Hop til indhold

Hvad kvinder syntes om dine diller billeder

Featured Replies

• Svar 51
  • Visninger 9.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Kvinder er forskellige og har forskellig lyst. Jeg har intet imod at kigge på en pik IRL, men jeg synes det er vulgært at sende pikbilleder og jeg skriver ikke til folk, der kun har pikbilleder på pro

• Blys gratis pikvurderingsservice.

• Jeg har fået min vurderet.    

Postede billeder

Skrevet

PRÆCIS - der er ganske enkelt ikke noget mere nederen!! :)

Skrevet

Jeg kan godt lide pikbilleder, flotte pikbilleder, bare send dem i min retning! :D

Skrevet

Godt vi også fik det modsatte synspunkt frem.. 

Så kan det ikke være helt forkert, da jeg havde et billede af min pik på min scor profil :P

Redigeret af titman

Skrevet

Godt vi også fik det modsatte synspunkt frem.. 

Så kan det ikke være helt forkert, da jeg havde et billede af min pik på min scor profil :P

Men de SKAL være pæne, både billederne og pikkene. Det er sgu ucharmerende, når det et taget henover et toliet med gule kalkrander! :o

Skrevet

Hvordan ser en pæn pik ud ?

Skrevet

Hvordan ser en pæn pik ud ?

Stor og behåret! :D

Ej, der er jo ikke kun et svar på det, men jeg tænker at man godt selv ved om det er helt galt eller ej. 

Skrevet

Behåret kan jeg ikke klare. Er mest til trimmet/glat ;-)

Ej, der er jo ikke kun et svar på det, men jeg tænker at man godt selv ved om det er helt galt eller ej.

Skrevet

Behåret kan jeg ikke klare. Er mest til trimmet/glat :wink:

Bare send den til vurdering hos mig! :P:D

Skrevet

Blys gratis pikvurderingsservice.

Skrevet

Blys gratis pikvurderingsservice.

Det er vel ikke længere gratis, hvis vurderingen falder positivt ud? :D :D :D:P

Skrevet

Hvordan ser din pikvurderingsskala ud  :?:   :roll:

Skrevet

Afventer dommen fra Bly ;-)

Skrevet

Ej, der er jo ikke kun et svar på det, men jeg tænker at man godt selv ved om det er helt galt eller ej

Ja så nogenlunde. Men hvordan kan man egentlig vide det sådan med nogen sikkerhed ?

Altså helt alvorligt ment.

Jeg synes at min egen er pæn, både i lille og stor tilstand.

Men jeg synes at andre mænd's som regel ikke er ret pæne.

For pigerne er det nok anderledes men har I mænd det mon ligesådan?

Redigeret af Hunter

Skrevet
Bly skrev, den ‎14‎-‎02‎-‎2015 at 12:39:

Jeg kan godt lide pikbilleder, flotte pikbilleder, bare send dem i min retning! :D

Jeg tror det er sådan en her pigerne på et tidspunkt diskuterer og mister appetitten:

'>tumblr_lywrys6H4X1qzaolao1_400.gif

Redigeret af Stabilizer
dobbelt post af video

Skrevet

En strap-on pizza??  :o

Eller er den en bagel nu?

/Gina.

Skrevet

En strap-on pizza??  :o

Eller er den en bagel nu?

/Gina.

Det er ikke til at vide, men måske er det en pizza med ekstra nakkeost!

Skrevet

Lad os få nogle bedømmelser. Bly :-)

Skrevet

Hahaha! Fuck hvor kan kvinder være uptight! Hvis du kan sidde på den kan du også kigge på den...

Jeg er med Bly *high five* flere pik billeder! Send dem også gerne min vej gutter ;)

Skrevet

Jeg har fået min vurderet.

rice-small-penis.jpg

tumblr_inline_mwiwnzd8Co1s5ggo8.jpg

tumblr_m7kpovVhWq1qh7r3f.gif

Skrevet

Hahaha! Fuck hvor kan kvinder være uptight! Hvis du kan sidde på den kan du også kigge på den...

Jeg er med Bly *high five* flere pik billeder! Send dem også gerne min vej gutter ;)

Som ikke glædespige, synes du så også det er fedt, at det første en mand sender, er et billede af sin pik, når han vil udvise dig en eller anden interesse ? :)

Jeg er måske nok lidt sart eller gammeldaws, men ville nok også finde der frastødende hvis kvinder benytte at sende billeder af deres fisse til mig, uden at der forinden var opbygget en dybere relation. Og mon ikke de fleste kvinder lidt for ofte har oplevet, at disse pikbilleder sendes på tidspunkter, der nok bare viser at manden ikke har en skid styr på timing m.v. - Jeg tror det sgu :lol:

Skrevet

Der står 2-2 nu :P

Skrevet

Bluejacket: Det kommer selvfølgelig lidt an på situationen, det må jeg indrømme. Hvis man har mødt en fyr og hyggesnakket og han har inviteret en ud og man pludselig på sms får en uopfordret pik, så nej.

Men var f.eks. på scor.dk på et tidspunkt, der syntes jeg det var helt passende og dejligt at få pikbilleder, eller når fyre havde dem på deres profil. Mangen en fyr er blevet valgt fra eller til bl.a. meget på baggrund af pikbilledet, skal jo vide hvad jeg har at arbejde med ;)

Skrevet

Så Mette: hvordan ser et godt pikbillede ud?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.