, fordømmelse og andre ting. ja så ville jeg med denne video egentlig bare sige. Go for det man tror på i kærlighedens navn. Og man skal ikke lad sig kue, bare fordi der er mennesker derude i verden der i den grad har en forkvaklet menneskesyn. Men du får nu alligevel en godaften hilsen Aros. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2015 Mener du ikke viril, Borende X? Det ved jeg efterhånden snart ikke selv. Viril betyder i min terminologi "en stor, evigt bankende og frugtbar pæl nede imellem benene". Viral betyder derimod - som noget helt nyt efter lidt snuseri her og der - "noget, der bringer virus videre". Altså noget sygdomsfremmende. Jeg foretrækker den første opfattelse af ordet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 (edited) http://thomasbigum.dk/2013/03/hvad-er-viral/ Der er andre, som har funderet lidt over det:) Haha, ja, ad.. 'Noget virilt, viralt noget.. ' Redigeret 4. Marts, 2015 af Sara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 4. Marts, 2015 Det har du ret i. Jeg er måske blevet lidt kynisk på mine lidt ældre dage men sådan en video har jo det rigtige budskab og de rigtige holdninger. Noget de fleste af os i Danmark kan blive enige om. Hvor mange kan frit vælge sin ægtefælle i visse dele af Mellemøsten og Afrika ? Hvor mange kan frit udleve deres seksualitet i samme geografiske områder og dertil kan man godt ligge mange andre områder af verden til også ? Alt for mange kan ikke de ting. Følger de selv deres kærlighed og vælger selv deres ægtefælle er det ikke fordomme de bliver mødt med, det er udstødelse i allerbedste fald og ofte vold og mord mv. Det er jo nogle forkvalkede religiøse og kulturelle forhold der er årsag til det, og som i visse lande er fuldt ud accepteret af hele samfundet incl. myndighederne. Jeg kom i modsætning til mange andre måske til at tænke på dem langt væk fra os og i de lande. Den her video er ikke en der vil sætte mig spor i min hukommelse. Videoer der for nylig har sat spor i min hukommelse er: Saudi-Arabiske kvinder der valgte at køre bil i protest mod styret og videofilmede det En gammel bedstemor der overfaldte verbalt IS-krigere og fortalte dem sandheden om deres religiøse fortolkning i hårde vendinger Irakiske piger og damer der åbent lød sløret falde og begyndte at danse, en kampagne der spredte sig og fik navnet 'Unveil Women's Right to Unveil' Malala Yousafzai tale til FN eller da den unge pakistanske pige og frihedskæmper fik nobels fredspris Sådan en video som den der vises her rører mig bare ikke. Det er en feel-good video lavet professionelt som en lille reklamefilm. Budskabet fejler intet, men det rører mig bare ikke. Det der rører mig er f.eks. rigtige videoer hvor folk kæmper noget de har kært, for helt basale rettigheder f.eks. som i det jeg omtaler, meget mere basalt end frit at kunne vælge kærligheden, selvom det burde være basalt nok. De kæmper i første omgang bare for at få ganske lidt frihed og sætter deres liv på spil i den forbindelse. Noget som vi tager for give og som en selvfølge i Danmark og i mange andre af vestens lande. Jeg kommer dig i forkøbet og siger ha' en god aften Kanonkonge Jeg søgte efter ordene når jeg skrev min korte kommentar, men kunne ikke finde dem. Ikke så mærkeligt, du havde jo nappet dem alle Aros. Med mig er de generelt sådan at de der easy-to-say no-risk-taken budskaber, sjældent når mine følelser. Især ikke når alle der får være med er vellykkede og totalt likeable mennesker. Hvad hvis der bag skeletterne pludseligt kom frem to slidte narkos? De har også ret at være elskende mennesker, eller...? Men nu skal jeg altså ikke være sådan. Back to Rust .... (det eneste gode med at være syg er muligheden for at overdosere TV-serier) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg