Hop til indhold
kanonkongen

9 Farlige udtryk piger bruger.

Recommended Posts

Hej Alle på EG. Jeg så denne og kom lige til, at reflektere over, når man ender i en debat. med sin kæreste, veninde, kone, ja bare dem man møder på sin vej.

Dette skal ikke ses som en vendetta mod pigerne, men mere en generel debat. Om den måde man snakker sammen med de piger man møder på sin vej.  (håber i forstår) 

Og hvad med jer piger, Hvordan ser i kommunikationen for den går jo selvfølgelig begge veje.  Ingen undtagelser der, for os drenge kan bestemt også være nogle mærkelige nogle. 

Har i mødt disse udtryk på jeres vej?

Hvordan ser i på de udtryk?

hvordan synes i kommunikationen er på denne måde?

1384059_574540829266188_1382513521_n.jpg

Ha en dejlig fredag allesammen. Og god vinterferie til dem der har det. ( JEG HAR )

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

:D :D :D – Jeg blev igen mindet om hvorfor jeg har valgt at leve alene – får rigeligt med østrogen på jobbet :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er for småt til at jeg kan læse det.

Findes der ikke en zoom funktion på din pc/tablet ? ? 

På Mac er det bare at flytte 2 fingre fra hinanden . . .  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

På Mac er det bare at flytte 2 fingre fra hinanden . . . ;)

Jep lissom når man skal åbne for at tungen rammer lige på knappen :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikken noget vrøvl! har aldrig mødt et fruentimmer, der ikke forstod et par på skrinet! Der er sgu' ikke meget kanonkonge over dig ... måske mere BerlingoKonge ... ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikken noget vrøvl! har aldrig mødt et fruentimmer, der ikke forstod et par på skrinet! Der er sgu' ikke meget kanonkonge over dig ... måske mere BerlingoKonge ... ;o)

HÅBER KUN HUN SLOG IGEN . . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

HÅBER KUN HUN SLOG IGEN . . . 

har fået mangt en ørefingen af diverse fruentimmer som dreng... jeg forsøger blot at skabe lidt balance ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er relativt let, at leve med kvinder Jeg har sjældent været alene. MEN: jeg har det efterhånden med kvinder som med elefanter: De er smukke at se på, men jeg vil FANDEME nødigt bo sammen med een!

Her er 30 gode råd. Følger man dem går det aldrig galt (jeg gjorde så ikke lige...)

http://wallstreetinsanity.com/30-things-you-should-never-say-to-a-woman-and-5-things-you-should/

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg

Link til indlæg

har fået mangt en ørefingen af diverse fruentimmer som dreng... jeg forsøger blot at skabe lidt balance ;o)

Du lærte DESVÆRRE ikke noget af det . . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Marqui dit kvaj.

Der er mennesker som dig, sig ikke det er mig.

okay en Berlingo bil er måske ikke min stil, Men mon ikke en Trabant er dig din dej. At skrive ondt er ikke iorden fordig du er uenig bare fordi du er enlig.

Fordi du er en troll og en dej, er jeg klogere en dig.

At ha et menneskesyn som dig gør dig ikke big men som en dick.

Marquui du er her og der, men jeg har dig stadig kær.

At du er dum og skør, gør dig mere til en dør

gør kommentarene mere klog så du ikke ligner en fjog.

God lørdag 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke også du har fortjent de slag for dit menneskesyn. Du indbyder da da tik det. Dummer end dum. Leder man længe efter

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er for småt til at jeg kan læse det.

Hey Louie.

Der er An2n´s råd. Eller gå ti Louie Nielsen, og køb briller, eller kontaktlinser, det er også en mulighed. :-P  :-P  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey Marqui dit kvaj.

okay en Berlingo bil er måske ikke min stil, Men mon ikke en Trabant er dig din dej. At skrive ondt er ikke iorden fordig du er uenig bare fordi du er enlig.

God lørdag

KK

Hvad sker der for det lille digt? :D Dum som en dej? Hah

Var du fuld?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Marqui dit kvaj.

God lørdag 

KK

Kanonkongen, der er gået en vaskeægte Benny Andersen digter tabt i dig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er relativt let, at leve med kvinder Jeg har sjældent været alene. MEN: jeg har det efterhånden med kvinder som med elefanter: De er smukke at se på, men jeg vil FANDEME nødigt bo sammen med een!

Her er 30 gode råd. Følger man dem går det aldrig galt (jeg gjorde så ikke lige...)

http://wallstreetinsanity.com/30-things-you-should-never-say-to-a-woman-and-5-things-you-should/

Bare rolig ... sålænge du sammenligner dem med elefanter, så kommer det aldrig til at ske! :D

Men egentlig meget god sammenligning ... de husker i hvert fald lige så godt - men kun de ting de selv kan bruge til noget. Det kaldes selektiv hukommelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare rolig ... sålænge du sammenligner dem med elefanter, så kommer det aldrig til at ske! :D

Men egentlig meget god sammenligning ... de husker i hvert fald lige så godt - men kun de ting de selv kan bruge til noget. Det kaldes selektiv hukommelse.

Smider lige denne her igen . .  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad sker der for det lille digt? :D Dum som en dej? Hah

Var du fuld?

:-P  :-P  jo lidt fuld var man vist.

jamen var det ikke i sammeligningen med trabant jeg skrev det Bly  Var det ikke den sætning her "Men mon ikke en Trabant er dig din dej."

Go dag til dig.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...