Hop til indhold

Adam & Eva - reality tv

Featured Replies

• Svar 53
  • Visninger 4.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Har set lidt af det.. Første gang jeg så lidt af det var ting cencureret.. Anden gang dækkede pigen sine bryster hele tiden(med sin arm). Så gider ikke se det lort mere .   Er alligevel noget lort

• kan du ikke bare ulejlige dig lidt, og gå på redtube i stedet? Der i hvert fald ikke mange hænder der dækker brysterne

• Totalt spild af tid. Som alt andet reality lort.

Skrevet

Amalie var helt blankt... 

Ja

Skrevet

Jow, men i modsætning til Amalie taler Nikita bestemt ikke sort. Det ved jeg; vel at mærke af egen erfaring :mrgreen::mrgreen:

TAK, BX!!!! :D

Synes jo ikke selv, at jeg på nogen måde minder om hende, men "tak" til andre for "komplimentet". ;)

Amalie var ikke hittet, der kan man bare se :D Nå havde jo plus på Kontoen.. ja må jeg da have, for har da opført mig yderst eksemplarisk det sidste stykke tid!! Er jo kun en Havnebums, så man må ikke have urealistiske høje forventninger til mig...

Ja, du er trods alt ikke på minussiden endnu, og jeg skruer hermed forventningerne ned igen. :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.