Hop til indhold
JohnPop

Hr Lick Me. Slet venligst den bruger

Recommended Posts

Du da rigtig Karen Kæpløs i dag  :lol:  :lol:

Sikke da et sprog du ligger for dagen/natten.  :P

Det har også lige været den 1. :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nååårh... Hér... Jeg har dyppet din sut i sukker. Puttenatnat. ;)

MMHHH sukker. Har foresten piftet din rullestol og brækket din stok,held og lykke med at komme ind til sengen  :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

MMHHH sukker. Har foresten piftet din rullestol og brækket din stok,held og lykke med at komme ind til sengen  :eek:

Ellers må hun gerne låne min rullestol. Det er en de luxe med kevlardæk :-P :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

held og lykke med at komme ind til sengen :eek:

Tsk, det har jeg da folk til...

Jeg sender regningen til din moar og far. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

PLASK der røg den så i vandet!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne tråd kørte da rigtig hurtigt af sporet, og den bærer mere præg af hyggesnak end generel debat. Tænk jer om, og hold jer til emnet.

Jeg tror, at trådstarter er bedst tjent med, at emnet hurtigt blev glemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fungerer chatten ikke  :roll:

Beklager, tant og fjas høre selvfølgelig ikke til her inde, skal prøve at begrænse det frem over. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo en åben debat der er brug for. Jeg har brug for. Om det ikke er på tide at moderatorer rydder lidt op, så man kan bruge trådene sådan nogenlunde konstruktivt og fornuftigt.

Der skal bare 1 eller 2 til at ødelægge det for en masse andre. Ligesom i skolen du ved Borende :ugeek:  Det lærer vi helt fra de første pædagoger vi er sammen med, at man ikke bør udsætte en hel gruppe for nogle meget få individer der fylder meget og som slet ikke forstår respekten og forståelsen for fællesskabet.

Sagt på en anden måde, jeg håber at mods for fremtiden vil forsøge at værne om fællesskabet i stedet for at lade alle og enhver spamme løs som det passer dem. Det ødelægger Eroguide fuldstændigt. Eller i det mindste lave en ignoreknap, så man kan slippe for spam.

Vi gør hvad vi kan for at gøre Eroguide.dk til et rart sted at være, men vi har altså ikke tiden til at sidde at læse alle de over 500 indlæg, der kommer nogle dage igennem. Hvis vi skulle det, ville det jo være et fuldtidsjob.

Så derfor har vi brug for at brugerne anmelder tråde eller brugere, som de mener overtræder vores regelsæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi gør hvad vi kan for at gøre Eroguide.dk til et rart sted at være, men vi har altså ikke tiden til at sidde at læse alle de over 500 indlæg, der kommer nogle dage igennem. Hvis vi skulle det, ville det jo være et fuldtidsjob.

Så derfor har vi brug for at brugerne anmelder tråde eller brugere, som de mener overtræder vores regelsæt.

Det kan jeg også godt gøre. Det var bare impulsivt at jeg skrev en bestemt brugers navn, fordi han optrådte i rigtigt mange af de tråde hvor der er piger jeg gerne vil besøge.

Jeg vælger så også ikke at bruge dette site særligt meget, da seriøsiteten kan ligge på et meget lavt plan blandt alt for mange brugere herinde. Synes så heller ikke humoren er noget at råbe hurra for, og jeg kan ellers godt lide online humor. Det er ofte fladpandet og direkte plat og kedeligt.

Men ulempe ved internettet og fri adgang til alle er at gode og meget brugte sider bliver oversvømmet med indlæg der mildest talt er spild af tid at læse.

Det er jo klart det største prostitutions-site vi har, så derfor bruger jeg det også når jeg skal kigge på anmeldelser og efterspørgsler. Og det klarer brugerne også fint her på Eroguide.

Synes bare der går børnehave lynhurtigt i det. Og det er så forbandet kedeligt at følge med i, hvis man ikke deltager i det.

Jeg kan for øvrigt ikke finde en ignore knap noget sted. Har jeg overset den? Der var én i tråden der skrev at der findes en sådan. Men jeg har ledt og ledt og ikke fundet noget desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan for øvrigt ikke finde en ignore knap noget sted. Har jeg overset den? Der var én i tråden der skrev at der findes en sådan. Men jeg har ledt og ledt og ikke fundet noget desværre.

Klik på dit navn i øverste højre hjørne af EG, lige til venstre for "Log UD".

Klik på på "ignorerede brugere".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kowalski

hvis man generelt overholder eg's regler og moderatorernes anvisninger, så er der temmelig højt til loftet her.

dermed ikke sagt at vi ikke er opmærksomme på tonen og personfnidder.

de fleste sager løser vi dog i mindelighed via anmeldelser og pm-systemet.

vi har fuld forståelse for at der kan være brugere og brugeres ytringer man kan finde stærkt irriterende. 

men det må man altså tåle eller sætte brugeren på ignorer.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bx_terr_ngg_ende_rollator.jpg    sm154.gif   sm154.gif   sm154.gif

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæ!

Jeg tror sgu' nok, jeg er den eneste, der har set Nikita i (ganske vist deminuitivt) piratoutfit: Bare en klap for øjet og en skede uden sværd :D :D :D:P

Arghhh X kunne du ikke være en gentleman og låne hende et sværd? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arghhh X kunne du ikke være en gentleman og låne hende et sværd? :P

Øhh, hvad tror du lige, der skete?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhh, hvad tror du lige, der skete?

Har du blankvåben tilladelse eller måtte hun nøjes med dolken?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du blankvåben tilladelse eller måtte hun nøjes med dolken?

Jeg har machete-tilladelse!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en sabel frk Nikita kan låne. Der hænger også en Zweihander, hvis hun er til større våben.

Se venligst mit sidste indlæg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må selv nøjes med en Lansky world legal :sad:

Du kunne - med gode ord og smisket tale - måske få lov til at  låne min latinamerikanske machete :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ahem... Hvis nogen skal arve den båd, så er det da mig! :cool:

Fandeme typisk Kvinder tror de kan knalde sig til alting!! okay det kan de så også, men det behøver da ikke lyde sådan  :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...