Nille 6301 Skrevet 7. Marts, 2015 Jow, men i modsætning til Amalie taler Nikita bestemt ikke sort. Det ved jeg; vel at mærke af egen erfaring Amalie var helt blankt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Amalie var helt blankt... Ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Marts, 2015 Jow, men i modsætning til Amalie taler Nikita bestemt ikke sort. Det ved jeg; vel at mærke af egen erfaring TAK, BX!!!! Synes jo ikke selv, at jeg på nogen måde minder om hende, men "tak" til andre for "komplimentet". Amalie var ikke hittet, der kan man bare se Nå havde jo plus på Kontoen.. ja må jeg da have, for har da opført mig yderst eksemplarisk det sidste stykke tid!! Er jo kun en Havnebums, så man må ikke have urealistiske høje forventninger til mig... Ja, du er trods alt ikke på minussiden endnu, og jeg skruer hermed forventningerne ned igen. :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Marts, 2015 Ja, man kan hurtigt komme galt afsted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg