Hop til indhold
Plaskeren

Hvad kvinder syntes om dine diller billeder

Recommended Posts

Gæst

Godt vi også fik det modsatte synspunkt frem.. 

Så kan det ikke være helt forkert, da jeg havde et billede af min pik på min scor profil :P

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Godt vi også fik det modsatte synspunkt frem.. 

Så kan det ikke være helt forkert, da jeg havde et billede af min pik på min scor profil :P

Men de SKAL være pæne, både billederne og pikkene. Det er sgu ucharmerende, når det et taget henover et toliet med gule kalkrander! :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvordan ser en pæn pik ud ?

Stor og behåret! :D

Ej, der er jo ikke kun et svar på det, men jeg tænker at man godt selv ved om det er helt galt eller ej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kray

Behåret kan jeg ikke klare. Er mest til trimmet/glat ;-)

Ej, der er jo ikke kun et svar på det, men jeg tænker at man godt selv ved om det er helt galt eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Behåret kan jeg ikke klare. Er mest til trimmet/glat :wink:

Bare send den til vurdering hos mig! :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blys gratis pikvurderingsservice.

Det er vel ikke længere gratis, hvis vurderingen falder positivt ud? :D :D :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Ej, der er jo ikke kun et svar på det, men jeg tænker at man godt selv ved om det er helt galt eller ej

Ja så nogenlunde. Men hvordan kan man egentlig vide det sådan med nogen sikkerhed ?

Altså helt alvorligt ment.

Jeg synes at min egen er pæn, både i lille og stor tilstand.

Men jeg synes at andre mænd's som regel ikke er ret pæne.

For pigerne er det nok anderledes men har I mænd det mon ligesådan?

Redigeret af Hunter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bly skrev, den ‎14‎-‎02‎-‎2015 at 12:39:

Jeg kan godt lide pikbilleder, flotte pikbilleder, bare send dem i min retning! :D

Jeg tror det er sådan en her pigerne på et tidspunkt diskuterer og mister appetitten:

'>tumblr_lywrys6H4X1qzaolao1_400.gif

Redigeret af Stabilizer
dobbelt post af video

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Hahaha! Fuck hvor kan kvinder være uptight! Hvis du kan sidde på den kan du også kigge på den...

Jeg er med Bly *high five* flere pik billeder! Send dem også gerne min vej gutter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hahaha! Fuck hvor kan kvinder være uptight! Hvis du kan sidde på den kan du også kigge på den...

Jeg er med Bly *high five* flere pik billeder! Send dem også gerne min vej gutter ;)

Som ikke glædespige, synes du så også det er fedt, at det første en mand sender, er et billede af sin pik, når han vil udvise dig en eller anden interesse ? :)

Jeg er måske nok lidt sart eller gammeldaws, men ville nok også finde der frastødende hvis kvinder benytte at sende billeder af deres fisse til mig, uden at der forinden var opbygget en dybere relation. Og mon ikke de fleste kvinder lidt for ofte har oplevet, at disse pikbilleder sendes på tidspunkter, der nok bare viser at manden ikke har en skid styr på timing m.v. - Jeg tror det sgu :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Bluejacket: Det kommer selvfølgelig lidt an på situationen, det må jeg indrømme. Hvis man har mødt en fyr og hyggesnakket og han har inviteret en ud og man pludselig på sms får en uopfordret pik, så nej.

Men var f.eks. på scor.dk på et tidspunkt, der syntes jeg det var helt passende og dejligt at få pikbilleder, eller når fyre havde dem på deres profil. Mangen en fyr er blevet valgt fra eller til bl.a. meget på baggrund af pikbilledet, skal jo vide hvad jeg har at arbejde med ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...