Hop til indhold
Manden46

Sort arbejde

Recommended Posts

Kunne i dagens MX læse at der stadig foregår en stor mængde sort arbejde i DK.

 

Her er spørgsmålet er det sort arbejde når!

 

Jeg har via Xhamster fundet og hjulpet piger og par med deres computer problemer imod frække ydelser??

 

Tænkte man ligeså godt kunne bruge sin uddannelse til noget fornøjelse *S*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg har via Xhamster fundet og hjulpet piger og par med deres computer problemer imod frække ydelser??

 

Tænkte man ligeså godt kunne bruge sin uddannelse til noget fornøjelse *S*

 

Du hjælper altså pigerne ud af prostitutionen, eller sørger du bare for, at deres ydelser ikke længere er frække? Hvis det er det første tror jeg du kan få støtte fra regeringen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er Sort arbejde , And Who Cares !

 

Den der med at man så snyder resten i samfundet , det giver jeg ikke en disse for.

 

De penge man evt tjener , de bliver jo i størstedelen af tilfældet , brugt herhjemme , ergo , så lander de i handlen og derved betales der både skat og moms af dem.

 

Ligemeget hvordan man vender og drejer det , så lander samtlige 100 kr du tjener i statskassen på ét eller andet tidspunkt

Del dette indlæg


Link til indlæg
De penge man evt tjener , de bliver jo i størstedelen af tilfældet , brugt herhjemme , ergo , så lander de i handlen og derved betales der både skat og moms af dem.

 

Ja, hvis de da er ærlige nok til at opgive dem :oops: :oops:.

Men retteligt burde der i denne ligning afregnes moms og skat to gange.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der med at man så snyder resten i samfundet , det giver jeg ikke en disse for.

 

Det kan godt være at du ikke giver en disse for det, men det ændrer ikke ved det faktum at man snyder resten af samfundet alligevel. Sort arbejde er ikke et hak bedre end socialt bedrageri, momssnyd, skatteunddragelse osv..

 

Man bør i det mindste så undlade at bruge af de fælles goder hvis man ikke vil betale for dem, dvs. ikke benytte folkeskoler, sygehuse, biblioteker, uddannelse osv..osv.. (hvilket nok ikke sker)

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var faktisk i tvivl. Er glad for jeg nu ved det er sort arbejde at udveksle ydelser. Der er jo selvfølgelig ingen forskel på om man er murere eller it mand. Må hellere passe på skattefar så

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være at du ikke giver en disse for det, men det ændrer ikke ved det faktum at man snyder resten af samfundet alligevel. Sort arbejde er ikke et hak bedre end socialt bedrageri, momssnyd, skatteunddragelse osv..

 

Man bør i det mindste så undlade at bruge af de fælles goder hvis man ikke vil betale for dem, dvs. ikke benytte folkeskoler, sygehuse, biblioteker, uddannelse osv..osv.. (hvilket nok ikke sker)

 

Nu, kan det jo f.eks. være at han ikke vil bidrage til militært isenkram - og det kun er den del han snyder samfundet for  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu, kan det jo f.eks. være at han ikke vil bidrage til militært isenkram - og det kun er den del han snyder samfundet for  :D

 

Haha, tænk hvis man sådan kunne målrette sine skatte- og momsindbetalinger :D. Så ville en vis skattemand i Odense få en lang næse af mig  :D  :D  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på. Det kan være, at du skylder skattefar en sutter.

 

Det kan kun blive en halv sutter med 50% i skat, mon ikke heller skattefar vil undvære så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan kun blive en halv sutter med 50% i skat, mon ikke heller skattefar vil undvære så? 

 

Mon ikke det er skattefar der sutter og sluger det med moms  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er Sort arbejde , And Who Cares !

 

Den der med at man så snyder resten i samfundet , det giver jeg ikke en disse for.

 

Nu spurte manden jo ikke om det var etisk rigtig eller ikke. Han spurte bare om det hørte ind under sort arbejde. 

 

Hvis vi alle havde din holdning, så var vi i samme situation som Grækenland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...