Plaskeren 3658 Skrevet 13. Februar, 2015 http://elitedaily.com/humor/women-reacting-dick-pics-video/935895/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Februar, 2015 PRÆCIS - der er ganske enkelt ikke noget mere nederen!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2015 Jeg kan godt lide pikbilleder, flotte pikbilleder, bare send dem i min retning! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2015 (edited) Godt vi også fik det modsatte synspunkt frem.. Så kan det ikke være helt forkert, da jeg havde et billede af min pik på min scor profil Redigeret 14. Februar, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2015 Godt vi også fik det modsatte synspunkt frem.. Så kan det ikke være helt forkert, da jeg havde et billede af min pik på min scor profil Men de SKAL være pæne, både billederne og pikkene. Det er sgu ucharmerende, når det et taget henover et toliet med gule kalkrander! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kray Skrevet 14. Februar, 2015 Hvordan ser en pæn pik ud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2015 Hvordan ser en pæn pik ud ? Stor og behåret! Ej, der er jo ikke kun et svar på det, men jeg tænker at man godt selv ved om det er helt galt eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kray Skrevet 14. Februar, 2015 Behåret kan jeg ikke klare. Er mest til trimmet/glat Stor og behåret! Ej, der er jo ikke kun et svar på det, men jeg tænker at man godt selv ved om det er helt galt eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2015 Behåret kan jeg ikke klare. Er mest til trimmet/glat Bare send den til vurdering hos mig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 14. Februar, 2015 Bare send den til vurdering hos mig! Blys gratis pikvurderingsservice. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. Februar, 2015 Blys gratis pikvurderingsservice. Det er vel ikke længere gratis, hvis vurderingen falder positivt ud? :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 14. Februar, 2015 Bare send den til vurdering hos mig! Hvordan ser din pikvurderingsskala ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kray Skrevet 14. Februar, 2015 Afventer dommen fra Bly ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 14. Februar, 2015 (edited) Stor og behåret! Ej, der er jo ikke kun et svar på det, men jeg tænker at man godt selv ved om det er helt galt eller ej. Ja så nogenlunde. Men hvordan kan man egentlig vide det sådan med nogen sikkerhed ? Altså helt alvorligt ment. Jeg synes at min egen er pæn, både i lille og stor tilstand. Men jeg synes at andre mænd's som regel ikke er ret pæne. For pigerne er det nok anderledes men har I mænd det mon ligesådan? Redigeret 14. Februar, 2015 af Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 14. Februar, 2015 (edited) Bly skrev, den 14-02-2015 at 12:39: Jeg kan godt lide pikbilleder, flotte pikbilleder, bare send dem i min retning! Jeg tror det er sådan en her pigerne på et tidspunkt diskuterer og mister appetitten: '> Redigeret 4. April, 2018 af Stabilizer dobbelt post af video 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 15. Februar, 2015 En strap-on pizza?? Eller er den en bagel nu? /Gina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 15. Februar, 2015 En strap-on pizza?? Eller er den en bagel nu? /Gina. Det er ikke til at vide, men måske er det en pizza med ekstra nakkeost! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 238 Skrevet 19. Februar, 2015 Lad os få nogle bedømmelser. Bly :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 19. Februar, 2015 Hahaha! Fuck hvor kan kvinder være uptight! Hvis du kan sidde på den kan du også kigge på den... Jeg er med Bly *high five* flere pik billeder! Send dem også gerne min vej gutter ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 19. Februar, 2015 Jeg har fået min vurderet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Februar, 2015 Hahaha! Fuck hvor kan kvinder være uptight! Hvis du kan sidde på den kan du også kigge på den... Jeg er med Bly *high five* flere pik billeder! Send dem også gerne min vej gutter Som ikke glædespige, synes du så også det er fedt, at det første en mand sender, er et billede af sin pik, når han vil udvise dig en eller anden interesse ? Jeg er måske nok lidt sart eller gammeldaws, men ville nok også finde der frastødende hvis kvinder benytte at sende billeder af deres fisse til mig, uden at der forinden var opbygget en dybere relation. Og mon ikke de fleste kvinder lidt for ofte har oplevet, at disse pikbilleder sendes på tidspunkter, der nok bare viser at manden ikke har en skid styr på timing m.v. - Jeg tror det sgu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 19. Februar, 2015 Bluejacket: Det kommer selvfølgelig lidt an på situationen, det må jeg indrømme. Hvis man har mødt en fyr og hyggesnakket og han har inviteret en ud og man pludselig på sms får en uopfordret pik, så nej. Men var f.eks. på scor.dk på et tidspunkt, der syntes jeg det var helt passende og dejligt at få pikbilleder, eller når fyre havde dem på deres profil. Mangen en fyr er blevet valgt fra eller til bl.a. meget på baggrund af pikbilledet, skal jo vide hvad jeg har at arbejde med ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hest 43 Skrevet 19. Februar, 2015 Så Mette: hvordan ser et godt pikbillede ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg