Hop til indhold
Juliekjaer

Åbne forhold, søger interviewdeltagere

Recommended Posts

Hej,

vi er en gruppe bachelorstuderende, som søger par eller singler, som lever eller har levet i et åbent forhold, til telefon- eller mailinterviews. Spørgsmålene vil omhandle dine bevæggrunde for at leve i denne type forhold og hvordan det generelt fungerer. Hvis du deltager vil du være anonym. Dit bidrag vil blive brugt i vores sociologiske bachelorafhandling, som kort omhandler monogame forhold overfor åbne forhold.

Kunne dette have din interesse eller kender du nogen som kunne finde dette interessant at deltage i kan vi kontaktes på: [email protected].

Mange hilsner Debbie, Naja, Trine og Julie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åhgud... Den tid på året igen... Så kommer der nok snart en gruppe studerende der vil interviewe GP'er, og deres kunder. Igen...

Det er snart lige så forudsigeligt som trækfuglene, agurketid, og julefrokostrazziaer.

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åhgud... Den tid på året igen... Så kommer der nok snart en gruppe studerende der vil interviewe GP'er, og deres kunder. Igen...

Det er snart lige så forudsigeligt som trækfuglene, agurketid, og julefrokostrazziaer.

Ta det roligt. Du behøver jo ikke bidrage til deres bachelorprojekt.

Intet tvang :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej Julie

Der er rigtig mange der henvender sig på denne side, med lignende spørgsmål. 

Det har mest været omkring årsagen til  og følgevirkninger af, at købe og udbyde sex, der har været temaet. 

Jeres tema er forfriskende anderledes. 

Jeg håber i får nogle seriøse henvendelser fra personer der matcher-men i skal nok være indstillet på en temmelig negativ reaktion fra mange herinde. Eksemplet skræmmer desværre. 

Jeg kan ikke bidrage, da jeg ikke matcher ;)

Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

vi er en gruppe bachelorstuderende, som søger par eller singler, som lever eller har levet i et åbent forhold, til telefon- eller mailinterviews. Spørgsmålene vil omhandle dine bevæggrunde for at leve i denne type forhold og hvordan det generelt fungerer. Hvis du deltager vil du være anonym. Dit bidrag vil blive brugt i vores sociologiske bachelorafhandling, som kort omhandler monogame forhold overfor åbne forhold.

Kunne dette have din interesse eller kender du nogen som kunne finde dette interessant at deltage i kan vi kontaktes på: [email protected].

Mange hilsner Debbie, Naja, Trine og Julie

Carsten Graff vil gerne være med. Det er helt sikkert.

kontakt ham...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Carsten Graff vil gerne være med. Det er helt sikkert.

kontakt ham...

Var det ikke noget med at hans søns kæreste var i den aldersgruppe han pt. går efter som kærestemateriale?

Så må sådan 4 søde unge sociologi-studerende piger i 20-års-alderen da lige være en lækkerbisken....

:D :D :D

Hmmm, måske skulle man henvende sig - det kunne jo tænkes, at man har lige så meget held i sprøjten, som Carsten Graff med sine 4 kærester og 6 elskerinder...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men åbne forhold har vel ikke nødvendigvis noget med købe sex at gøre.

Jeg synes da at pigerne herinde siger, at deres kæreste må ALT, på nær at købe sig til sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad med dem, der lever i et lukket forhold med en hemmelig bagdør, man engang imellem sniger sig ud af for at få lidt frisk luft?

Dem hører vi allerede rigeligt om herinde, så opret en ny tråd om lukkede forhold, hvis du ønsker at starte en debat om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men åbne forhold har vel ikke nødvendigvis noget med købe sex at gøre.

Jeg synes da at pigerne herinde siger, at deres kæreste må ALT, på nær at købe sig til sex.

Næ det må de skam også... Åbent forhold er i min verden uden begrænsninger BEGGE veje smil...

Knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ det må de skam også... Åbent forhold er i min verden uden begrænsninger BEGGE veje smil...

Knus til dig

Line, det den ideelle tankegang,

men hvad er formålet med at have et forhold så ? :P

hvis begge må gøre hvad de vil og ingen følelser kommer i klemme... virkeligheden er nok anden, følelserne kan ikke negligeres, der er altid en part som føler sig svigtet, forsømt når forholdet begynder at gå dårligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nille. Et forhold er meget mere end sex.

Faktisk fylder sex meget lidt i et forhold-men skal være der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I know, men det er vel sex-delen vi diskuterer her, ikke ?

Dvs. begge partner må knalde andre...

Ok det var bare ikke det du skrev.

Du spurgte hvad formålet er med et forhold, når begge har frie tøjler.

Det var så ikke der du mente;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad mener du med (siger de)?

Man kan godt være sexarbejder og i forhold, uden det er et "åbent forhold". Det afhænger måske af, om man ser det som et arbjede eller som en del af ens sexliv.

Skulle jeg måske have skrevet "lykkelig gift".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en del af pigerne herinde, som lever i et forhold (siger de). De må kunne give nogen spændene svar på jeres spørgsmål :)

Ja, hvis de da vil det.

Som Århuselskeren skriver højere oppe, skræmmer sporene fra lignende tidligere projekter desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Line, det den ideelle tankegang,

men hvad er formålet med at have et forhold så ? :P

hvis begge må gøre hvad de vil og ingen følelser kommer i klemme... virkeligheden er nok anden, følelserne kan ikke negligeres, der er altid en part som føler sig svigtet, forsømt når forholdet begynder at gå dårligt.

Ikke at jeg vil udlevere min kæreste eller jeg i debatten her, men formålet med det åbne forhold, kunne jo netop være, at der blev plads til andre og mere dybe følelser, når ingen er begrænset...

Men er da enig med dig i at der altid er en der elsker mere i et forhold... Sådan er det og så længe man ikke går på kompromis med sig selv, så har man sig selv intakt og i ro mener jeg...

Tror så til gengæld ikke jeg ville kunne have sådanne forhold med alle eller de der har været.. Det er set ud fra mit job også...

Knus Line

Redigeret af Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er et åbent forhold ikke bedst som en praktisk foranstaltning hvor begge efter lang tids samvær har mistet "gnisten" men gerne vil være sammen om alt muligt andet, børn, ferier mv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er et åbent forhold ikke bedst som en praktisk foranstaltning hvor begge efter lang tids samvær har mistet "gnisten" men gerne vil være sammen om alt muligt andet, børn, ferier mv.

Nej det ville nok være sidste søm i ligkisten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...