Hop til indhold

Recommended Posts

HVIS i drenge tænker på Pattaya, så prøv lige www.thaicupid.com Det er IKKE en reklame d'Herre!

Jeg har nu kontakt med 4 seriøse tøser i Pattaya i April (hvor seriøse kan de mon blive 18-20 år?) Lyder som GFE de tre....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men de er jo ikke blonde? Og hvor manger damer skal du bruge? En til hver dag i ugen, eller hva? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun anbefale Thaicupid/(TLL som det hed før).

Et godt råd er at vente til ca. 14 dage-3uger før du er der nede, med at skrive med dem.

Man bruger en masse spildtid i laaaang tid, og pigerne er lige villige med at mødes.

Jeg skriver 14 dage før og aftaler hurtigt at mødes et neutralt sted (starbuck eller indkøbscenter).

Allerbedst er at finde et mødested som max ligger 10-15 min GÅafstand fra dit hotel.

Jeg venter på mit hotel/bar, til hun skriver at nu er hun fremme, hvor efter jeg skriver tilbage at jeg er på vej, men trafik driller o.s.v.

Thai piger er notorisk kendt for at komme timer for sent, så nu har jeg fundet en måde at "slå tilbage på"

Ind imellem sker der også det, at de skriver med kort varsel at de ikke kommer alligevel, så på den måde så spilder jeg ikke min tid på at vente

Redigeret af Kneppetyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mere reklame fra vores russiske fan, pigerne fra Thailand vil også ud af landet pga. uro,

 

bob bob hvem skulle man frelse, de ukrainske piger eller thaipigerne haha

 

Haha, seriøse tøser i Pattaya ! Har du overhovedet været i Pattaya ? :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst en million-milliard sider om scams i Thailand. Jeg har derfor lejet en af Tim Sharky's lejligheder. (Den på 153 kvm). Check selv ( - jeg kan/må ikke sætte billeder ind mere her så søg selv på Tims Sharky /Ward) Så mon ikke, jeg klarer mig med gode råd og backup som han altid lover sine lejere?

Det der klip viser i øvrigt amatør-scammerne. De gode er HELT anderledes.... trust me. Giver en rapport i ca maj (HVIS jeg gider at komme hjem igen!)

Glæder mig vildt

Starter med Anna i Ukraine i uge 8. Hvis jeg ikke bliver skudt der, bliver det Pattaya.... (billet er bestilt, så jeg håber virkelig ikke...)

JEG skal ABSOLUT ikke redde nogen Thai piger. Min erfaring er bare, at der findes nogen rigtig søde piger i Ukraine, der bare er FOR kloge til at blive der. Anna er fx civil-ingeniør på en kraftstation (checked deres hjemmeside) . Hun er fraskilt og vil bare derfra med sin 10 årige søn (mand død). Hun er xx-smuk og blond. Petite. Lige mín type: Klog, blond og lækker. Det må have et skud i uge 8!

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst en million-milliard sider om scams i Thailand. Jeg har derfor lejet en af Tim Sharky's lejligheder. (Den på 153 kvm). Check selv ( - jeg kan/må ikke sætte billeder ind mere her så søg selv på Tims Sharky /Ward) Så mon ikke, jeg klarer mig med gode råd og backup som han altid lover sine lejere?

Det der klip viser i øvrigt amatør-scammerne. De gode er HELT anderledes.... trust me. Giver en rapport i ca maj (HVIS jeg gider at komme hjem igen!)

Glæder mig vildt

 

Skulle du ikke til Rusland først ? Og du kommer vel heller ikke hjem fra Rusland ? 

Du har mange boller i suppen hva' :lol:

 

De gode scammer siger: I love you longtime.... pas på de ikke er LBs :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tim er nok ret farlig på den lange bane, men han ejer altså en del lejligheder i Pattaya. Og han har ry for virkelig at nurse sine lejere (selv om udseendet er imod ham). Jeg stoler på ham. Kommer jeg hjem i en forseglet tin-kiste kan i jo lige give policen et ring... :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tim er nok ret farlig på den lange bane, men han ejer altså en del lejligheder i Pattaya. Og han har ry for virkelig at nurse sine lejere (selv om udseendet er imod ham). Jeg stoler på ham. Kommer jeg hjem i en forseglet tin-kiste kan i jo lige give policen et ring... :smile:

 

Politiet er bundkorrupte dernede og det er blevet værre med militærstyret nu. De hader udlændinge nu... især sexturister haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Politiet er bundkorrupte dernede og det er blevet værre med militærstyret nu. De hader udlændinge nu... især sexturister haha

 

Så må vi bruge den stemmeret vi altid har: At stemme med fødderne. Det er i alt fald sikkert, at det ikke bliver russiske turister, der erstatter os. Det er vist kun amerikanere og kinesere, der ikke har fået købekraften udhulet i forhold til thai baths.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige oprettet profil på thaicupid.

Er de alle sammen bare ude efter at finde en mand og blive gift??

Eller har i erfaring med at finde nogle der bare vil tjene nogle penge og dyrke noget frækt sex??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har læst en million-milliard sider om scams i Thailand. Jeg har derfor lejet en af Tim Sharky's lejligheder. (Den på 153 kvm). Check selv ( - jeg kan/må ikke sætte billeder ind mere her så søg selv på Tims Sharky /Ward) Så mon ikke, jeg klarer mig med gode råd og backup som han altid lover sine lejere?

Det der klip viser i øvrigt amatør-scammerne. De gode er HELT anderledes.... trust me. Giver en rapport i ca maj (HVIS jeg gider at komme hjem igen!)

Glæder mig vildt

Starter med Anna i Ukraine i uge 8. Hvis jeg ikke bliver skudt der, bliver det Pattaya.... (billet er bestilt, så jeg håber virkelig ikke...)

JEG skal ABSOLUT ikke redde nogen Thai piger. Min erfaring er bare, at der findes nogen rigtig søde piger i Ukraine, der bare er FOR kloge til at blive der. Anna er fx civil-ingeniør på en kraftstation (checked deres hjemmeside) . Hun er fraskilt og vil bare derfra med sin 10 årige søn (mand død). Hun er xx-smuk og blond. Petite. Lige mín type: Klog, blond og lækker. Det må have et skud i uge 8!

 

er det en ukrainsk side du har fundet Anne på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

No. Via min interesse for et specielt emne. Anna er ingeniør i et firma, jeg kender. (men jeg fik kontakt til verdens smukkeste kvinde via www.rusiancupid.com... )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne da være meget sjovt at mødes med en "almindelig" pige..

 

Mit forbehold for nævnte side, er dog det store handicap, - at man ikke kan søge efter byer, men udelukkende land..   Jeg syntes det er meget uoverskueligt at begynde at finde ud af hvor nævnte byer de skriver de er fra, -og så se om det er langt fra feks Pattaya :(

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes der i det hele taget nogle seriøse dating sider relateret til Thailand -og hvor man kan søge specifikt by eller landsdele - nogle I vil anbefale ??

 

Nu ved jeg godt de fleste koster penge, -men godt nok træt af alle dem der reklamerer med at være gratis -og efter man har udfyldt en masse ligegyldig info- og skal kontakte en pige -så skal man pludselig opgradere til et abb.  som koster et par hundrede om måneden - for at kunne sende og modtage beskeder... -dem virkelig træt af !!

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne da være meget sjovt at mødes med en "almindelig" pige..

 

Mit forbehold for nævnte side, er dog det store handicap, - at man ikke kan søge efter byer, men udelukkende land..   Jeg syntes det er meget uoverskueligt at begynde at finde ud af hvor nævnte byer de skriver de er fra, -og så se om det er langt fra feks Pattaya :(

Du kan også kikke på https://www.thaifriendly.com/

Der er de delt op i byer.

Har skrevet med lidt forskellige på sitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly: Jeg er bare så-så vild med skandinaviske blondiner.... som du. (rødmer her klædeligt: har børn med 3 blondes- mine øjensten -ungerne altså).

Men Bly: Jeg skal altså max bruge 2-3 vildt smukke thai-piger pr dag. DET er da et yderst ydmygt ønske ?

Zeus: Jeg skriver med 4 piger i Pattaya nu (det er for vildt ellers. Du kan slet ikke holde styr på dem. - fik ca 30 mails tilbage 1. gang jeg lavede en seriøs profil med billeder. Fra 16-25 år... (og det er ikke lige dem, jeg søger - under 18 er de heldigvis ulovlige - se deres ID-card som alle Thai'er SKAL bære udendørs.)

Jeg er SÅ bevidst om scams i Thailand. Er du det, tror jeg vi "Farangs" kan begå os. Ikke een pige i Pattaya tænker på andet end Bath, tror jeg. (jo - een af mine 4 kontakter tror jeg på. Hun arbejder i en bank og har sit billed på bankens hjemmeside).

Zeus: Hvornår var det, du skulle derned? Jeg er desværre nok nødt til at udsætte det til sidst april eller maj pga en retssag om et patent, som et vist - meget kendt - dansk medicinalfirma tror, de holder. Jeg er så bange for at miste det. Det er min pension. :smile:

Gudskelov var jeg fornuftig nok til at købe biletter til BKK, der kan ændres. Det har jeg ellers aldrig gjort (er for fedtet)

Forresten: JEG tager bussen fra lufthavnen til busstationen i Pattaya. Derefter en taxi til hotellet. Hjem tager jeg en taxi til lufthavnen (ved, hvor mørbanket jeg altid er efter længere rejser)

Det kunne være sjovt, at mødes dernede /derovre.....

Osc

Osc

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er SÅ bevidst om scams i Thailand. Er du det, tror jeg vi "Farangs" kan begå os. Ikke een pige i Pattaya tænker på andet end Bath, tror jeg. (jo - een af mine 4 kontakter tror jeg på. Hun arbejder i en bank og har sit billed på bankens hjemmeside).

Det kunne være sjovt, at mødes dernede /derovre.....

Osc

Osc

 

Sjov nok alle dine piger arbejder i en BANK og der er ski ingen billeder af medarbejderne på bankens hjemmeside

 

læserne kan se at du skriver samme historie om en russer.

Se indlæg #34 og #38 her:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

sorry to say, men jeg begynder at tro du er en lystløgner.... der tegner sig et mønster i dine historier.

 

God knald-weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...