Gæst Skrevet 23. Februar, 2015 (edited) Vi skal have tolerance og respekt for forskellighed på skoleskemaet. Redigeret 23. Februar, 2015 af titman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Icemandk 181 Skrevet 24. Februar, 2015 (edited) .. Redigeret 24. Februar, 2015 af Icemandk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Icemandk 181 Skrevet 24. Februar, 2015 (edited) Og igen igen viser du, hvor lidt kildekritik du er i stand til at udøve. Disse overfald, som hverken politiet eller pressen har hørt om, har heldigvis aldrig fundet sted! Der er tale om offerkortet, som bliver trukket i tide og mest i utide. Og her er der hverken tale om statistik eller løgn, bare forbandet løgn, som du og dine naive meningsfæller æder råt. Skam få dig!Og skam dig endnu mere. Du gad åbentbart ikke engang at læse artiklen. Hvis du havde gjort dig den ulejlighed, havde du set at de tilfælde af overgreb er beskrevet af almindelige mennesker, på blandt andet facebook. Så det er ikke overgreb der er meldt til politiet eller pressen, blot helt almindelige borgeres oplevelser. Men er godt klar over at det ikke interesserer dig når det går imod din egen opfattelse og mening. Redigeret 24. Februar, 2015 af Icemandk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Februar, 2015 Og skam dig endnu mere. Du gad åbentbart ikke engang at læse artiklen. Hvis du havde gjort dig den ulejlighed, havde du set at de tilfælde af overgreb er beskrevet af almindelige mennesker, på blandt andet facebook. Så det er ikke overgreb der er meldt til politiet eller pressen, blot helt almindelige borgeres oplevelser. Men er godt klar over at det ikke interesserer dig når det går imod din egen opfattelse og mening. Onslow gør jeg mig ingen forhåbninger om at vi kan redde, men forhåbentligt er der mulighed for at redde dem der bliver født imorgen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 25. Februar, 2015 Der findes 3 socialdemokratier i Danmark. Det er S, V og DF. Derfor så mange stemmer falder på midten og Danmark er politikkens leverpostej. Det eneste parti af de 3 som skiller sig lidt ud er DF pga. deres politik omkring indvandrere og deres efterkommere. Der er til gengæld kun ét liberalt parti i Danmark, og det er Liberal Alliance. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2015 Der findes 3 socialdemokratier i Danmark. Det er S, V og DF. Derfor så mange stemmer falder på midten og Danmark er politikkens leverpostej.Det eneste parti af de 3 som skiller sig lidt ud er DF pga. deres politik omkring indvandrere og deres efterkommere. Der er til gengæld kun ét liberalt parti i Danmark, og det er Liberal Alliance.Og hvad har det lissom med sagen at gøre.DF kan efter min mening bedst sammenlignes med Nazi-partiet: NSDAP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Februar, 2015 (edited) ...... DF kan efter min mening bedst sammenlignes med Nazi-partiet: NSDAP Det er en lidt hård dom. Vælgergrundlaget i DF er, ganske som i det hedengangne Fremskridtsparti, overvejende flygtede, ufaglærte socialdemokrater. Flygtede, fordi Socialdemokratiet historisk set aldrig rigtigt har interesseret sig for den del af arbejderklassen. Det har altid været de faglærtes parti, hvor man i parantes bemærket har kunnet påvirke de unge igennem lærlingetiden helt op til svendeprøven til at blive gode socialdemokrater. De ufaglærte havde derimod ofte bagrund som indvandrede landarbejdere til byen, og de havde (stadig) landbrugssamfundets ideologi med sig. NSDAP syd for Kruså havde et helt andet vælgergrundlag. Det var den selvejende middelklasse, de deklasserede fra kejsertiden samt de lavere tjenestemænd, der både var blevet ramt af inflationen i 1923 og derefter af krakket i 1929, der lavede oprør og bragte nazisterne til magten. Arbejderklassen fik nazismen aldrig tag i. Trods "Arbeiter" i partinavnet. Derfor holder sammenligningen efter min ydmyge mening ikke. Redigeret 25. Februar, 2015 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2015 (edited) Det er en lidt hård dom. Vælgergrundlaget i DF er, ganske som i det hedengangne Fremskridtsparti, overvejende flygtede, ufaglærte socialdemokrater. Flygtede, fordi Socialdemokratiet historisk set aldrig rigtigt har interesseret sig for den del af arbejderklassen. Det har været de faglærtes parti. Hvor man i parantes bemærket har kunnet påvirke de unge igennem lærlingetiden til at blive gode socialdemokrater. NSDAP syd for Kruså havde et helt andet vælgergrundlag. Det var den selvejende middelklasse samt de lavere tjenestemænd, der både var blevet ramt af inflationen i 1923 og derefter af krakket i 1929, der lavede oprør og bragte nazisterne til magten. Arbejderklassen fik nazismen aldrig tag i. Trods "Arbeiter" i partinavnet. Derfor holder sammenligningen ikke. Ja måske, men de har tilsyneladende taget ved lære af Goebells effektive kommunikative strategi, hvor man ved hjælp af mere eller mindre subtile manipulative virkemidler udpeger en fælles fjænde, som man så dæmoniserer. Redigeret 25. Februar, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Februar, 2015 Ja måske, men de har tilsyneladende taget ved lære af Goebells effektive kommunikative strategi, hvor man ved hjælp af mere eller mindre subtile manipulative virkemidler udpeger en fælles fjænde, som man så dæmoniserer. Jamen, det gamle Fremskridtsparti byggede da i høj grad også på "fjender"! Det gør enhver populistisk ideologi. Det var "papirnusserne", det var "de offentlige ansatte", der ikke gad lave dagens gerning, og det var de "falske" invalider, der krævede socialhjælp o.s.v. De var dengang var samfundets undergravende elementer. Bemærk venligst, at det var før "indvandringsbølgen" - det var overhovedet ikke et politisk tema i 70'erne. Hovedfjenden var derimod skatteprocenten. VKR var i 1968 blevet valgt på skattenedsættelser, og aldrig er skatterne steget så meget som under denne borgerlige regering. Indvandrerne blev først et politisk tema med DF, der såvidt jeg husker, blev stiftet i 1995. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 25. Februar, 2015 Det som jeg ikke kan lade være med at undres over i forhold til DF som "arbejderparti" er hvordan de gang på gang slipper afsted med at love et og gøre noget andet. DF lover guld og grønne skove i valgkampene og når de er i opposition, men i de 10 år hvor de havde indflydelse, var der sgu ikke meget "arbejderparti" over hvad de fik gennemført, de leverede villigt stemmer til alle VK's nedskæringer, blot de fik nogle udlændningestramninger som betaling. Det værste eksempel er at det var DF der foreslog og leverede de nødvendige stemmer til dagpenge forringelserne og afskaffelsen af efterlønnen, samtidig med at de kaldte sig "den lille mands parti". DF slår sig også op som "demokratiets beskytter", og påstår at de står "vagt om ytringsfriheden". Dette gør de samtidig med at de står bag adskillige forslag der er klokkeklare begrænsninger af netop demokratiet og ytringsfriheden, DF vil forhindre lovligt valgte folketingsmedlemmer i at tale fra folketingets talerstol hvis de er iført tørklæde, DF vil bestemme hvilke TV kanaler der må kunne ses i bestemte områder i Danmark, DF vil bestemme hvordan kvinder må gå klædt i det offentlige rum, osv..osv.. alt sammen forslag der er udemokratiske og begrænser den personlige frihed. Desværre så har DF vælgere tilsyneladende en meget dårlig hukommelse, eller også så er de reelt ligeglade, blot der bliver dæmoniseret nogle muslimer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 25. Februar, 2015 Og hvad har det lissom med sagen at gøre. DF kan efter min mening bedst sammenlignes med Nazi-partiet: NSDAP http://da.m.wikipedia.org/wiki/Godwins_lov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Februar, 2015 Det som jeg ikke kan lade være med at undres over i forhold til DF som "arbejderparti" er hvordan de gang på gang slipper afsted med at love et og gøre noget andet. DF lover guld og grønne skove i valgkampene og når de er i opposition, men i de 10 år hvor de havde indflydelse, var der sgu ikke meget "arbejderparti" over hvad de fik gennemført, de leverede villigt stemmer til alle VK's nedskæringer, blot de fik nogle udlændningestramninger som betaling..... Det er da muligt, at jeg kan give en slags forklaring. Alle partier lover jo guld og grønne sove før et valg. Efter valget bliver de grønne skove imidlertid ramt af skovdøden. Et "ja" før et valg er helt forskelligt fra et "ja" efter et valg. I en ufaglærts øren klinger "udlændingestramninger" positivt, for det er netop med indvandrede grupper, at de ufaglærte skal kæmpe om de samme job. Udlændinge accepterer f.eks lettere end ufaglærte danskere at skulle arbejde 16 timer i døgnet. Derfor er udlændinge i ufaglærtes øjne farlige konkurrenter, og derfor melder man sig under fanerne hos det parti, der lover at lukke grænserne. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 26. Februar, 2015 Det bliver stadig godtere og godtere. http://www.uriasposten.net/archives/64314#comments Bemærk især 3. linje i svarindlæg nr. 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Februar, 2015 Det bliver stadig godtere og godtere. http://www.uriasposten.net/archives/64314#comments Bemærk især 3. linje i svarindlæg nr. 11 Øh, hvem er det, du svarer på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 26. Februar, 2015 Øh, hvem er det, du svarer på? Han er gået i selvsving 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Februar, 2015 Han er gået i selvsving Jow, men selv selvsvingere kan bringes ud af selvsving og komme tilbage i en dialog. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 26. Februar, 2015 Øh, hvem er det, du svarer på? Sig mig, gamle ven, er du faldet af cyklen uden hjelm? Jeg starter en tråd om, at vanviddet tilsyneladende ingen grænser har. Dette følger jeg peu á peu op på med flere artikler i samme genre, og så spørger du mig, hvem jeg svarer. Hvis du skulle støde på min dødsannonce, fordi nogle af de personager, der gennem tiden har truet mig med det, der er værre, har gjort alvor af truslen, så husk, at enhver, der så meget som antyder, at jeg omfavner og elsker mordere inkl. mine egne, så er de helt uden min sanktionering. Jeg afskyr ekstremister af enhver art, så den slags insinuationer hører hjemme under injurielovgivningen. God weekend, min går op i arbejde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 26. Februar, 2015 Og endnu et eksempel! http://mortenuhrskov.dk/fuphistorien-om-fredsringen/#comment-912 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Februar, 2015 Sig mig, gamle ven, er du faldet af cyklen uden hjelm? Jeg starter en tråd om, at vanviddet tilsyneladende ingen grænser har. Dette følger jeg peu á peu op på med flere artikler i samme genre, og så spørger du mig, hvem jeg svarer. Hvis du skulle støde på min dødsannonce, fordi nogle af de personager, der gennem tiden har truet mig med det, der er værre, har gjort alvor af truslen, så husk, at enhver, der så meget som antyder, at jeg omfavner og elsker mordere inkl. mine egne, så er de helt uden min sanktionering. Jeg afskyr ekstremister af enhver art, så den slags insinuationer hører hjemme under injurielovgivningen. God weekend, min går op i arbejde. Ja, undskyld, men i en debat kan det være svært at følge med, hvis de enkelte debattører ikke sørger for at linke til netop det indlæg, som de svarer på eller kommenterer. Her er der en vis latens. Men jeg har nu aldrig været i tvivl om, hvad din er holdning til disse fænomener, så eventuelle spørgsmål fra min side har lige så meget haft med andre debattørers klare spyt at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 27. Februar, 2015 Og endnu et eksempel! http://mortenuhrskov.dk/fuphistorien-om-fredsringen/#comment-912 http://www.theblaze.com/stories/2015/02/23/was-the-muslim-ring-of-peace-around-the-norway-synagogue-really-an-msm-hoax/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 27. Februar, 2015 Sig mig, gamle ven, er du faldet af cyklen uden hjelm? Jeg starter en tråd om, at vanviddet tilsyneladende ingen grænser har. Dette følger jeg peu á peu op på med flere artikler i samme genre, og så spørger du mig, hvem jeg svarer. Hvis du skulle støde på min dødsannonce, fordi nogle af de personager, der gennem tiden har truet mig med det, der er værre, har gjort alvor af truslen, så husk, at enhver, der så meget som antyder, at jeg omfavner og elsker mordere inkl. mine egne, så er de helt uden min sanktionering. Jeg afskyr ekstremister af enhver art, så den slags insinuationer hører hjemme under injurielovgivningen. God weekend, min går op i arbejde. Du må da i så fald lide af et nærmest ubærligt selvhad Venligst Spunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg