Hop til indhold
The Gentleman

Halvt afsløret i kink - hvad gør man? :)

Recommended Posts

Jeg har en kink med, at jeg elsker at mærke kvinders duft.... Benytter ofte diskrete metoder til at udleve den i praksis.

Her forleden var jeg ved at snøre mine sko i garderoben et sted hvor flere kvinder opbevarer deres sko/støvler til udebrug - snedigt på knæ med næsen "tilfældigt" nede i skaftet på et par nyligt benyttede Hunter gummistøvler. Det der så ikke lige sker hver gang var, at ejeren dukkede op for at skulle afsted igen og så lidt undrende/forvirret ud.

Jeg sagde bare "Undskyld - jeg fylder vist lidt rigelig" i halv panik :-D

Noget smartere jeg skulle have sagt? Blev jeg afsløret? :-o

T.G.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mon ikke bare hun synes du virkede underlig med din snude i hendes støvler fremfor at hun tænkte på at det var en drift/sexlyst du har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget smartere jeg skulle have sagt? Blev jeg afsløret? :eek:

 

 

 

Du skulle have sagt til hende: "Er de støvler ikke sådan lidt Last-Year-agtige?" 

 

Believe me, så spekulerer hun ikke på, hvad du lavede, så tænker hun kun på dig som en irriterende nar. :D

 

 

Medhjælpsomhilsen,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er da helt ligegyldigt om hun opfangede hvad du havde gang i. Du kan roligt regne med at hun også har et eller andet blødt punkt, som hun selv finder så sært, at hun ikke fortæller andre om det. Måske tænder det hende at gå i gummistøvler :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og selv om du er afsløret, hvad så ?

Det er vel ikke det værste der kan ske. Så længe du ikke skader eller fornærmer andre, har du intet at skamme dig over !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle have sagt til hende: "Er de støvler ikke sådan lidt Last-Year-agtige?" 

 

Believe me, så spekulerer hun ikke på, hvad du lavede, så tænker hun kun på dig som en irriterende nar. :D

 

 

Medhjælpsomhilsen,

 

/Gina.

 

Haha Gina, jeg synes Hunter'ne ser ens ud selvom de er lastyear-agtig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget smartere jeg skulle have sagt? Blev jeg afsløret? :eek:

 

Du kunne istedet have sagt: "Undskyld dine støvler duftede bare så godt, at jeg ikke kunne modstå at dufte rigtigt til dem"  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle have sagt til hende: "Er de støvler ikke sådan lidt Last-Year-agtige?"

Believe me, så spekulerer hun ikke på, hvad du lavede, så tænker hun kun på dig som en irriterende nar. :D

Medhjælpsomhilsen,

/Gina.

Good one ;) Den husker jeg til næste gang!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld en der ikke forstår verden så godt .... men afgiver ikke mænds og kvinders fødder omtrent den samme syrlige duft? Især hvis de har været i gummistøvler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld en der ikke forstår verden så godt .... men afgiver ikke mænds og kvinders fødder omtrent den samme syrlige duft? Især hvis de har været i gummistøvler.

Du har sikkert ret i princippet ;) Men meget af kink'et har selvfølgelig med fantasi at gøre - det er tanken om hvilken person, der har trukket de støvler rundt tidligere på dagen. Dvs. at det for mit vedkomne er smartere at gå efter størrelse 37-41 end 42-47 :-D

Off topic: Mon ejerne af støvlerne ville have noget imod at man "pudsede" dem i lidt glasur eller er det at gå over stregen? :-o

T.G.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har sikkert ret i princippet ;) Men meget af kink'et har selvfølgelig med fantasi at gøre - det er tanken om hvilken person, der har trukket de støvler rundt tidligere på dagen. Dvs. at det for mit vedkomne er smartere at gå efter størrelse 37-41 end 42-47 :grin:

Off topic: Mon ejerne af støvlerne ville have noget imod at man "pudsede" dem i lidt glasur eller er det at gå over stregen? :eek:

T.G.

 

**SLAP** slemme dreng, kan du skamme dig.  :P  :P  :P

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

**SLAP** slemme dreng, kan du skamme dig.  :P  :P  :P

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

 

Ja - jeg må hellere være en god dreng og holde mig fra dem  ;)

 

T.G.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oprindeligt blev parfume skabt til at overdøve naturlige kropslugte. Den gang var den personlige hygiejne ikke i topsædet. Blandingen af naturlig lugt og parfumeduft virkede erotisk stimulerende. Måske er det det samme, der sker, når lugten/duften fra en kvindes røjsere virker pirrende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oprindeligt blev parfume skabt til at overdøve naturlige kropslugte. Den gang var den personlige hygiejne ikke i topsædet. Blandingen af naturlig lugt og parfumeduft virkede erotisk stimulerende. Måske er det det samme, der sker, når lugten/duften fra en kvindes røjsere virker pirrende.

 

Ja - du har nok fat i noget dér. Works for me ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...