Hop til indhold
Gæst

Afhuggede hoveder

Recommended Posts

Ordsprog og ordsprog er nok så meget sagt. Det er et citat af Churchill.

Men lad mig føje til det rent faktuelle: Kan der snart koges mere suppe på dette afhuggede hoved?

 

Har der overhovedet været suppe, sålænge hovedet ikke er fundet? Dem som fremkom med historien har jo ligesom ikke villet fremkomne med verificerbare facts af nogen art - hverken navne, årstal eller lokalitet mv.  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har der overhovedet været suppe, sålænge hovedet ikke er fundet? Dem som fremkom med historien har jo ligesom ikke villet fremkomne med verificerbare facts af nogen art - hverken navne, årstal eller lokalitet mv.  :cry:

 

Nu tænkte jeg mere på den ulidelige debat imellem Stjernesønnen og Havnebumsen om statistik. Her er de fleste vel for længst faldet fra?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ordsprog og ordsprog er nok så meget sagt. Det er et citat af Churchill.

Men lad mig føje til det rent faktuelle: Kan der snart koges mere suppe på dette afhuggede hoved?

Det har Churchill så aldrig sagt.

Igen udstiller du dit ukendskab til historie, ligesom den famøse jernbanevogn, du påstod aldrig kom til Berlin.

Hvad med at flette næbet og sætte dig tilbage på bænken og bliv der.

TAK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har Churchill så aldrig sagt.

Igen udstiller du dit ukendskab til historie, ligesom den famøse jernbanevogn, du påstod aldrig kom til Berlin.

Hvad med at flette næbet og sætte dig tilbage på bænken og bliv der.

TAK.

Der er nu en vis ironi i, at EGs vel nok mest hadede debattør fortæller andre hvor de skal gå hen - og hvad de skal flette.

Jeg tror sgu jeg starter en indsamling til en fest, der skal holdes den dag du selv vælger at følge det råd, Starson. For du er virkelig irriterende helt ind til benet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har Churchill så aldrig sagt.

Igen udstiller du dit ukendskab til historie, ligesom den famøse jernbanevogn, du påstod aldrig kom til Berlin.

Hvad med at flette næbet og sætte dig tilbage på bænken og bliv der.

TAK.

 

Jeg begriber ikke, hvorfor du blander dig i min replik til Louie.

 

Mit forhold eller manglende forhold til historie gider jeg faktisk ikke diskutere med dig. Det synes mig derimod mærkværdigt, at du mener, at du kan smide mig ud af EG – for det er jo det, du reelt mener med din bemærkning om bænken.

 

Prøv derimod selv at kigge lidt indad:

Du har pænt sagt ikke haft nogen heldig hånd med dine indlæg i længere tid. De virker desperate og forkrampede.

 

Tag dog imod Netværkets (sic!) tilbud om økonomisk støtte til at gå ud og få dig lidt fisse – og dermed få et mere afslappet forhold til din omverden. 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ville faktisk være 173 lande i verden, hvor almindelige borgere havde større risiko at blive blive myrdet, end prostituerede i Tyskland. Heriblandt Grønland med 19,4 pr. 100.000 indbyggere, Rusland med 9,2, Thailand med 5,0 og USA med 4,7.

Jo, men det er jo irrelevant, medmindre din pointe er at migrantarbejdere, herunder sexarbejdere, opnår større sikkerhed i Tyskland end i hjemlandet. Det relevante er risikoen for gruppen sammenlignet med befolkningen i samme land.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok, havnebumsen- jeg kan forstå at det er et gammelt emne herinde..! Jeg tænke, hvor bizar en overskrift!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, men det er jo irrelevant, medmindre din pointe er at migrantarbejdere, herunder sexarbejdere, opnår større sikkerhed i Tyskland end i hjemlandet. Det relevante er risikoen for gruppen sammenlignet med befolkningen i samme land.

 

Hele den her tråd bygger på tal, der er så usikre, at det er næsten meningsløst at lave statistik på dem. Jeg har kun leget med på spøgen for sjov.

Som jeg forstår det: Der sammenlignes gennemsnitstal for 15 år (luderne) med tal fra sidste år (alm. tyskere), selv om alle er enige om, at drabstallet generelt er gået ned i de senere år. Det er ikke helt fair.

Og drabstallet varierer, fordi det nogen steder også indbefatter drabsforsøg og forsvundne (luderne), mens der andre steder tages der stilling til, om forbryderen havde til hensigt at dræbe (alm. tyskere). Gross!

Og er der virkelig 400.000 ludere i Tyskland? Hvis der nu er 500.000 eller kun 300.000, så ser statistikken anderledes ud. Og hvad indbefatter det at være "luder"? Omfatter det studinen eller husmoren, der har lidt kørende som supplement, eller er det hardcore fuldtids damer med laktaske og pimp? Stammer de 400.000 fra de tyske skattelister?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan se diskuterer I om der er en overnormal dødelighed for prostituerede som funktion af drab.

Men jeg vil mene at I lige bør holde antallet af mord op imod fx hvor mange som dør i trafikken, for at diskutere relevansen af en eventuel forhøjet mord rate.

Fordi jeg kender ikke nogen som er bange for at bevæge sig ud i trafikken. Hvorfor så bekymre sig om dødsårsager son er langt mere usandsynlige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, men den er gået igennem Disraeli og er først blevet berømt med Churchill :)

Vrøvl vrøvl vrøvl.

Churchill har aldrig sagt det citat. Og du ved det godt. Det er bare for pinligt for dig at indrømme at du igen tager fejl.

Ak ak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan se diskuterer I om der er en overnormal dødelighed for prostituerede som funktion af drab.

Men jeg vil mene at I lige bør holde antallet af mord op imod fx hvor mange som dør i trafikken, for at diskutere relevansen af en eventuel forhøjet mord rate.

Fordi jeg kender ikke nogen som er bange for at bevæge sig ud i trafikken. Hvorfor så bekymre sig om dødsårsager son er langt mere usandsynlige?

Nej det er manipulation at bagatellisere med henvisning til større sandsynlighed for noget andet. Især når vi ikke taler om folks mere eller mindre velbegrundede frygt. (Man kan bruge det, når man vil "irettesætte" folk for at være vbange for "det forkerte") Emnet er jo den reelle mer-risiko ved at være prostitueret i et samfund, det tyske. Alle har jo en given risiko ved at bevæge sig ud i trafikken, spørgsmålet er om det er urimeligt mere risikabelt at være prostitueret end at være fx skolelærer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så vidt jeg kan se diskuterer I om der er en overnormal dødelighed for prostituerede som funktion af drab.

Men jeg vil mene at I lige bør holde antallet af mord op imod fx hvor mange som dør i trafikken, for at diskutere relevansen af en eventuel forhøjet mord rate.

Fordi jeg kender ikke nogen som er bange for at bevæge sig ud i trafikken. Hvorfor så bekymre sig om dødsårsager son er langt mere usandsynlige?

Nej det er rigtig! Lidt ligesom Terroristerne der har drabt 3 Personer. Hvad er det for nogle bagateller at gå op i???? Tænkt sig hvor mange der dør af Hjertekarsygdomme herhjemme, alligevel propper folk sig med Kage og andet lort og får ikke lettet sig fra Sofaen. Ja de er jo nærmest ligeglade.

 

Om Terroristerne så havde faret igennem Strøget en travl Fredag eftermiddag med Maskingeværer og pløkket alt hvad der bevægede sig, så burde vi nu ikke løfte øjenbrynene af den årsag. Herreste Gud et par tusind døde, det skal vi bare holde op imod døde af Hjertekarsygdomme, så virker det ikke så slemt igen :wink: Hvorfor bruge tid på Terrorisme

 

Har måske det lidt som Bebob, det er mere relevant at sammenligne manddrab med mandrab og i samme befolkning. 

 

@ Louie nej det kan vist kortes ned til, der sker væsentlig flere Mord på Prostituerede i Tyskland fremfor almindelige Tyskere uden vi kan komme nærmere på, hvor mange flere. 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skulle ikke undre mig om historien med det afhuggede hoved, har været en slags stunt med et plastichovede og lidt teaterblod - hvis man har lidt forstand på den slags, kan man sagtens få det til at se realistisk ud - og hvad blev der ellers af resten af kroppen?

 

Ser ihvertfald ud til nogen har fundet en fod:

 

Vajankle.jpg

 

http://side6.dk/6-nyt/article5441281.ece

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det skulle ikke undre mig om historien med det afhuggede hoved, har været en slags stunt med et plastichovede og lidt teaterblod - hvis man har lidt forstand på den slags, kan man sagtens få det til at se realistisk ud - og hvad blev der ellers af resten af kroppen?

 

Ser ihvertfald ud til nogen har fundet en fod:

 

Vajankle.jpg

 

http://side6.dk/6-nyt/article5441281.ece

Nu lyder et afhugget hoved så drastisk!!! Men når alt kommer til alt, tror jeg berørte Pige er fuldstændig ligeglad med om det er et afhugget hoved eller Halsen som er blevet skåret op fra Øre til Øre. Hun ønskede nok bare at leve videre og aldrig været stødt ind i Psykopaten. 

 

Angående Michellas oplevelser med 2 Mord… lad os antage det er rigtig… så kan man jo sagtens forstå hun er løbet skrigende bort!!!!!!! Har da slet ikke været sjovt at opleve!!!! Zoomer man ud, så har hun været usandsynlig uheldig!!!! virkelig oplevet værst tænkelige….. For selv om der sker flere Mord på Prostituerede end befolkningen generelt, så snakker vi jo ikke massegrave, hvor man kører rundt fra klub til klub og samler dagens Myrdede Piger ind for at køre ud og dumpe dem…. langtfra!!!! Langt de fleste Piger, kan arbejde i Tyskland i årevis uden at blive Myrdet eller opleve andre Piger blive det, heldigvis :-) Hvad Michella har oplevet, må betegnes som Murphys Lov… Alt hvad der kan gå galt, går galt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...