Juliekjaer 2 Skrevet 9. Februar, 2015 Hej, vi er en gruppe bachelorstuderende, som søger par eller singler, som lever eller har levet i et åbent forhold, til telefon- eller mailinterviews. Spørgsmålene vil omhandle dine bevæggrunde for at leve i denne type forhold og hvordan det generelt fungerer. Hvis du deltager vil du være anonym. Dit bidrag vil blive brugt i vores sociologiske bachelorafhandling, som kort omhandler monogame forhold overfor åbne forhold. Kunne dette have din interesse eller kender du nogen som kunne finde dette interessant at deltage i kan vi kontaktes på: [email protected]. Mange hilsner Debbie, Naja, Trine og Julie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 9. Februar, 2015 (edited) Åhgud... Den tid på året igen... Så kommer der nok snart en gruppe studerende der vil interviewe GP'er, og deres kunder. Igen... Det er snart lige så forudsigeligt som trækfuglene, agurketid, og julefrokostrazziaer. Redigeret 9. Februar, 2015 af Francois 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 9. Februar, 2015 Åhgud... Den tid på året igen... Så kommer der nok snart en gruppe studerende der vil interviewe GP'er, og deres kunder. Igen... Det er snart lige så forudsigeligt som trækfuglene, agurketid, og julefrokostrazziaer. Ta det roligt. Du behøver jo ikke bidrage til deres bachelorprojekt. Intet tvang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Februar, 2015 Hej Julie Der er rigtig mange der henvender sig på denne side, med lignende spørgsmål. Det har mest været omkring årsagen til og følgevirkninger af, at købe og udbyde sex, der har været temaet. Jeres tema er forfriskende anderledes. Jeg håber i får nogle seriøse henvendelser fra personer der matcher-men i skal nok være indstillet på en temmelig negativ reaktion fra mange herinde. Eksemplet skræmmer desværre. Jeg kan ikke bidrage, da jeg ikke matcher Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marquis de Sade 89 Skrevet 9. Februar, 2015 Hej, vi er en gruppe bachelorstuderende, som søger par eller singler, som lever eller har levet i et åbent forhold, til telefon- eller mailinterviews. Spørgsmålene vil omhandle dine bevæggrunde for at leve i denne type forhold og hvordan det generelt fungerer. Hvis du deltager vil du være anonym. Dit bidrag vil blive brugt i vores sociologiske bachelorafhandling, som kort omhandler monogame forhold overfor åbne forhold. Kunne dette have din interesse eller kender du nogen som kunne finde dette interessant at deltage i kan vi kontaktes på: [email protected]. Mange hilsner Debbie, Naja, Trine og Julie Carsten Graff vil gerne være med. Det er helt sikkert. kontakt ham... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 9. Februar, 2015 Hvad med dem, der lever i et lukket forhold med en hemmelig bagdør, man engang imellem sniger sig ud af for at få lidt frisk luft? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 9. Februar, 2015 Hvad med dem, der lever i et lukket forhold med en hemmelig bagdør, man engang imellem sniger sig ud af for at få lidt frisk luft? Du er diskvalificeret, overskriften hedder åbne forhold Det du gør hedder utroskab 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 10. Februar, 2015 Carsten Graff vil gerne være med. Det er helt sikkert. kontakt ham... Var det ikke noget med at hans søns kæreste var i den aldersgruppe han pt. går efter som kærestemateriale? Så må sådan 4 søde unge sociologi-studerende piger i 20-års-alderen da lige være en lækkerbisken.... :D Hmmm, måske skulle man henvende sig - det kunne jo tænkes, at man har lige så meget held i sprøjten, som Carsten Graff med sine 4 kærester og 6 elskerinder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Februar, 2015 Men åbne forhold har vel ikke nødvendigvis noget med købe sex at gøre. Jeg synes da at pigerne herinde siger, at deres kæreste må ALT, på nær at købe sig til sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Hvad med dem, der lever i et lukket forhold med en hemmelig bagdør, man engang imellem sniger sig ud af for at få lidt frisk luft? Dem hører vi allerede rigeligt om herinde, så opret en ny tråd om lukkede forhold, hvis du ønsker at starte en debat om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Men åbne forhold har vel ikke nødvendigvis noget med købe sex at gøre. Jeg synes da at pigerne herinde siger, at deres kæreste må ALT, på nær at købe sig til sex. Næ det må de skam også... Åbent forhold er i min verden uden begrænsninger BEGGE veje smil... Knus til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 Næ det må de skam også... Åbent forhold er i min verden uden begrænsninger BEGGE veje smil... Knus til dig Line, det den ideelle tankegang, men hvad er formålet med at have et forhold så ? hvis begge må gøre hvad de vil og ingen følelser kommer i klemme... virkeligheden er nok anden, følelserne kan ikke negligeres, der er altid en part som føler sig svigtet, forsømt når forholdet begynder at gå dårligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Februar, 2015 Nille. Et forhold er meget mere end sex. Faktisk fylder sex meget lidt i et forhold-men skal være der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 Nille. Et forhold er meget mere end sex. Faktisk fylder sex meget lidt i et forhold-men skal være der. I know, men det er vel sex-delen vi diskuterer her, ikke ? Dvs. begge partner må knalde andre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Februar, 2015 I know, men det er vel sex-delen vi diskuterer her, ikke ? Dvs. begge partner må knalde andre... Ok det var bare ikke det du skrev. Du spurgte hvad formålet er med et forhold, når begge har frie tøjler. Det var så ikke der du mente;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 10. Februar, 2015 Der er en del af pigerne herinde, som lever i et forhold (siger de). De må kunne give nogen spændene svar på jeres spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. Februar, 2015 Hvad mener du med (siger de)? Man kan godt være sexarbejder og i forhold, uden det er et "åbent forhold". Det afhænger måske af, om man ser det som et arbjede eller som en del af ens sexliv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 10. Februar, 2015 Hvad mener du med (siger de)? Man kan godt være sexarbejder og i forhold, uden det er et "åbent forhold". Det afhænger måske af, om man ser det som et arbjede eller som en del af ens sexliv. Skulle jeg måske have skrevet "lykkelig gift". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. Februar, 2015 Skulle jeg måske have skrevet "lykkelig gift". Det var det faktum, at du skrev "siger de" i parantes, jeg spurgte til, ikke om de er i forhold eller gift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 10. Februar, 2015 Jeg ser en GP som er nyforelsket ( siger hun ) og hendes kæreste ved ikke hvad hun laver! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 Jeg ser en GP som er nyforelsket ( siger hun ) og hendes kæreste ved ikke hvad hun laver! Jamen tillykke, hvem er hun forelsket i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Februar, 2015 Der er en del af pigerne herinde, som lever i et forhold (siger de). De må kunne give nogen spændene svar på jeres spørgsmål Ja, hvis de da vil det. Som Århuselskeren skriver højere oppe, skræmmer sporene fra lignende tidligere projekter desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 (edited) Line, det den ideelle tankegang, men hvad er formålet med at have et forhold så ? hvis begge må gøre hvad de vil og ingen følelser kommer i klemme... virkeligheden er nok anden, følelserne kan ikke negligeres, der er altid en part som føler sig svigtet, forsømt når forholdet begynder at gå dårligt. Ikke at jeg vil udlevere min kæreste eller jeg i debatten her, men formålet med det åbne forhold, kunne jo netop være, at der blev plads til andre og mere dybe følelser, når ingen er begrænset... Men er da enig med dig i at der altid er en der elsker mere i et forhold... Sådan er det og så længe man ikke går på kompromis med sig selv, så har man sig selv intakt og i ro mener jeg... Tror så til gengæld ikke jeg ville kunne have sådanne forhold med alle eller de der har været.. Det er set ud fra mit job også... Knus Line Redigeret 10. Februar, 2015 af Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 10. Februar, 2015 Er et åbent forhold ikke bedst som en praktisk foranstaltning hvor begge efter lang tids samvær har mistet "gnisten" men gerne vil være sammen om alt muligt andet, børn, ferier mv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Februar, 2015 Er et åbent forhold ikke bedst som en praktisk foranstaltning hvor begge efter lang tids samvær har mistet "gnisten" men gerne vil være sammen om alt muligt andet, børn, ferier mv. Nej det ville nok være sidste søm i ligkisten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg