Hop til indhold

Vildt lækker pige i Brøndby, sindsyg sex!j

Featured Replies

Skrevet

Av, har ikke oplevet det samme. Jeg var der sent igår. Fik igen en god halv time, har kun haft et par gode runder med Sasja Sasja. Det er en lille lejlighed, så den kan hurtig virke rodet, men nu ikke lejligheden jeg kom for at have sex med. Jeg kom, hyggede og gik igen. Trist i ikke har oplevet det samme. :sad:

Profilen er væk :eek:

• Svar 51
  • Visninger 39.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har lige oprettet denne profil, jeg kendte faktisk ikke til den før, for et par måneder siden og har brugt den til at læse andres anmeldelser, at jeg ikke har været enig er jo så bare ærgerligt, j

• Jeg tror, at du skal tilbage på nationen!  

• Måske debuterer hun som "25". Siv i Vordingborg er ju kun 21.   Nogle gange kan man blive misundelig; idag vi jeg gerne være Arnold, 36. Og i morgen måske Brad, 29. Men hver eneste dag vågner jeg op

Skrevet

Vil gerne understrege at lejligheden ikke alene var rodet, men også beskidt. akten forgår på en lille dobbelt madras ved siden af sofaen, den rodede også med hendes dyner og osv. så ingen rent håndklæde og helt sikkeret ikke skift af sengetøj.

Hvorfor gik jeg ikke så ? hun så sød ud og vådt hår så jeg kunne se hun lige havdet været i bad. Og er ikke så sart med det andet. Har aldrig rigtigt forstået det med håndklædet på klinikker, man havner alligevel tit uden for :mrgreen: . man burde jo skifte lagen efter hver kunde, Hvis det skal være helt i top med renligheden, nå men det er jo en helt anden snak.

EPO

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.