Hop til indhold
Marquis de Sade

Danskerne er verdens 2. mest utro

Recommended Posts

Guest mature man

Thailand ligger på førstepladsen – er det forklaringen på de mange/populære thaikoner/massører her i dannevang – krage søger måske mage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes fandeme vi skal gå efter Guldet!! Lad os løfte i flok

Læser der nogle Kvinder med som er i forhold, stiller jeg mig til rådighed for utroskab!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes fandeme vi skal gå efter Guldet!! Lad os løfte i flok

Læser der nogle Kvinder med som er i forhold, stiller jeg mig til rådighed for utroskab!!!

Det er ægte sports ånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den undersøgelse viser lidt et omvendt resultat af hvad man før har fundet, navnlig at utroskab er mere udbredt i katolske lande. Årsagen skulle være at fraværet af muligheden for skilsmisse samt hårde regler for seksuelt samvær fører til at folk knalder udenom i stedet for at gå fra partneren.

Redigeret af Avina

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han havde da ikke noget seksuelt forhold til den kvinde, frk. Monica Lewinsky?!

 

 

Han havde ikke rent mel i posen på den konto.

 

Men det kan da godt være han kun havde den "halvt inde" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han havde da ikke noget seksuelt forhold til den kvinde, frk. Monica Lewinsky?!

 

 

Ihh nej, det påstås, at han brugte en cigar.

Det kan forklare, at han blev møgsur, da Gerhard Schroeder ved et topmøde smilende forærede ham nogle cigarer.

Han røg vist nok ikke.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er sikkert vores seksuelle frigjorthed (her i form af utroskab) der samtidig gør os til verdens lykkeligste folk. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes sgu det er sørgeligt at de tal er så høje. For de fleste er det jo nok ikke fordi der er tale om et åbent forhold men bare at folk går bag om ryggen på hinanden. Tænk at lyve for sin nærmeste på den måde. Det står sløjt til med kærligheden :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes sgu det er sørgeligt at de tal er så høje. For de fleste er det jo nok ikke fordi der er tale om et åbent forhold men bare at folk går bag om ryggen på hinanden. Tænk at lyve for sin nærmeste på den måde. Det står sløjt til med kærligheden :(

 

 

Tiger, som sådan får du ret!

 

Men husk på at vi ikke er andet end nogen primitive dyr der har sat det hele i system

Vi kan opføre os pænt og vi kan være nogen dumme svin

Vi tror at vi kender hinanden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes ikke det er en rekord at prale af, men jeg er også single, så egentlig kunne jeg være ligeglad :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi lever i en verden hvor sex og graviditet ikke følges ad, som det gjorde tidligere. Den gang var der en mening med ikke at få børn vid og bredt med hvem som helst, da børnene skulle forsørges. I dag er disse forhold ændret, så hvorfor holde fast i moralbegreber som tiden har gjort forældede.

 Vi hat alle brug for noget andet en gang imellem, men det ændrer ikke på kærligheden der hjemme. Kærlighed og sex er ikke det samme. Den anden part skal ikke vide alt, men moralsk kan jeg ikke se noget problem. Derfor kan jeg heller ikke lide betegnelsen utroskab. Sex med andre en den der hjemme kan være en måde at få prøvet noget nyt og andet. Jeg har ikke moralske problemer ved at være sammen med andre og der er ikke utilfredshed med mit langvarige ægteskab. Utroskab er naturligt, hvis man skal leve i et lagt forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi er så seksuelt frigjorte, hvorfor er vi så utro? Jeg mener, hvorfor lyver vi for vores partnere?

 

Hvis vi var seksuelt frigjorte, så blev jo jo bare enige med vores partner om, at det var OK at bolle til højre og venstre, og så ville det jo netop ikke være utroskab...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke nogen grund til at såre andre og der er heller ikke nogen grund til at ens partner skal vide alt.

 

Man kan hver for sig have noget som skal udleves, hvor det ikke kan ske med den faste partner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at undersøgelsen er lidt uklar omkring hvad utroskab er.

De bruger sætningen "haft en affære, mens de var gift", og sætter dette direkte i relation til til utroskab.

Er det så utroskab, hvis man har en affære, som ægtefællen accepterer eller er en del af?

For den fortolkning er jeg ikke nødvendigvis enig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...