asspassion 292 Skrevet 10. Februar, 2015 Hvor den dog rammer http://ekstrabladet.dk/112/radiovaert-skal-i-faengsel-bedoevede-maend-og-roevede-dem/5436477 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 10. Februar, 2015 Jeg er så glad for at de ALDRIG gør sådan noget i Pattaya.MuHAha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 10. Februar, 2015 Men for helvede hvor ville jeg gerne løfte op i den bluse og oversavle hendes bryster. På den anden side kunne det jo være, at hun havde smurt KO-dråber på dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 10. Februar, 2015 Ja, man spørger jo hvorfor nogen kan synke så dybt, når hun sagtens som glædespige kunne have tjent pengene på ærlig vis 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Ja, man spørger jo hvorfor nogen kan synke så dybt, når hun sagtens som glædespige kunne have tjent pengene på ærlig vis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 Ja, man spørger jo hvorfor nogen kan synke så dybt, når hun sagtens som glædespige kunne have tjent pengene på ærlig vis måske er det spændingen og måske er hun mandehader... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 10. Februar, 2015 (edited) Den med babse-drug'ing kræver forberedelse.De benytter sædvanligvis Ketalar (Ketamin, kaldet "heste-medicin"). Den er sædvanligvis til i.v brug. Dvs. ind i en åre. (Blev udviklet i forbindelse med Koreakrigen. Man kunne bedøve og operere på en soldat uden at skulle putte ham i respirator som idag. Man trækker sædvanligvis vejret selv, men er helt væk og uden smerter). Babse-tricket er at koge Ketamin ind til et pulver, som så smøres på babsen. Et lille sut og du får xx mg.Problemet er vist babsomaner....... :smile: Redigeret 10. Februar, 2015 af Osculatio 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 10. Februar, 2015 Ja, man spørger jo hvorfor nogen kan synke så dybt, når hun sagtens som glædespige kunne have tjent pengene på ærlig vis Ja med de tendenser hun har udvist, så er det helt sikkert at hun ville gøre sig godt som GP, stakkels de kunder der besøger hende, de er sikre på at miste deres værdier, samt udsat for bedrageri tillige med. Hun kunne jo slå sig sammen med Veri-pigen, tror de ville supplere hinanden perfekt. Så det ville være spørgsmålet om det ville være så ærligt alligevel. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 (edited) dræber snegle bryster haha Redigeret 10. Februar, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikDK 272 Skrevet 10. Februar, 2015 Hvor den dog rammer http://ekstrabladet.dk/112/radiovaert-skal-i-faengsel-bedoevede-maend-og-roevede-dem/5436477 Rammer hvad? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 10. Februar, 2015 Hvis hun bliver glædespige så pas lidt på, lækker tøs men farlig, søgte lidt på nettet hun har været i ude i lidt af hvert i mange år.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Februar, 2015 Er det ikke bare fordi det er en kvinde der dømmes ? - Den anden vej - drugrapes af kvinder - får ikke længere så MEGET spalteplads . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 10. Februar, 2015 Rammer hvad? Caligynefobi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pete tong Skrevet 10. Februar, 2015 Hun er faktisk et menneske, ved jeg ikke om i har tænkt over? EB er jo kendt for at være en pålidelig klide som altid fortæller hele historien og slet ikke særligt på nettet kun tænker i klikrate (Ironi kan forekomme) Roxy er faktisk et rigtig dejligt menneske, men som andre der har en afhængighed, så laver man dumme ting. Jeg har haft fornøjelsen af hendes selskab nogle gange og hun har smagt på livet uden tvivl, på godt og ondt. Men det ændrer jo ikke ved at hun rent faktisk godt kan fortryde hvad hun har gjort og nu tager hun jo så sin straf for dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 10. Februar, 2015 (edited) Hun er faktisk et menneske, ved jeg ikke om i har tænkt over? EB er jo kendt for at være en pålidelig klide som altid fortæller hele historien og slet ikke særligt på nettet kun tænker i klikrate (Ironi kan forekomme) Roxy er faktisk et rigtig dejligt menneske, men som andre der har en afhængighed, så laver man dumme ting. Jeg har haft fornøjelsen af hendes selskab nogle gange og hun har smagt på livet uden tvivl, på godt og ondt. Men det ændrer jo ikke ved at hun rent faktisk godt kan fortryde hvad hun har gjort og nu tager hun jo så sin straf for dette. Stakkels mænd det er gået ud over og mænd er jo også mennesker. Redigeret 10. Februar, 2015 af asspassion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Februar, 2015 Stakkels mænd det er gået ud over og mænd er jo også mennesker. Selvransagelse er tit en god ting at have. Når man gør noget mod andre. Men godt er det da i det mindste hun angre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 10. Februar, 2015 Vi, der ELSKER kvinder er SÅ oppe på dupperne! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. Februar, 2015 Hun er faktisk et menneske, ved jeg ikke om i har tænkt over? EB er jo kendt for at være en pålidelig klide som altid fortæller hele historien og slet ikke særligt på nettet kun tænker i klikrate (Ironi kan forekomme) Roxy er faktisk et rigtig dejligt menneske, men som andre der har en afhængighed, så laver man dumme ting. Jeg har haft fornøjelsen af hendes selskab nogle gange og hun har smagt på livet uden tvivl, på godt og ondt. Men det ændrer jo ikke ved at hun rent faktisk godt kan fortryde hvad hun har gjort og nu tager hun jo så sin straf for dette. Ja hvad skulle hun da ellers gøre, underligt andet, ikke sandt. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 11. Februar, 2015 For helvede den må være nederen. Tænk at få hende med hjem fra byen, super glad for scoringen. 10 timer senere vågner man op med slap pik, hovedpine, ingen kvinde og ingen penge. ... nå nej sådan sluttede alle mine byture :D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg