Hop til indhold
HenrikDK

Exit Prostitution stadig et flop...

Recommended Posts

Gæst

Det jeg synes der kunne gøres betydeligt bedre var hvis man begyndte at se på hele familien, ikke kun den protituerede. En anden ting ville være at starte med en psykisk evaluering. At starte med at undersøge for borderline ville ligge lige til højrebenet. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
VarmePia skrev, for 1 time siden:

Det jeg synes der kunne gøres betydeligt bedre var hvis man begyndte at se på hele familien, ikke kun den protituerede. En anden ting ville være at starte med en psykisk evaluering. At starte med at undersøge for borderline ville ligge lige til højrebenet. 

Knus Pia

Har I borderline efter noget tid ?! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Borderline er ikke noget man bare lige får, dét er en personlighedsforstyrrelse. Mén ofte har mennesker med Borderline været udsat for massive svigt, og måske endda seksuelle overgreb. 

Mennesker med Borderline er selvdestruktive, grænsesøgende og har ofte en risikofyldt adfærd og seksualitet, der vil derfor unægteligt være kvinder med Borderline der arbejder som prostitueret. 

Det er næppe svært at finde undersøgelser om dette... 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Borderline er ikke noget man bare lige får, dét er en personlighedsforstyrrelse. Mén ofte har mennesker med Borderline været udsat for massive svigt, og måske endda seksuelle overgreb. 

Mennesker med Borderline er selvdestruktive, grænsesøgende og har ofte en risikofyldt adfærd og seksualitet, der vil derfor unægteligt være kvinder med Borderline der arbejder som prostitueret. 

Det er næppe svært at finde undersøgelser om dette... 

Jamen det lyder da muligt, at det forekommer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 6 timer siden:

Nej. Den og andre personlighedsforstyrelser ligger nogen gange til grund for at en pige starter og så bliver det virkelig op af bakke med at få personen til at stoppe igen, hvis man ikke adressere hovedproblemet - og det gør exit + diverse andre programmer ikke for de har ikke den fornødne viden om emnet. De har en uddannelse og den er sikkert rigtig god, men ingen reel viden om branchen ud over hvad de har læst i en bog. 

Knus Pia 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 5 timer siden:

@VarmePia Mener du seriøst at mange GPere er grænsesøgende -at det er derfor de bliver GPere?

Ja. Kig dig omkring, hvis du nærlæser nogen annoncer kan du næsten se dig til det. Et er at være imødekommende, et andet er at være grænseløs, for hver grænse definerende annonce du læser, så læser du hvor mange som bare tilbyder alt? Og her mener jeg virkelig a_l_t. Der er rigtig mange annoncer a la : Kom og knep mig i alle huller, superfransk, megafransk, kondom er i det hele taget noget vi snakker om, gensidig urin sex, sprøjt hvor du vil, gagging så jeg er ved at blive kvalt finder vi også ud af og i det hårde univers er jeg også til det hele, jeg tæsker dig gerne gul og blå, jager med glæde en strikkepind i dit urinrør og er har i øvrigt også en fantasi om at blive brugt som slavepige. 

Get the picture?

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
VarmePia skrev, for 13 timer siden:

Ja. Kig dig omkring, hvis du nærlæser nogen annoncer kan du næsten se dig til det. Et er at være imødekommende, et andet er at være grænseløs, for hver grænse definerende annonce du læser, så læser du hvor mange som bare tilbyder alt? Og her mener jeg virkelig a_l_t. Der er rigtig mange annoncer a la : Kom og knep mig i alle huller, superfransk, megafransk, kondom er i det hele taget noget vi snakker om, gensidig urin sex, sprøjt hvor du vil, gagging så jeg er ved at blive kvalt finder vi også ud af og i det hårde univers er jeg også til det hele, jeg tæsker dig gerne gul og blå, jager med glæde en strikkepind i dit urinrør og er har i øvrigt også en fantasi om at blive brugt som slavepige. 

Get the picture?

Knus Pia

Ahhhhh, de annoncer du henfører til er nu ikke i overtal. Ja, det kommer selvfølgelig an på hvor du kigger. De der tilbyder alt det du lister op er, i min opfattelse, mest øst piger som desperate forsøger at tilkæmpe sig kunder i en discount marked.

Hvis din argumentation skal holde vand, skal der laves en systematisk gennemgang af rigtig mange annoncer, eller bliver udsagnet farvet af subjektiv synsvinkel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 9 timer siden:

Ahhhhh, de annoncer du henfører til er nu ikke i overtal. Ja, det kommer selvfølgelig an på hvor du kigger. De der tilbyder alt det du lister op er, i min opfattelse, mest øst piger som desperate forsøger at tilkæmpe sig kunder i en discount marked.

Hvis din argumentation skal holde vand, skal der laves en systematisk gennemgang af rigtig mange annoncer, eller bliver udsagnet farvet af subjektiv synsvinkel.

Overdrivelse fremmer forståelsen :) kig på annoncelight ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
VarmePia skrev, for 14 timer siden:

Overdrivelse fremmer forståelsen

Tja, det nedsætter i al fald troværdigheden af udsagnet.

VarmePia skrev, for 14 timer siden:

kig på annonceligh

Ja, men det er nok også en af de værste sider vedrørende dette problem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...