Hop til indhold
rocketbrother

Er der nogen der har prøvet "ung gravid amatør studine"?

Recommended Posts

Og det har heller ikke været min mening ikke at dukke op.. Kan jeg bede dig om også at sende en mail med vores korrespondance.?? Så jeg kan give dig en undskyldning.. Vil meget gerne se på det.. For det har ikke været min mening at træde på dig.. Og vil gerne undskylde for at have spildt din tid Også..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genkender kun alt for godt ovenstående. Man venter uendeligt længe på svar, og når det endelig lykkes at få en aftale i stand bliver man brændt af uden et ord. Mit bud er, at der i mellemtiden er dukket én op, der vil tilbyde mere end man selv har gjort. Det er vel også derfor, at der ikke er en fast pris - man kan vente og se, hvorfra det højeste tilbud kommer.

Redigeret af Phister

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvad døde smedens kat af, dårlige undskyldninger i stedet for blive fodret.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig skal en annoncør skrive retur hvis han / hun ikke ønsker at mødes med "kunden", men "kunden" er også nød til at forstå der findes rigtig mange useriøse her ude på nette, som man typisk kan bruge meget skrivetid på - "kunder" som vil bekræftes bare ved fræk chat og billedbyt.

 

Så summering, er I / man seriøs - for man også seriøs behandling retur.

 

Udsagnet passer desværre også hvis du erstatter kunden med pigen. :angry:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft besøg af hende. Jeg vidste slet ikke at hun var så svær at få aftale med.

Jeg har mailet en del frem og tilbage med hende. Jeg har for langt tid siden skrevet mig bag øret, at danske kvinder nogle gange kan tage en ufattelig langt tid at maile/sms´e med for at få en aftale i stand. Men jeg ynder så også at sende mails og sms, så det har ikke gået mig det mindste på. Jeg skal ikke udtale mig om hendes aftaler og hvor vidt hun overholder dem. Hun er ikke prof, så forvent ikke en prof behandling som sådan ift aftale og ydelse og tid osv. Hvis du får en aftale i stand med hende.

Hun er ikke professionel og godt det samme. Hun har en uskyldig udstråling/personlighed. Pissesød og nem at snakke med. Og gravid, men det er faktisk svært at se hvis man ikke ved det. En lille bitte topmave har hun. Hvis man ikke ved det, ja så vil du heller ikke gætte det uden videre. Man kan måske gætte sig til det, men det kunne lige så godt bare være lidt mave der buler ud.

Anyways jeg fik en god stund sammen med hende, og der var amatør-stemning så at sige hele vejen igennem. Og hun har nogle pisselækre og flotte bryster, og hun skriver i annoncen at der kommer sekret ud, og would you know det gør der faktisk :ugeek:

Nå men hun kan selv udtale sig om hvad hun laver hvornår og hvordan, det vælger jeg ikke at skrive om, fordi hun selv skriver her i tråden. Hun kan godt lide det lidt diskret, så det respekterer jeg.

Det er ABSOLUT ikke sidste gang jeg laver en aftale med hende.

Skal lige siges, at var det mig hun havde brændt af et par gange, eller ikke responderet osv, så ville jeg da heller aldrig gide hende et sekund. Men mit møde med hende har jeg været meget glad for. Det var god sex, og jeg kommer gerne igen i mere en én forstand.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Det er første gang jeg skriver en anmeldelse.

Jeg havde fulgt lidt med i anmeldelser på ung gravid amatør studine.

hende måtte jeg bare prøve selv om det lød til at man ikke kunne få en aftale istand. Men jeg prøvet og der gik ikke lang tid før jeg fik svar. Desværre kom påsken lige i vejen og vi måtte aftale torsdag efter påske. Anmeldelser på hende blev desværre værre herinde i mens. Men jeg skrev til hende i mandag for at tjekke om vi stadig havde en aftale. Hun svarede fluks tilbage at det havde vi da. Jeg bestiller hotel tirsdag og skriver til hende. Hun svarede så først tilbage efter en lille time.

Torsdag morgen oprandt så skrev hun om jeg glædet mig til kl. 11 selvfølgelig var jeg det skrev jeg. Så spurgte hun om jeg var til dominans fra hendes side.

Jep kan du tro, og fortalte hende at jeg tændte på urinsex. Det havde hun ikke prøvet men var villig til at give det en chance. hun ankom var der i 3 timer og vi havde det skønneste sex med dominans og urinsex og brystmælk

Det er ikke sidste gang jeg har set hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Det er første gang jeg skriver en anmeldelse.

Jeg havde fulgt lidt med i anmeldelser på ung gravid amatør studine.

hende måtte jeg bare prøve selv om det lød til at man ikke kunne få en aftale istand. Men jeg prøvet og der gik ikke lang tid før jeg fik svar. Desværre kom påsken lige i vejen og vi måtte aftale torsdag efter påske. Anmeldelser på hende blev desværre værre herinde i mens. Men jeg skrev til hende i mandag for at tjekke om vi stadig havde en aftale. Hun svarede fluks tilbage at det havde vi da. Jeg bestiller hotel tirsdag og skriver til hende. Hun svarede så først tilbage efter en lille time.

Torsdag morgen oprandt så skrev hun om jeg glædet mig til kl. 11 selvfølgelig var jeg det skrev jeg. Så spurgte hun om jeg var til dominans fra hendes side.

Jep kan du tro, og fortalte hende at jeg tændte på urinsex. Det havde hun ikke prøvet men var villig til at give det en chance. hun ankom var der i 3 timer og vi havde det skønneste sex med dominans og urinsex og brystmælk

Det er ikke sidste gang jeg har set hende

 

 

 

 

Dejligt, at historien endte godt, hvis man kan sige det på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne faktisk lyde som om, at hun har lært af kritikken. Det ville være flot, hvis hun har taget det til sig.

Konstruktiv kritik er godt - der er bare alt for lidt af den på EG!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det time jer der skriver pænt..

Kan se at en af jer der er utilfreds med mig nu er en af jer der har rost mig i en et år gammel tråd..

Jeg forstår godt at man ikke vil brændes af.. Absolut.. Det gælder begge veje iøvrigt..  For jeg bliver skam også brændt af, møder op forgæves eller værre..

Jeg prøver at svarer så godt jeg kan.. Men er ikke til cyberlir og skiller ret hurtigt folk fra..

Jeg er en ganske almindelig ung pige der gør det her lige så meget af lyst sin for pengene, og vælger til og fra på den måde.. Jeg kan desværre ikke undgå at komme til at træde nogle over tæerne, mistolke folk og putte i forkert kasse eller lignende.. Jeg prøver mit bedste at navigerer rundt i den her spændende, men til tider også ubehagelige verden..

Jeg passer job, studie og liv ved siden af og er kun aktiv i perioder og tjekker langt fra min mail på daglig basis..

Jeg beklager overfor jer jeg har fået trådt over tæerne.. Og prøver at rette op på det, da jeg tydeligvis har fejllæst jer... Men GUD hvor er det rart at der også er nogen der har haft behagelige oplevelser med mig.  For jegvhar heldigvis kun haft gode oplevelser selv.. Og det agter hegnet blive ved med, derfor er jeg også ret selektiv..

Jeg er til at mødes med hvis vi kan blive enige om præmisserne.. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft to fantastiske oplevelser med denne unge og meget perverse kvinde. Hun er præcis den hun siger hun er, ikke mindre eller mere.

Hun har en rigtigt dejlig krop, store smukke gravide bryster og en lille gravid mave ( jeg mærkede liv, så den er god nok) ;-)

Jeg nød meget begge vores omgange, men da det var meget privat, vil jeg ikke dele hvad vi lavede her, vi taler jo ikke om en alm GP. Hun er kræsen og det handler nok meget om kemi og tillid hvad hun vælger at tilbyde. Men jeg nød meget at ligge i ske med hende efter hendes sidste store orgasme. Tror hun snorkede efter 2 min..... :-D Tak! Den slags glemmer man ikke, på ingen måder vanilje eller standardvare!

Kan varmt anbefale hende hvis du er til en passiv sub tøs med et stort hjerte og et frækt sind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom hun gjorde en god indsats for at kompensere for kritikken, er hun desværre tilbage i sine gamle kedelige vaner. Vi har skrevet lidt for at aftale tidspunkter, men det hele løb ud i sandet. Pludselig var der tavshed på mailen. Øv.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Selvom hun gjorde en god indsats for at kompensere for kritikken, er hun desværre tilbage i sine gamle kedelige vaner. Vi har skrevet lidt for at aftale tidspunkter, men det hele løb ud i sandet. Pludselig var der tavshed på mailen. Øv.

 

 

​Måske er hun gået i fødsel, hun var/er jo gravis, så er afbud vel fair nok :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en 1 år gammel tråd, hvor der er 2, der beskriver positive oplevelser.

​Så er det nok ved at være så som så med dén graviditet :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tale positivt om Litle Lady jeg havde fået en aftale i stand med hende men måtte desværre melde fra men hun var rigtig frisk og sød på mail og også frisk på det sted vi skulle have mødtes da jeg kommer langvejs fra så jeg har kun positiv omtale af Litle Lady trod vi ikke fik mødtes men det var ikke hende der brød aftalen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altså også kun oplevet god kommunikation fra hendes side. Jeg synes i det hele taget det er ret imponerende når man tænker på at hun er gravid med alt hvad det indebærer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...