Hop til indhold

Recommended Posts

Nille. Er du sød at være ordentlig og moderere din tone overfor mig?

Jeg kunne aldrig finde på at date en pige i et fremmed land, der ikke kan bekræfte sig selv. Mit russiske forsøg i uge 8 er en Bank-pige/ejendomsmægler.

Har du virkelig gennemsøgt alle banker i Rusland og Thailand? Og checket enhver kasse-pige? Hende du end ikke ved, hvordan ser ud????

Anna er ansat i det tidligere Vneshtorgbank (en af Ruslands største før). Mere gider jeg ikke give dig. Der er billeder af ca 1000 ansatte blondiner på deres hjemmesider. Hvis du checker alle Russiske blondiner, finder du hende garanteret til allersidst. God fornøjelse. Finder du "min" Anna, giver jeg en seriøs kvaje-bajer...

Og Nille: hvorfor er du altid så indebrændt og negativ? Har du det ikke godt her i livet? Se positivt på alting. Så får du det så meget bedre. Det er en øvelse, men det virker. Life is good. Gå ind at se "50 shades af Gray" med din hund. Den bliver så vild.

PS: Og Ja: jeg SØGER bank-piger. De er næsten alle søde og korrekte mennesker. Uanset hvor i verden. De ER grov-sorteret på forhånd.

Osc

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og Nille: hvorfor er du altid så indebrændt og negativ? Har du det ikke godt her i livet? Se positivt på alting. Så får du det så meget bedre. Det er en øvelse, men det virker. Life is good. Gå ind at se "50 shades af Gray" med din hund. Den bliver så vild.

PS: Og Ja: jeg SØGER bank-piger. De er næsten alle søde og korrekte mennesker. Uanset hvor i verden. De ER grov-sorteret på forhånd.

Osc

 

Jeg har sagt jeg er efter dig, så længe du bliver ved med at reklamere med dine damer og datingsites, kan du ikke holde inde og skrive en beretning når du kommer hjem, hvis du kommer hjem igen... :lol:

 

Jeg er på date i aften og er slet ikke indebrændt... og jeg skal knalde en masse piger her i weekend og det er slet ikke lyv jeg har vidner, haha...

 

Husk Valentines Day i morgen... jeg skal party med med 4-5 piger i morgen :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Osculatio sagde den 13 Feb 2015 - 4:21 PM:

Bly: Jeg er bare så-så vild med skandinaviske blondiner.... som du. (rødmer her klædeligt: har børn med 3 blondes- mine øjensten -ungerne altså).

Men Bly: Jeg skal altså max bruge 2-3 vildt smukke thai-piger pr dag. DET er da et yderst ydmygt ønske ?

Zeus: Jeg skriver med 4 piger i Pattaya nu (det er for vildt ellers. Du kan slet ikke holde styr på dem. - fik ca 30 mails tilbage 1. gang jeg lavede en seriøs profil med billeder. Fra 16-25 år... (og det er ikke lige dem, jeg søger - under 18 er de heldigvis ulovlige - se deres ID-card som alle Thai'er SKAL bære udendørs.)

Jeg er SÅ bevidst om scams i Thailand. Er du det, tror jeg vi "Farangs" kan begå os. Ikke een pige i Pattaya tænker på andet end Bath, tror jeg. (jo - een af mine 4 kontakter tror jeg på. Hun arbejder i en bank og har sit billed på bankens hjemmeside).

Zeus: Hvornår var det, du skulle derned? Jeg er desværre nok nødt til at udsætte det til sidst april eller maj pga en retssag om et patent, som et vist - meget kendt - dansk medicinalfirma tror, de holder. Jeg er så bange for at miste det. Det er min pension. :smile:

Gudskelov var jeg fornuftig nok til at købe biletter til BKK, der kan ændres. Det har jeg ellers aldrig gjort (er for fedtet)

Forresten: JEG tager bussen fra lufthavnen til busstationen i Pattaya. Derefter en taxi til hotellet. Hjem tager jeg en taxi til lufthavnen (ved, hvor mørbanket jeg altid er efter længere rejser)

Det kunne være sjovt, at mødes dernede /derovre.....

Osc

Osc

 

Jeg skal derned 9 maj og 14 eller rettere helt præcis 15 dage.

Har faktisk overvejet 3 uger, - men koster gebyr i min billet hvis ændres..  Normalt så kan jeg sku ikke lide at være for langt tid hjemmefra :)  -men nu lidt noget andet.. Lang rejse, og havde sku nok hygget mig de 3 uger :) men når første gang dernede så sikkert fint med ikke mere end de 2 uger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zeus. Der er vist en seriøs chance for, at vi kan mødes i Pattaya..

Skriv til min "scam-adresse" [email protected]

(PS sig endelig ikke noget til Sure - Nille om afgang : Han vil ligge på lur i lufthavns-grillen med en toptunet Puch knallert og en mega-skarp syl til flyets forhjul.....)

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tæller ned 2 dage til Moskva og lidt længere. Anna og jeg glæder os. Hun vil vise mg et sted ingen har set.

KOM nu igang drenge. Hvis der er 1000 smukke piger i dk - er der 1.000.000 blonde over-søde tøser, der bare vil væk med deres 1-2 børn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Osculatio sagde den 14 Feb 2015 - 01:03 AM: Osculatio sagde den 14 Feb 2015 - 01:03 AM: Osculatio sagde den 14 Feb 2015 - 01:03 AM: Osculatio sagde den 14 Feb 2015 - 01:03 AM: Osculatio sagde den 14 Feb 2015 - 01:03 AM: Osculatio sagde den 14 Feb 2015 - 01:03 AM: Osculatio sagde den 14 Feb 2015 - 01:03 AM: Osculatio sagde den 14 Feb 2015 - 01:03 AM: Osculatio sagde den 14 Feb 2015 - 01:03 AM:

Zeus. Der er vist en seriøs chance for, at vi kan mødes i Pattaya..

Skriv til min "scam-adresse" [email protected]

(PS sig endelig ikke noget til Sure - Nille om afgang : Han vil ligge på lur i lufthavns-grillen med en toptunet Puch knallert og en mega-skarp syl til flyets forhjul.....)

 

Looooool   :-P

 

Vi kan lige skrives ved tæt på dato.. -ellers glemmer man alligevel alt , hvis planlæges så tidligt.

 

PS -som fortalt andre brugere herinde, -så søger jeg ikke socialt samvær af danskere når jeg er dernede.. Jeg elsker netop friheden til at gøre lige hvad man vil :) Have så lidt planlagt som muligt og ikke være forpligtet af nogle.. Kort sagt kunne være den ensomme ulv som jeg plejer ved mine ture...  Men derfor alligevel sjovt at mødes eller følges til og fra Pattaya.. Så andre der skal derned i den periode, så kan vi altid aftale noget tæt ved afrejse.

 

Glemmer ikke min sidste tur i Polen... Det var sådan en bustur til Stettin.. Med en flok danskere..

Det skal siges det var skide hyggeligt !!  Men turen på 4 dage endte med druk.. Hvor man fra formiddagen mødtes udenfor baren i hotellet - og IKKE nåede videre !!!! :)  Vi sad der simpelthen fra formiddag til sen nat loooool.

Det var skide sjovt, men ikke meget pige sjov jeg nåede der :(

På min normale ture, der netop selv sørget for at finde hotel osv fremfor sådan en pakke rejse.. Og hvor man har masser af tid og ingen forpligtelser end det man lige spontant finder på til sig selv :)

Det elsker jeg simpelthen når jeg holder ferie.

På den anden side savner jeg danskere og alt der er dansk når jeg er i udlandet.. Og glædes når man møder nogle.. Men skal det være optimalt , så stadig hvor man har hver sin helle/base, så man stadig kan tillade sig at være egoistisk og ikke forpligtet af nogen :)

Leve i nuet.. Har man lyst til en bestemt type pige, så søger man hende de steder hvor hun kan findes - og bruger den tid det tager.. -om det så tager 1 eller 5 timer er bedøvende, for man skal kun tage hensyn til sig selv.. Har man lyst til ro, jamen så slapper man af.. Er man sulten til noget specielt mad, ja så finder man netop det.  

Kort sagt , sådan kan man kun opføre sig hvis man er den ensomme ulv :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

ZEUS, Jeg kan godt følge din ensomme ulv teori, det er noget i den retning jeg selv følger når jeg er på tur. Det kan være sjovt at snakke lidt med ligesindede, men de fleste har det med at være så skide bagkloge og følger man så deres råd, så ender det ofte i fiasko. Jeg læser anmeldelser i stilhed og ignorerer fuldstændigt gammelkloge råd der kommer fra kloge turister og ikke mindst, uden at nævne navne, support og råd fra højtråbende dumme englændere der tror de er guds gave for alle andre :-|

Jeg har fulgt denne tråd lidt for at prøve at forstå meningen med dating på sextur. For mig vil det blot være en klods om benet at have lavet aftaler hjemmefra. Det kan være svært nok at slippe af med dem man har fundet og betalt for aftenen før, så det må da være helt op ad bakke at losse en ud man har bagt på dage og uger i forvejen!

Nu har jeg rejst rundt i Thailand i 2 uger og kneppet alt fra lækre teen til sexede men lidt runde MILF. Det fede her er jo netop, at man kan købe en fisse der vender præcist som man vil have det lige nu - og at den klapper i og skrider når man har fået det man kom efter - videre til næste. Hårdt sagt men virkeligheden her, det vil nogle af de erfarne thai-rejsende nok give mig ret i.

Man kan godt bilde sig selv ind, at man kan dupere pigerne ved at have en fed condo med en overvægtig overtatoveret dørmand :geek: , men for pigerne er der kun en ting der tæller - Bath! Ikke Bath til udlejere af condo og lange drinks til dem og faranger med store armbevægelser men bath til deres lille taske!

Jeg nyder mit 1500 bath hotel som jeg kan skifte ud hvis det ikke lige passer mig at være der mere - eller hvis jeg bliver hjemsøgt af piger der kæmper for endnu en nat med endnu flere bath.

 

I Thailand gælder kun én regel, Bath=Fisse og Fisse=Bath Alt det andet er bare unødigt støj...

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare af nysgerrighed: Hvad har 2 uger inkl billetter, hoteller og fisse stået dig i?

Runde tal:

10.000 til rejse og hotel, 10.000 til mad, taxi og forbrug og 10.000 til fisse.

Det kan gøres billigere, men jeg gider ikke vende mønterne mere end højest nødvendigt, jeg har haft det meget sjovt

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever sagde den 15 Feb 2015 - 07:28 AM: FKK4Ever sagde den 15 Feb 2015 - 07:28 AM:

ZEUS, Jeg kan godt følge din ensomme ulv teori, det er noget i den retning jeg selv følger når jeg er på tur. Det kan være sjovt at snakke lidt med ligesindede, men de fleste har det med at være så skide bagkloge og følger man så deres råd, så ender det ofte i fiasko. Jeg læser anmeldelser i stilhed og ignorerer fuldstændigt gammelkloge råd der kommer fra kloge turister og ikke mindst, uden at nævne navne, support og råd fra højtråbende dumme englændere der tror de er guds gave for alle andre :-|

Jeg har fulgt denne tråd lidt for at prøve at forstå meningen med dating på sextur. For mig vil det blot være en klods om benet at have lavet aftaler hjemmefra. Det kan være svært nok at slippe af med dem man har fundet og betalt for aftenen før, så det må da være helt op ad bakke at losse en ud man har bagt på dage og uger i forvejen!

Nu har jeg rejst rundt i Thailand i 2 uger og kneppet alt fra lækre teen til sexede men lidt runde MILF. Det fede her er jo netop, at man kan købe en fisse der vender præcist som man vil have det lige nu - og at den klapper i og skrider når man har fået det man kom efter - videre til næste. Hårdt sagt men virkeligheden her, det vil nogle af de erfarne thai-rejsende nok give mig ret i.

Man kan godt bilde sig selv ind, at man kan dupere pigerne ved at have en fed condo med en overvægtig overtatoveret dørmand :geek: , men for pigerne er der kun en ting der tæller - Bath! Ikke Bath til udlejere af condo og lange drinks til dem og faranger med store armbevægelser men bath til deres lille taske!

Jeg nyder mit 1500 bath hotel som jeg kan skifte ud hvis det ikke lige passer mig at være der mere - eller hvis jeg bliver hjemsøgt af piger der kæmper for endnu en nat med endnu flere bath.

 

I Thailand gælder kun én regel, Bath=Fisse og Fisse=Bath Alt det andet er bare unødigt støj...

 

Kun sige at jeg er enig i hvad du siger :)

Tror vi minder om hinanden på mange måder -og den tilgang vi har til købepiger.

 

Dog sige jeg tager imod alle råd og takker for de folk der vil bruge deres tid på det..

Men bruger dog min egen erfaring og sortere efter den....   Nogle ting kan være guldkorn som vil spare mig tid og besværligheder.. - andre råd, ja som du selv siger , knap så gode , og nogle direkte skadelige at følge...

 

Jeg ser altid efter motiv når nogle fortæller noget.. Er det for oprigtigt for at dele af sin viden uselvisk -eller er der noget personligt indblandet hvor man måske enten vil fremhæve sig selv eller næsten ønsker at andre skal få dårlige oplevelser med et eller andet, bare fordi man selv fik det.. - der tror jeg at jeg er god til at sortere..

Jeg har i hvert fald en selvtillid der med alt det jeg selv har oplevet , så at selvom jeg måske er helt grøn med hensyn til Thailand, så en masse viden vedr. købepiger som er universel.

 

Tror man kan sige generelt, -at fisse følger penge... 

Og det generelt gælder alle steder i verden :)

Jeg har også i et par andre tråde netop understreget, at vil man virkelig vinde en pige, -altså hendes kærlighed, så skal man i hvert fald ikke forsøge at købe dem !! - det er grundreglen på begynder niveau hvis man vil score ægte kærlighed.

Man vil på ingen måde vinde respekt -snarere foragt , hvis man åbenlyst forsøger at imponere med penge.. At de så har en magt eller indflydelse -også på vestlige piger , - er en anden sag  :wink: Men skal altid ske diskret og påvirke dem ubevist :)

Det her galt så kærlighed, og ser man på købepiger så gælder næsten samme regler.. Det bliver kun opfattet med foragt hvis man forsøger at imponere med penge..

-Og kun blive opfattet som en der er naiv og som de vil plukke mest muligt.

 

Grunden til jeg også begyndte at interessere mig lidt i de der datingsider, var for at få endnu et alternativ af typer af piger..

Som du ved så kan jeg godt lide de der lidt mere amatørpiger :)

Men ser dog lidt negativt i det, da dem derinde enten er piger der reelt søger kærlighed eller professionelle købepiger som så udgiver sig for nogle der søger kærlighed.. Først nævnte vil jeg ikke spilde min tid med, eller give falske forhåbninger og sidst nævnte være fint -hvis de dog så var ærlige at de var interesseret i en date med sex for penge..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft en sex tur til Thailand, hvor jeg prøvede en dating side inden. Jeg skrev at jeg blot ønskede at mødes med henblik på at få vist byen og spise aftensmad, og skrev at det IKKE var sex jeg var ude efter. Og det gav pote.

Det resulterede i 4 "dates", 3 af dem endte med sex, den sidste kunne også have endt med sex, men hun var så ung og uskyldig, muligvis jomfru, at jeg ikke kunne få mig selv til det, hun virkede nærmest skuffet :-)

Den ene talte meget dårligt engelsk, så vi kommunikerede via google translate, en sød lille bogholder i et japansk firma i bangkok. Hun var så vild med at kneppe at hun var ved at tørlægge mig helt, den ene dag blev det til 9 gange indenfor et døgn, hun ville slet ikke ud af sengen. Og det kostede ikke andet end at bestille lidt room service et par gange om dagen. Den eneste gang vi var ude af sengen, var da jeg insisterede på at få noget frokost udenfor, som hun endte med at betale, det kunne jeg ikke få lov til. Hold kæft min pik var øm efter de par døgn med hende.

Og inden nogen skriver at jeg da skulle have "poppet" den unge uskyldighed, skal det lige tilføjes at hun ankom lige fra skole sammen med 3 fnisende veninder. Hun påstod hun var 18 og gik i highschool, men farven på hendes skoleuniform sagde noget andet, og hun så heller ikke ud til at være mere end 14-15 år, hvilket ville have betydet at jeg var mee end 3 gange så gammel som hende. Desuden tror jeg det er ulovligt i Thailand at have sex med een under 18. Men hun fik sin dinner tur på floden som jeg havde lovet hende :-)

Redigeret af Icemandk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Icemandk sagde den 15 Feb 2015 - 11:57 PM:

Jeg har også haft en sex tur til Thailand, hvor jeg prøvede en dating side inden. Jeg skrev at jeg blot ønskede at mødes med henblik på at få vist byen og spise aftensmad, og skrev at det IKKE var sex jeg var ude efter. Og det gav pote.

Det resulterede i 4 "dates", 3 af dem endte med sex, den sidste kunne også have endt med sex, men hun var så ung og uskyldig, muligvis jomfru, at jeg ikke kunne få mig selv til det, hun virkede nærmest skuffet :smile:

Den ene talte meget dårligt engelsk, så vi kommunikerede via google translate, en sød lille bogholder i et japansk firma i bangkok. Hun var så vild med at kneppe at hun var ved at tørlægge mig helt, den ene dag blev det til 9 gange indenfor et døgn, hun ville slet ikke ud af sengen. Og det kostede ikke andet end at bestille lidt room service et par gange om dagen. Den eneste gang vi var ude af sengen, var da jeg insisterede på at få noget frokost udenfor, som hun endte med at betale, det kunne jeg ikke få lov til. Hold kæft min pik var øm efter de par døgn med hende.

Og inden nogen skriver at jeg da skulle have "poppet" den unge uskyldighed, skal det lige tilføjes at hun ankom lige fra skole sammen med 3 fnisende veninder. Hun påstod hun var 18 og gik i highschool, men farven på hendes skoleuniform sagde noget andet, og hun så heller ikke ud til at være mere end 14-15 år, hvilket ville have betydet at jeg var mee end 3 gange så gammel som hende. Desuden tror jeg det er ulovligt i Thailand at have sex med een under 18. Men hun fik sin dinner tur på floden som jeg havde lovet hende :smile:

 

Loooool :-)

 

Netop det med at skrive/sige man ikke vil have sex med en pige er netop et genialt trick ha ha :)

Så sker der sku noget hos dem :) 

 

Umiddelbart virker det jo ulogisk, men ved nærmere eftertanke , så jo logisk...

-er der noget en pige IKKE VIL - så er det at ikke være sexet /tiltrækkende..

Så skruer man på de rigtige haner, så få dem til at blive meget vilde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle du ikke til Rusland først ? Og du kommer vel heller ikke hjem fra Rusland ? 

Du har mange boller i suppen hva' :lol:

 

De gode scammer siger: I love you longtime.... pas på de ikke er LBs :lol:

 

hehe eller boller meget i suppen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...