Hop til indhold
Gæst

Afhuggede hoveder

Recommended Posts

Gæst

http://politiken.dk/debat/profiler/marstal/ECE2543966/prostitution-kan-ikke-idylliseres-som-et-normalt-erhverv/

 

 

Michella havde denne FKK tråd med afhuggede hoveder, den er desværre låst, så skriver det her.

 

Denne artikel er brugt i anden sammenhæng på Boardet. Det jeg faldt over er 90 mord/mordforsøg på Ludere siden 2001 i Tyskland og 26 i Holland. 7-8 stykker om året i Tyskland.. jo jo ikke meget udaf 400.000 Ludere, men synes nu alligevel det er en del  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://politiken.dk/debat/profiler/marstal/ECE2543966/prostitution-kan-ikke-idylliseres-som-et-normalt-erhverv/

 

 

Michella havde denne FKK tråd med afhuggede hoveder, den er desværre låst, så skriver det her.

 

Denne artikel er brugt i anden sammenhæng på Boardet. Det jeg faldt over er 90 mord/mordforsøg på Ludere siden 2001 i Tyskland og 26 i Holland. 7-8 stykker om året i Tyskland.. jo jo ikke meget udaf 400.000 Ludere, men synes nu alligevel det er en del  :???:

 

Kildekritik - havnebumsen - kildekritik !! 

 

Den slag sensationelle tal elsker HH og andre prostitutionsmodstandere at slynge om sig med - og ingen, næsten ingen, gider at checke dem - de sluger dem bare råt - man kan kun ryste på hovedet - men selvfølgelig - gentages en løgn tit nok, ender den med at blive en sandhed - et faktoid .

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

http://diestoerenfriedas.de/die-unsichtbaren-frauen-prostitution-toetet/

 

Kan der være noget om. Pånær hvis det har været ualmindelig farligt at være Luder i Tyskland siden 16 September 2014, så er tallet nok ikke så højt. 51 Mord eller mordforsøg siden 1988, skriver en blog for  FEMINISMUS, SOZIALKRITIK UND ANTIFASCHISMUS Og de kan ligeledes have en interesse i tallet er lidt højt  :-P Evt det ikke er i arbejdssammenhæng allesammen m.m.

 

 

http://de.statista.com/statistik/daten/studie/2229/umfrage/mordopfer-in-deutschland-entwicklung-seit-1987/

 

282 Mord sker der om året i Tyskland (år 2013) ja så er det jo egentlig ikke farligere at være Luder end så meget andet. 

 

 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kildekritik - havnebumsen - kildekritik !!

Den slag sensationelle tal elsker HH og andre prostitutionsmodstandere at slynge om sig med - og ingen, næsten ingen, gider at checke dem - de sluger dem bare råt - man kan kun ryste på hovedet - men selvfølgelig - gentages en løgn tit nok, ender den med at blive en sandhed - et faktoid .

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Men burde du så ikke dokumentere at det ikke er korrekt, i stedet for bare at påstå det modsatte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men burde du så ikke dokumentere at det ikke er korrekt, i stedet for bare at påstå det modsatte?

 

Hvordan dokumenterer man en ikke hændt hændelse ikke har fundet sted ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man henviser/linker til artikler, som fremfører indicier for at hændelsen ikke har fundet sted :)

 

Hvordan dokumenterer man en ikke hændt hændelse ikke har fundet sted ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne nu selv modbevise det. Eller i hvert fald fremlægge en anden påstand.

Google mord på Ludere, så kommer der mange eksempler frem på navngivne Kvinder og stedbetegnelse hvor de er slået ihjel. Så at det ikke er fundet sted er noget vås! Ja det havde været god stik at modbevise det, når man antyder andre ikke taler sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for listen Starson, den var jeg ikke stødt på :-)

Så er vi tilbage ved trådstarten, alligevel mange Ludere som er blevet dræbt eller bortført :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kildekritik - havnebumsen - kildekritik !!

Den slag sensationelle tal elsker HH og andre prostitutionsmodstandere at slynge om sig med - og ingen, næsten ingen, gider at checke dem - de sluger dem bare råt - man kan kun ryste på hovedet - men selvfølgelig - gentages en løgn tit nok, ender den med at blive en sandhed - et faktoid .

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

LOL

Tomme tønder buldrer mest :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er over 90 tilfælde i perioden fra 2000 og frem til 2014 som alle ser ud som om, de er pænt dokumenteret.

 

Jeg har ikke været inde på listen, men regnede lidt på de anførte tal. Hvis det gælder for de angiveligt 400.000 prostituerede i Tyskland, at 90 er blevet dræbt i løbet af 15 år, så svarer det til 6 om året. Hvis man omregner det til antal årlige drab pr. 100.000 indbyggere, så svarer det til 1,5 drab pr. 100.000. Ifølge Wikipedia placerer det prostituerede i Tyskland i en lavere risiko end helt almindelige indbyggere i Canada, Belgien og Finland.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ville faktisk være 173 lande i verden, hvor almindelige borgere havde større risiko at blive blive myrdet, end prostituerede i Tyskland. Heriblandt Grønland med 19,4 pr. 100.000 indbyggere, Rusland med 9,2, Thailand med 5,0 og USA med 4,7.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været inde på listen, men regnede lidt på de anførte tal. Hvis det gælder for de angiveligt 400.000 prostituerede i Tyskland, at 90 er blevet dræbt i løbet af 15 år, så svarer det til 6 om året. Hvis man omregner det til antal årlige drab pr. 100.000 indbyggere, så svarer det til 1,5 drab pr. 100.000. Ifølge Wikipedia placerer det prostituerede i Tyskland i en lavere risiko end helt almindelige indbyggere i Canada, Belgien og Finland.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate

 

 

Men kan du bare sammenligne tyske prostituerede med Hr. og Fru Canada generelt ?

 

Prostituerede er jo en gruppe...

Alle de artige mennesker må jo trække mord raten gevaldigt ned, i forhold til folk der lever et mere "spændende" liv.

Man skal vel sammenligne med en anden gruppe ? eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gad vide hvor mange taxachauffører der er blevet dræbt/forsøgt dræbt/overfaldet/tævet i samme periode? Jeg kan godt få den mistanke at chauffører oftere er udsat for fysisk vold end prostituerede, her bruger man det bare ikke som et argument for at lukke en branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der ville faktisk være 173 lande i verden, hvor almindelige borgere havde større risiko at blive blive myrdet, end prostituerede i Tyskland. Heriblandt Grønland med 19,4 pr. 100.000 indbyggere, Rusland med 9,2, Thailand med 5,0 og USA med 4,7.

Jamen jamen. Du har sikkert ret.

Nu er det Bundstokken, der beskylder gud og hver mand for løse påstande, og så viser det sig endnu engang, at det er ham selv, der ikke har styr på fakta.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo det der var min "skjulte" pointe!

 

 

Tror vi ser det fra hver vores synspunkt.

 

Mener du at det er farligt at være glædes pige i Tyskland, eller ikke farligt ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at faren bliver overdramatiseret nogen gange - specielt af trådstarter, der henviser til et indlæg fra Michella/Nikita Darling, hvor FKK nærmest sammenlignes med Islamisk Stat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at faren bliver overdramatiseret nogen gange - specielt af trådstarter, der henviser til et indlæg fra Michella/Nikita Darling, hvor FKK nærmest sammenlignes med Islamisk Stat. 

 

 

Der er garanteret lande hvor risikoen for drab er større end for prostituerede i Tyskland, men der skal vel sættes navn på landende før man kan komme med en konklusion.

 

Der må være forskel på Norge og Rwanda... hvilket land er mest civiliseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at faren bliver overdramatiseret nogen gange - specielt af trådstarter, der henviser til et indlæg fra Michella/Nikita Darling, hvor FKK nærmest sammenlignes med Islamisk Stat. 

 

Arh, så er det da vist heller ikke værre.

 

Jeg ville - hvis tilfældet indtraf - da hellere fældes med en kniv af en tilfældig på "ærens mark" i en FKK end på middelaldervis blive halshugget på åben TV af en af disse formørkede sataner.

 

I sidste tilfælde bliver døden da helt meningsløs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at faren bliver overdramatiseret nogen gange - specielt af trådstarter, der henviser til et indlæg fra Michella/Nikita Darling, hvor FKK nærmest sammenlignes med Islamisk Stat.

For god ordens skyld... Jeg var ikke forfatter til noget indlæg om FKK. Jeg har aldrig haft noget med FKK-klubber at gøre, og kender intet til det, og kan derfor ikke udtale mig om det.

Bare fordi man gentager en løgn nok gange, bliver det ikke til en sandhed, og du skal ikke tro, at jeg sidder det overhørigt, når du forsøger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er garanteret lande hvor risikoen for drab er større end for prostituerede i Tyskland, men der skal vel sættes navn på landende før man kan komme med en konklusion.

 

Der må være forskel på Norge og Rwanda... hvilket land er mest civiliseret.

 

Jamen det er der også - men risikoen for at blive myrdet i begge lande er øjensynlig højere end for prostituerede i Tyskland:

 

Rwanda: 23,1 myrdet pr. 100.000 indbyggere.

Norge: 2,2 myrdet pr. 100.000 indbyggere.

 

Prostituerede i Tyskland: 1,5 myrdet pr. 100.000.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der skete 282 mord i Tyskland i 2013. Befolkning ca 82.000.000= ca 0,30 mord Per 100.000 indbyggere

Altså i Tyskland generelt sker der 5 gange så mange Mord på Prostituered Per 100.000 som befolkningen generelt set. Tjo jeg overdramatiserer måske nok når jeg skriver, det er en DEL.. Men det er det i min Terminologi!

Hvornår er det dramatisk ifølge Louie? Skal vi op på 50- 100 gange befolkningen generelt? Skal der ske i tusindvis af mord? Eller hvornår bliver det dramatisk.

Nuvel du kan finde nogle steder i Verdenen som er værre stillet..... Som Grønland der socialt er meget belastet. Harem i New York er sikkert værre. Under 1 verdenskrig var Tyskerne også hårdt ramt. Men i Tyskland idag må man betegne det som en DEL

http://de.statista.com/statistik/daten/studie/2229/umfrage/mordopfer-in-deutschland-entwicklung-seit-1987/

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...