Nille 6301 Skrevet 3. Marts, 2015 Jeg kan hjælpe dig lidt på vej..... Når du læser en artikel på Ekstrabladet.... KATASTROFE starter den, når du så læser den stikker det ikke så dybt hehe Sådan er EG også! Er der 3 Mænd som er glad for en pige og de evt liker hende mere end så mange andre, så er de ikke bare en lille gruppe Mennesker med sympati for hinanden. Næhhh nej de er en af Klanerne med klanledder i Ridderrustninger og jeg skal give dig. Det er da skide skægt!!!!! Jeg har ofte taget pis på ridderne, røvslikkere, klaner og andet godtfolk. Vældig sjovt set fra mit tastatur Episoder med folk med flere nicks, som spionerer og lytter med på chatten osv. er ikke opspind Ja man fatter ikke at folk gider... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2015 He he, sidder bare og tænker, svarer den omvendte og ligeså komiske situation, ikke bare til at gå på date fuldt påklædt med en GP´er som man har besøgt nogle gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 Episoder med folk med flere nicks, som spionerer og lytter med på chatten osv. er ikke opspind Ja man fatter ikke at folk gider... Næ nej, meget af det er ikke opspind. Men der bliver til tider brugt lidt stærke ord om det hændte. Dramatiseret. Men gør det da ikke mindre underholdende :-d Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Marts, 2015 Næ nej, meget af det er ikke opspind. Men der bliver til tider brugt lidt stærke ord om det hændte. Dramatiseret. Men gør det da ikke mindre underholdende Reality TV er også underholdende og dramatiseret Det kan godt være vi ikke følger med i Reality TV-shows, men de er altså meget populært i visse kredse, især blandt piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 (edited) Reality TV er også underholdende og dramatiseret Det kan godt være vi ikke følger med i Reality TV-shows, men de er altså meget populært i visse kredse, især blandt piger Velkommen til dette års Paradise EG Årets deltagere er flotte - starson, borende-sidnéy, nikita-amalie,århuselsker-martin, knaldperlen-titman, ulven- bukowski, biker-montezi og som noget specielt i år, en lille hund.. nemlig den lille cute skødehund Chihuahua -Fraiser Styret af årets vært Rikke "nille" Gøransson De er alle indlogeret på det luksuriøse EG, hvor der virkelig er kræset for deltaljerne.. for at nævne nogle ting html,php, sdl ja der er virkelig ikke sparet på noget. Allerede på nuværende tidspundt ser det ud til, der er kommet nogle fraktioner bestående af borende- sidney, nikita-amalie, århuselsker-martin... en anden er ulven-bukowski og knaldperlen-titman... flotte-starson ligner mest en enegænger og kæmper imod alle.. Fraiser har en tendens til at hoppe over til biker-montezi hele tiden, om det er godbiderne eller kløen bag ørerne vides ikke. Det bliver spændende og se hvordan det taktiske spil udvikler sig i år. p.s så er der vist ikke flere mønter i Havnebumsen Redigeret 4. Marts, 2015 af Havnebumsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2015 Hende der der Mette Reismann eller sådan noget er med i nogle programmer. Men det højner ikke "seer"kvaliteten. Vi vil have Sara tilbage Jep, jeg ville gerne "gældssaneres" af Sara ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 4. Marts, 2015 Jep, jeg ville gerne "gældssaneres" af Sara ;) Jeg må erkende, at jeg slet ikke kan få øje på det lækre ved hende, hvad har jeg overset? Mette er fin, med et langt mere levende ansigt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Marts, 2015 Velkommen til dette års Paradise EG Årets deltagere er flotte - starson, borende-sidnéy, nikita-amalie,århuselsker-martin, knaldperlen-titman, ulven- bukowski, biker-montezi og som noget specielt i år, en lille hund.. nemlig den lille cute skødehund Chihuahua -Fraiser Styret af årets vært Rikke "nille" Gøransson De er alle indlogeret på det luksuriøse EG, hvor der virkelig er kræset for deltaljerne.. for at nævne nogle ting html,php, sdl ja der er virkelig ikke sparet på noget. Allerede på nuværende tidspundt ser det ud til, der er kommet nogle fraktioner bestående af borende- sidney, nikita-amalie, århuselsker-martin... en anden er ulven-bukowski og knaldperlen-titman... flotte-starson ligner mest en enegænger og kæmper imod alle.. Fraiser har en tendens til at hoppe over til biker-montezi hele tiden, om det er godbiderne eller kløen bag ørerne vides ikke. Det bliver spændende og se hvordan det taktiske spil udvikler sig i år. p.s så er der vist ikke flere mønter i Havnebumsen Haha Havnebums ! god humor vi skal bruge flere piger, fordi alle han-hundene om Nikita kan kun gå galt. Montezi og Nikita på samme værelse... det skal nok bliver underholdende måske ligefrem sprængfarlig... Vi skal også have den søde Bonobo-abe samt Jasmin i spil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 4. Marts, 2015 Ikke på grund af rejsning??? Har indtryk af at han rejser for at få rejsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Marts, 2015 Har indtryk af at han rejser for at få rejsning Jeg har ingen problemer med rejsningen, heller ikke herhjemme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 (edited) Haha Havnebums ! god humor vi skal bruge flere piger, fordi alle han-hundene om Nikita kan kun gå galt. Montezi og Nikita på samme værelse... det skal nok bliver underholdende måske ligefrem sprængfarlig... Vi skal også have den søde Bonobo-abe samt Jasmin i spil Ej det er sgu et ekslusivt sted, så skal vi fandeme ikke have Abekatte hængende i Gardinerne!!! Paris Hilton kræet kan lige gå… er ret in med sådan et Møgkræ. Montezi og Nikita… jov åbner da for nogle muligheder! Der skal jo hver gang ske noget specielt for at øge underholdningen. Det kunne evt være Montezi og Nikita tæt sammen i en bondage. Evt så de stadig kan bevæge sig rundt, hvis de samarbejder. Så kunne man sætte dem til at lave en middag sammen, skal sgu nok øge underholdningen Ja nu var kræet jo årets specielle ting, man kan ændre reglerne, så der sker 2 nye ting… ellers må det møgkræ have et los ud igen. Hvis der kommer Bondageaften, bliver Havnebumsen sgu nysgerrig!!!! Nu er Paradise EG jo ikke rigtig målrettet til Havnebumsen… Paradise EG er jo for dem som gerne vil være stjerner, det er Havnebumsen jo ligesom i forvejen. Men klart det vil trække programmets niveau op, hvis Havnebumsen kommer som Gæstevisit til sådan en Bondageaften. Så vil jeg sgu gerne have Molly med! Det virker altså også lidt Gayparty agtig, når der ingen Kvinder er. Da Havnebumsen jo ikke kan betragtes som en Paradise EG deltajer, forventer Havnebumsen lidt ændrede regler for ham til Bondageaftenen. Ja egentlig bare at Molly ligger bundet til sengen.. og blindfoldet… så vil Havnebumsen dæleme tage for sig af retterne Redigeret 4. Marts, 2015 af Havnebumsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 4. Marts, 2015 Hvad med Lady C - eller madame Helene ? De kan instruere i bondage aftnen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 (edited) Jeg har kun set ganske få minutter af det skidt til Paradise Hotel men en del forklip gennem årerne som de putter ind i andre udsendelser har jeg set desværre. Det drejer sig om sex, hor, skænderier, druk, intriger og løgne hvis klippene taler sandt. Men Havnebumsen er da født til en rolle i Paradise Hotel og sådanne programmer. Tårnhøjt ego : tjek Siger en masse sjovt men uden indhold : tjek Grimt sprogbrug om pigerne som luder : tjek Holde gryden i kog med intriger blandt folk og støbe kugler : tjek Kan lide at kneppe damer : tjek Kan lide alkohol : tjek :D Redigeret 4. Marts, 2015 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2015 Har indtryk af at han rejser for at få rejsning Ja, her kan vi andre heldigvis blive i nærområdet for at opleve samme virkning :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Marts, 2015 .........Montezi og Nikita… jov åbner da for nogle muligheder! Der skal jo hver gang ske noget specielt for at øge underholdningen. Det kunne evt være Montezi og Nikita tæt sammen i en bondage. Evt så de stadig kan bevæge sig rundt, hvis de samarbejder ......... Jow Bavnehums. Det er da fristende visioner, men min tre-årige erfaring herinde siger mig, at den foreslåede konstellation vile være at sammenligne med en ildflue, der i zoo blev sluppet ind til krudtuglen :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Hvis der kommer Bondageaften, bliver Havnebumsen sgu nysgerrig!!!! Nu er Paradise EG jo ikke rigtig målrettet til Havnebumsen… Paradise EG er jo for dem som gerne vil være stjerner, det er Havnebumsen jo ligesom i forvejen. Men klart det vil trække programmets niveau op, hvis Havnebumsen kommer som Gæstevisit til sådan en Bondageaften. Så vil jeg sgu gerne have Molly med! Det virker altså også lidt Gayparty agtig, når der ingen Kvinder er. Da Havnebumsen jo ikke kan betragtes som en Paradise EG deltajer, forventer Havnebumsen lidt ændrede regler for ham til Bondageaftenen. Ja egentlig bare at Molly ligger bundet til sengen.. og blindfoldet… så vil Havnebumsen dæleme tage for sig af retterne Paradise EG? Bondageaften? Molly? Havnebumsen? Bundet og blindfoldet? Altså hvad hedder den "magt" du har fået? Det næste er vel at man får stukket noget i munden så man heller ikke kan være med til ørådet ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 PS. Elsker dine skriv, -ved ikke hvorfor jeg altid læser dem med en Dolph-stemme? Hylende morsomt at gøre :) :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 6. Marts, 2015 Jeg elsker reality tv og især Paradise Hotel. Har med spænding ventet på den nye sæson skulle starte, så jeg havde en fantastisk mandag i denne uge og sæsonen lever faktisk allerede nu op til forventningerne. Jeg er dog ikke vild med reality tv hvor vi skal underholdes med andres ulykke, foretrækker dem med friske piger i bikinier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 6. Marts, 2015 Velkommen til dette års Paradise EG nikita-amalie Ja, haha... Du er skide sjaw!! Det er sgu da godt, at jeg har så meget humor, at jeg (næsten) kan undlade at blive fortørnet over at blive parodieret i forbindelse med en karakter som Amalie... Tak for lort :huh: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Må jeg ikke komme med i en episode, så garanterer jeg en homoerotisk firkant i poolen med Abedrengen, Monty og Iben-Bly-Lizette? Andre inspirationer: Jasmin-Lulu genforenes med sin ekskæreste Ulven Bukowsky Dejrup kommer forbi ... Og går igen Kowalski er Døden og banker på Kajbigpakajs dør og sender ham på Solo i et år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Ja, haha... Du er skide sjaw!! Det er sgu da godt, at jeg har så meget humor, at jeg (næsten) kan undlade at blive fortørnet over at blive parodieret i forbindelse med en karakter som Amalie... Tak for lort Amalie var ikke hittet, der kan man bare se Nå havde jo plus på Kontoen.. ja må jeg da have, for har da opført mig yderst eksemplarisk det sidste stykke tid!! Er jo kun en Havnebums, så man må ikke have urealistiske høje forventninger til mig... Redigeret 7. Marts, 2015 af Havnebumsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Altså hvad hedder den "magt" du har fået? Det næste er vel at man får stukket noget i munden så man heller ikke kan være med til ørådet Havnebums magten!!!! det giver da sig selv Jeps har nogle tanker til at forhindre en spolering af ørådet. Død ved Kølle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigeret 7. Marts, 2015 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Havnebums magten!!!! det giver da sig selv Jeps har nogle tanker til at forhindre en spolering af ørådet. Du overså at hun sammenlignede dig med Dolph. Dolph var bare en højreorienteret flodhest, der hele tiden brokkede sig og sammenlignede sig selv med en ninja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Ja, haha... Du er skide sjaw!! Det er sgu da godt, at jeg har så meget humor, at jeg (næsten) kan undlade at blive fortørnet over at blive parodieret i forbindelse med en karakter som Amalie... Tak for lort Amalie sammenligningen er dog ikke helt ramt ved siden af, når man tænker på hvilket sludrechatol du er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Marts, 2015 (edited) Amalie sammenligningen er dog ikke helt ramt ved siden af, når man tænker på hvilket sludrechatol du er Jow, men i modsætning til Amalie taler Nikita bestemt ikke sort. Det ved jeg; vel at mærke af egen erfaring Redigeret 7. Marts, 2015 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg