Hop til indhold
Nille

Adam & Eva - reality tv

Recommended Posts

Jeg kan hjælpe dig lidt på vej.....

Når du læser en artikel på Ekstrabladet.... KATASTROFE starter den, når du så læser den stikker det ikke så dybt hehe Sådan er EG også! Er der 3 Mænd som er glad for en pige og de evt liker hende mere end så mange andre, så er de ikke bare en lille gruppe Mennesker med sympati for hinanden. Næhhh nej de er en af Klanerne med klanledder i Ridderrustninger og jeg skal give dig.

Det er da skide skægt!!!!! :grin: Jeg har ofte taget pis på ridderne, røvslikkere, klaner og andet godtfolk. Vældig sjovt set fra mit tastatur :smile:

Episoder med folk med flere nicks, som spionerer og lytter med på chatten osv. er ikke opspind :P 

Ja man fatter ikke at folk gider...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

He he, sidder bare og tænker, svarer den omvendte og ligeså komiske situation, ikke bare til at gå på date fuldt påklædt med en GP´er som man har besøgt nogle gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Episoder med folk med flere nicks, som spionerer og lytter med på chatten osv. er ikke opspind :P

Ja man fatter ikke at folk gider...

Næ nej, meget af det er ikke opspind. Men der bliver til tider brugt lidt stærke ord om det hændte. Dramatiseret.

Men gør det da ikke mindre underholdende :-d

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ nej, meget af det er ikke opspind. Men der bliver til tider brugt lidt stærke ord om det hændte. Dramatiseret.

Men gør det da ikke mindre underholdende :grin:

Reality TV er også underholdende og dramatiseret  :P

Det kan godt være vi ikke følger med i Reality TV-shows, men de er altså meget populært i visse kredse, især blandt piger :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Reality TV er også underholdende og dramatiseret   :P

Det kan godt være vi ikke følger med i Reality TV-shows, men de er altså meget populært i visse kredse, især blandt piger :P

Velkommen til dette års Paradise EG

Årets deltagere er flotte - starson, borende-sidnéy, nikita-amalie,århuselsker-martin, knaldperlen-titman, ulven- bukowski, biker-montezi og som noget specielt i år, en lille hund.. nemlig den lille cute skødehund Chihuahua -Fraiser

Styret af årets vært Rikke "nille" Gøransson

De er alle indlogeret på det luksuriøse EG, hvor der virkelig er kræset for deltaljerne.. for at nævne nogle ting html,php, sdl ja der er virkelig ikke sparet på noget.

Allerede på nuværende tidspundt ser det ud til, der er kommet nogle fraktioner bestående af borende- sidney, nikita-amalie, århuselsker-martin... en anden er ulven-bukowski og knaldperlen-titman... flotte-starson ligner mest en enegænger og kæmper imod alle.. Fraiser har en tendens til at hoppe over til biker-montezi hele tiden, om det er godbiderne eller kløen bag ørerne vides ikke.

Det bliver spændende og se hvordan det taktiske spil udvikler sig i år.

p.s så er der vist ikke flere mønter i Havnebumsen :grin:

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende der der Mette Reismann eller sådan noget er med i nogle programmer. Men det højner ikke "seer"kvaliteten. Vi vil have Sara tilbage ;)

Jep, jeg ville gerne "gældssaneres" af Sara ;) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Årets deltagere er flotte - starson, borende-sidnéy, nikita-amalie,århuselsker-martin, knaldperlen-titman, ulven- bukowski, biker-montezi og som noget specielt i år, en lille hund.. nemlig den lille cute skødehund Chihuahua -Fraiser

Styret af årets vært Rikke "nille" Gøransson

De er alle indlogeret på det luksuriøse EG, hvor der virkelig er kræset for deltaljerne.. for at nævne nogle ting html,php, sdl ja der er virkelig ikke sparet på noget.

Allerede på nuværende tidspundt ser det ud til, der er kommet nogle fraktioner bestående af borende- sidney, nikita-amalie, århuselsker-martin... en anden er ulven-bukowski og knaldperlen-titman... flotte-starson ligner mest en enegænger og kæmper imod alle.. Fraiser har en tendens til at hoppe over til biker-montezi hele tiden, om det er godbiderne eller kløen bag ørerne vides ikke.

Det bliver spændende og se hvordan det taktiske spil udvikler sig i år.

p.s så er der vist ikke flere mønter i Havnebumsen :grin:

Haha Havnebums ! god humor :D

vi skal bruge flere piger, fordi alle han-hundene om Nikita kan kun gå galt.

Montezi og Nikita på samme værelse... det skal nok bliver underholdende :lol:

måske ligefrem sprængfarlig... :P

Vi skal også have den søde Bonobo-abe samt Jasmin i spil :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Haha Havnebums ! god humor :D

vi skal bruge flere piger, fordi alle han-hundene om Nikita kan kun gå galt.

Montezi og Nikita på samme værelse... det skal nok bliver underholdende :lol:

måske ligefrem sprængfarlig... :P

Vi skal også have den søde Bonobo-abe samt Jasmin i spil :D

Ej det er sgu et ekslusivt sted, så skal vi fandeme ikke have Abekatte hængende i Gardinerne!!! Paris Hilton kræet kan lige gå… er ret in med sådan et Møgkræ.

Montezi og Nikita… jov åbner da for nogle muligheder! Der skal jo hver gang ske noget specielt for at øge underholdningen. Det kunne evt være Montezi og Nikita tæt sammen i en bondage. Evt så de stadig kan bevæge sig rundt, hvis de samarbejder. Så kunne man sætte dem til at lave en middag sammen, skal sgu nok øge underholdningen  :grin: Ja nu var kræet jo årets specielle ting, man kan ændre reglerne, så der sker 2 nye ting… ellers må det møgkræ have et los ud igen. 

Hvis der kommer Bondageaften, bliver Havnebumsen sgu nysgerrig!!!! Nu er Paradise EG jo ikke rigtig målrettet til Havnebumsen… Paradise EG er jo for dem som gerne vil være stjerner, det er Havnebumsen jo ligesom i forvejen. Men klart det vil trække programmets niveau op, hvis Havnebumsen kommer som Gæstevisit til sådan en Bondageaften. Så vil jeg sgu gerne have Molly med! Det virker altså også lidt Gayparty agtig, når der ingen Kvinder er. Da Havnebumsen jo ikke kan betragtes som en Paradise EG deltajer, forventer Havnebumsen lidt ændrede regler for ham til Bondageaftenen. Ja egentlig bare at Molly ligger bundet til sengen.. og blindfoldet… så vil Havnebumsen dæleme tage for sig af retterne  :cool:

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har kun set ganske få minutter af det skidt til Paradise Hotel men en del forklip gennem årerne som de putter ind i andre udsendelser har jeg set desværre.  :???: Det drejer sig om sex, hor, skænderier, druk, intriger og løgne hvis klippene taler sandt.  Men Havnebumsen er da født til en rolle i Paradise Hotel og sådanne programmer.  :mrgreen:  :mrgreen:

Tårnhøjt ego : tjek :arrow:

Siger en masse sjovt men uden indhold  : tjek :arrow:

Grimt sprogbrug om pigerne som luder : tjek :arrow:

Holde gryden i kog med intriger blandt folk og støbe kugler : tjek :arrow:

Kan lide at kneppe damer : tjek :arrow:

Kan lide alkohol : tjek :arrow:

:D :D

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har indtryk af at han rejser for at få rejsning :D

Ja, her kan vi andre heldigvis blive i nærområdet for at opleve samme virkning :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

.........Montezi og Nikita… jov åbner da for nogle muligheder! Der skal jo hver gang ske noget specielt for at øge underholdningen. Det kunne evt være Montezi og Nikita tæt sammen i en bondage. Evt så de stadig kan bevæge sig rundt, hvis de samarbejder .........

Jow Bavnehums.

Det er da fristende visioner, men min tre-årige erfaring herinde siger mig, at den foreslåede konstellation vile være at sammenligne med en ildflue, der i zoo blev sluppet ind til krudtuglen :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis der kommer Bondageaften, bliver Havnebumsen sgu nysgerrig!!!! Nu er Paradise EG jo ikke rigtig målrettet til Havnebumsen… Paradise EG er jo for dem som gerne vil være stjerner, det er Havnebumsen jo ligesom i forvejen. Men klart det vil trække programmets niveau op, hvis Havnebumsen kommer som Gæstevisit til sådan en Bondageaften. Så vil jeg sgu gerne have Molly med! Det virker altså også lidt Gayparty agtig, når der ingen Kvinder er. Da Havnebumsen jo ikke kan betragtes som en Paradise EG deltajer, forventer Havnebumsen lidt ændrede regler for ham til Bondageaftenen. Ja egentlig bare at Molly ligger bundet til sengen.. og blindfoldet… så vil Havnebumsen dæleme tage for sig af retterne :cool:

Paradise EG? Bondageaften? Molly? Havnebumsen? Bundet og blindfoldet? Altså hvad hedder den "magt" du har fået? Det næste er vel at man får stukket noget i munden så man heller ikke kan være med til ørådet :);):) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

PS. Elsker dine skriv, -ved ikke hvorfor jeg altid læser dem med en Dolph-stemme? Hylende morsomt at gøre :) :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker reality tv og især Paradise Hotel. Har med spænding ventet på den nye sæson skulle starte, så jeg havde en fantastisk mandag i denne  uge og sæsonen lever faktisk allerede nu op til forventningerne. Jeg er dog ikke vild med reality tv hvor vi skal underholdes med andres ulykke, foretrækker dem med friske piger i bikinier.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nikita-amalie

Ja, haha... Du er skide sjaw!!

Det er sgu da godt, at jeg har så meget humor, at jeg (næsten) kan undlade at blive fortørnet over at blive parodieret i forbindelse med en karakter som Amalie... Tak for lort :D :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Må jeg ikke komme med i en episode, så garanterer jeg en homoerotisk firkant i poolen med Abedrengen, Monty og Iben-Bly-Lizette?

Andre inspirationer:

Jasmin-Lulu genforenes med sin ekskæreste Ulven Bukowsky

Dejrup kommer forbi ... Og går igen

Kowalski er Døden og banker på Kajbigpakajs dør og sender ham på Solo i et år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er sgu da godt, at jeg har så meget humor, at jeg (næsten) kan undlade at blive fortørnet over at blive parodieret i forbindelse med en karakter som Amalie... Tak for lort :D:huh:

Amalie var ikke hittet, der kan man bare se  :D Nå havde jo plus på Kontoen.. ja må jeg da have, for har da opført mig yderst eksemplarisk det sidste stykke tid!! Er jo kun en Havnebums, så man må ikke have  urealistiske høje forventninger til mig...

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Altså hvad hedder den "magt" du har fået? Det næste er vel at man får stukket noget i munden så man heller ikke kan være med til ørådet :);):);)

Havnebums magten!!!! det giver da sig selv  :rolleyes: Jeps har nogle tanker til at forhindre en spolering af ørådet. 

Død ved Kølle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Havnebums magten!!!! det giver da sig selv  :rolleyes: Jeps har nogle tanker til at forhindre en spolering af ørådet. 

Du overså at hun sammenlignede dig med Dolph.

Dolph var bare en højreorienteret flodhest, der hele tiden brokkede sig og sammenlignede sig selv med en ninja ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er sgu da godt, at jeg har så meget humor, at jeg (næsten) kan undlade at blive fortørnet over at blive parodieret i forbindelse med en karakter som Amalie... Tak for lort :D:huh:

Amalie sammenligningen er dog ikke helt ramt ved siden af, når man tænker på hvilket sludrechatol du er ;):P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amalie sammenligningen er dog ikke helt ramt ved siden af, når man tænker på hvilket sludrechatol du er ;):P

Jow, men i modsætning til Amalie taler Nikita bestemt ikke sort. Det ved jeg; vel at mærke af egen erfaring  :mrgreen:  :mrgreen:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...