Hop til indhold
Plaskeren

Hvad kvinder syntes om dine diller billeder

Recommended Posts

Guest Mette Tøsen

Hest: Hahaha! Der kan være rigtig mange ting, kan nok ikke nævne dem alle men skal da prøve at komme gennem nogle af de mest basale..

For det første har Bly ret: Vi ser hele billedet så ikke noget med en klam toiletkumme i baggrunden eller sådan.

For det andet: ordentligt lys! Jeg vil se farve, tekstur, blodårer og det hele og jeg vil kunne se det ordentligt.

For det tredje: (og man skulle virkelig ikke tro den her var nødvendig at nævne, men) pikken skal da være stiv! Eller, i det mindste på ét af billederne hvis du viser flere. Det er jo når den er stiv jeg er interesseret i den, og nogle mænd vokser altså helt vildt meget! Don't sell yourself short...

For det fjerde: størrelses reference. Lad det være din hånd, dine boxershorts, resten af din krop, whatever. Har set nogle billeder hvor det KUN er pikken op af en helt neutral baggrund og så kan man bare sidde der og tænke "Ja ja, men er den 5 eller 25 cm?"

For det femte: lige så vel som dit ansigt har din pik også gode og dårlige vinkler, eksperimenter lidt og find de gode ;)

For det sjette: Og denne gælder altid også IRL, trim busken.

For det syvende: Ordentlig opløsning på de billeder der, jeg vil kunne se det hele ( *aherm* punkt nummer 2)

for det ottende: Og dette er måske bare MIN personlige smag, men en lille dråbe præ-sperm eller lidt sperm der render så pænt og lækkert ud af den er aldrig at foragte... Glasur!

Og til sidst: Lad være med at snyde! ISÆR hvis det er en tøs I har tænkt jer faktisk at kneppe. Størrelse er ikke alt og det ved ingen bedre end os kvinder (også dem der ikke tager penge for det), men få ting er mere skuffende end hvis man har forventet én ting, og så pakker gaven ud og får noget helt andet. Så kan det godt være at vi ellers ville have været helt tilfredse med dit udstyr, men hvis du har skruet vores forventninger i vejret til noget andet end du kan tilbyde bliver vi skuffede, og skuffelse er ALTID et dårligt udgangspunkt ;)

Derudover så kommer pikke i lige så mange forskellige størrelser, former, udformninger og afskygninger som mænd, og de har mindst ligeså meget personlighed og charme som manden de sidder på, så det er meget meget individuelt og forskelligt hvad der gør en pik smuk, ikke mindst i beskuerens øjne, husk det ;)

Ps. kun redigeret fordi jeg fejl klikkede og postede da den kun var halvt skrevet fær...

Redigeret af Mette Tøsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide pikbilleder, flotte pikbilleder, bare send dem i min retning! :D

Hej Bly

Hvad med sådan et søuhyre?

REY-German-boy-with-big-cock-nude-%5Bit%

Del dette indlæg

Link til indlæg

I will do my very best, Mette.

Har altid syntes at dickpics var uindbydende. Incl de to seneste eksempler i denne tråd.

Men jeg kan se ud fra din beskrivelse af fx lys og opløsning at du værdsætter noget af det samme som jeg også værdsætter fra en god p-film - dog med pigen i centrum :-)

Angående pkt 3: Det er squ svært at fange andet. Hver gang "den" ser en kameralinse, så vågner den op i løbet af nul komma fem. Hurtigere end man kan nå at trykke på udløseren. Som en anden celeb. ;-) Men jeg ved squ ikke som den har mere personlighed end mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Hest: ser frem til at se resultatet ;)

Og egentlig er det vel ikke så mærkeligt at man nyder at kigge på noget man ellers også sætter pris på at nyde... Gætter lidt på at du er heteroseksuel, hvorfor det jo giver god mening at du ikke får så meget ud af dick pics. Jeg får som regel heller ikke voldsomt meget ud af at kigge på fisser lol

Heheh, jeg ved heller ikke om din pik har mere personlighed end dig, men han har da tydeligvis en fetisch for at vise sig frem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bly og Mette, hva siger i til sådan et slags penis billede? ;)

Og hvordan ville i reagere hvis en gæst med sådan en tattoo besøgte jer ? :D

pinnochiotattoo.jpg

Jeg er sikker på, at de to ærbare kvinder vil sige lyv, Pinocchio, lyv......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sikker på, at de to ærbare kvinder vil sige lyv, Pinocchio, lyv......

Tænk hvis man har sådan en tat og er impotent  :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha! Fuck hvor kan kvinder være uptight! Hvis du kan sidde på den kan du også kigge på den...

Jeg er med Bly *high five* flere pik billeder! Send dem også gerne min vej gutter ;)

Kvinder er forskellige og har forskellig lyst. Jeg har intet imod at kigge på en pik IRL, men jeg synes det er vulgært at sende pikbilleder og jeg skriver ikke til folk, der kun har pikbilleder på profilen på varmsex. Dette gælder både privat og som sexarbejder.

Jeg kan godt lide at sidde på en stol, men hvis du skal gøre mig interesseret i en stol, må du sende mig mere end et billede af det ene stoleben. Jeg vil gerne se helheden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Hahaha, good point Liv.

Mænd som stol... Den leg må jeg helt sikkert prøve af ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha, good point Liv.

Mænd som stol... Den leg må jeg helt sikkert prøve af ;)

Du må gerne prøve sidde mig :)

Og jeg sender gerne billeder først :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Back from the USSR: Forstår ikke Diller billeder. Så synker man da vist ikke længere i selvtillid? Har x2 fået uopfordrede babse-billeder fra nurser på mit job. Men i al beskedenhed: Det er kikset at sende UOPFORDREDE diller billeder..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan fanden måler man pjorte . ovenover fra? Eller?!!

Noget med en passer, vinkelmåler og så en eller anden formel fra en græsk fyr :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er der udkommet en bog med fænomenet Dickpics. 

http://livsstil.tv2.dk/sundhed/2018-04-04-tv-2-vaert-faar-tilsendt-penisbilleder-maendene-goer-det-af-to-aarsager-mener

Blot 15 minutter efter at Cecilie Frøkjær var blevet single tikkede det første Dickpic ind på hendes konto, siger hun selv

https://play.tv2.dk/programmer/magasiner/serier/go-morgen-danmark/maend-faar-et-kick-ud-af-dickpics-040418-del-4-153130/

Vores Diller... Det er vores bedste ven

En mandeforsker siger således..  Jeg tror, der er nogle mænd, der bilder sig selv ind, at det er en konventionel måde at tilnærme sig en kvinde på - de tror, at man er i gang med noget flirter... 

Cecilie Beck har ovenikøbet en video fra en mand, der havde filmet sig selv onanere til billedet af hende, der læste nyheder op på tv.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvorfor pokker sender kvinder ikke pussypics?? 

OOOOg lad nu vær med at pral med at I får flere hver dag - a we se fakta, ja a will. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Så er der udkommet en bog med fænomenet Dickpics. 

http://livsstil.tv2.dk/sundhed/2018-04-04-tv-2-vaert-faar-tilsendt-penisbilleder-maendene-goer-det-af-to-aarsager-mener

Blot 15 minutter efter at Cecilie Frøkjær var blevet single tikkede det første Dickpic ind på hendes konto, siger hun selv

https://play.tv2.dk/programmer/magasiner/serier/go-morgen-danmark/maend-faar-et-kick-ud-af-dickpics-040418-del-4-153130/

Vores Diller... Det er vores bedste ven

En mandeforsker siger således..  Jeg tror, der er nogle mænd, der bilder sig selv ind, at det er en konventionel måde at tilnærme sig en kvinde på - de tror, at man er i gang med noget flirter... 

Cecilie Beck har ovenikøbet en video fra en mand, der havde filmet sig selv onanere til billedet af hende, der læste nyheder op på tv.

I sverige burde konklusionen være "Fordi det ikke er strafbart endnu" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor pokker sender kvinder ikke pussypics?? 

OOOOg lad nu vær med at pral med at I får flere hver dag - a we se fakta, ja a will. 

Det gør de da også......;)

og for at imødekomme dit ønske, så værsgo...

9B3776CC-5FF1-4671-A6EA-E771EC45B338.png

Redigeret af Butch

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...