Hop til indhold
Guest Kray

bi billeder

Recommended Posts

Guest Kray

Nyder at se alle de dejlige billeder, der bliver lagt op. Ved ikke om der en tråd med bi seksuelle billeder.

Kan desværre ikke selv finde ud af at ligge billeder op.

Var det værd at starte en ny tråd med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly. SÅ stopper du! Hvis jeg skal duske dig SERIØST og lidt grundigt i AAL, skal du altså have helt præcise grænser..... :smile:

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly. SÅ stopper du! Hvis jeg skal duske dig SERIØST og lidt grundigt i AAL, skal du altså have helt præcise grænser..... :smile:

Det har jeg ikke, så vi går desværre glip af hinanden. Pokkers!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da godt tage en for holdet og starte! :D

 

Men-Drill-My-Hole-Johnny-Rapid-and-Rafae

Håber da seriøst, at hans arme ikke knækker sammen så blir han da spiddet i mere end en forstand.  :-P  :-P Ja okay han kan jo være sabelsluger. 

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

POKKERS Bly. Din lille film med tissekonen (ved, du hader udtrykket) er heller ikke ok. Hvad tror du, alle drengene kommer til at tænke på? Bly! Hallo! :smile:

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly: Jo mere jeg tænker over / på dig, jo mere tror jeg, at du er Danmarks allermest bevidste og klogeste Gp. (Liv er no 2) Du kalder dig altid "LUDER".... griner hver gang jeg ser du skriver dt. Du er VILDT smuk, men beskriver dig som "buttet". Ville garanteret aldrig have bemærket din tykkelse... dine øjne ville tage al focus... kh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har VIRKELIG aldrig mødt nogen kvinder,der tænder på mænd/mænd. (men en milliard-million mænd, der tænder på kvinde/kvinde)

Bly / Liv: TÆNDER i sådan rigtigt på mand/mand eller er det bare sjav ???

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har VIRKELIG aldrig mødt nogen kvinder,der tænder på mænd/mænd. (men en milliard-million mænd, der tænder på kvinde/kvinde)

Bly / Liv: TÆNDER i sådan rigtigt på mand/mand eller er det bare sjav ???

Det er der rigtig mange mænd der tænder på det også, mand til mand, men det et desværre temmelig tabubelagt at tale om. Desværre, vi er også mange der nyder at se på det! Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har VIRKELIG aldrig mødt nogen kvinder,der tænder på mænd/mænd. (men en milliard-million mænd, der tænder på kvinde/kvinde)

Bly / Liv: TÆNDER i sådan rigtigt på mand/mand eller er det bare sjav ???

 

Jeg tænder på mænd/mænd, men ok, du har jo heller aldrig mødt mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Det burde man jo også kunne gøre med en dame og strap on. Anal stimuli og blow job ;-)

087_1000.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

So far en tråd om bi-seksuelle, kun med homo billeder.

Du er da velkommen til at poste DIT bud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...