Hop til indhold
Findus

"Spørg mig om alt" - DR3 iaften 21.30

Recommended Posts

Et lille reklameindslag :)

 

Så er der et nyt afsnit i DR3´s serie "Spørg mig om alt". De tidligere afsnit i serien, afsnit 1 "Sexslaven"  - link: http://www.dr.dk/tv/se/spoerg-mig-om-alt/spoerg-mig-om-alt-1-8#!/00:44 og afsnit 3 "Polyamorøs" - link: http://www.dr.dk/tv/se/spoerg-mig-om-alt/spoerg-mig-om-alt-3-8 har været OK. og givet anledning til spændende tråde herinde.

 

Afsnit 4 hedder "Prostitueret", med programomtalen: "Hvad hvis du kunne spørge en prostitueret kvinde om alt og hun skulle svare på ALLE spørgsmål uden filter? Aftenens hovedperson har været i sexbranchen i over 30 år og er stadig aktiv. Hun har sagt ja til at stille op LIVE på DR3. Hun vil fortælle sin historie og stå ansigt til ansigt med de spørgsmål, du sidder med derhjemme".

 

... men sidste gang var der rod i programomtalen, så det afsnit der blev sendt var ikke det der var forhånds annonceret  :)

 

 

 

 

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

når man ser programmet og Marlene - ser man en helt almindelig gennemsnitlige dansk kvinde. Ihvertfald udseendesmæssigt. Hverken specielt udfordrende, "barskt-udseende", hærget, eller på anden måde slidt. Faktisk kunne hun jo ligeså godt have været pædagog eller kassedame eller butiksansat... 

 

Det synes jeg er stærkt, for det viser jo at glædespiger OGSÅ er almindelige mennekser - heldigvis

 

Og det mest af det hun sagde lød fornuftigt - MEN - det skærer mig altså helt ind i hjertet - når hun fortæller at hun solgte sex for penge første gangs som 11.-årig... Du Godeste en barndom hun må have haft.

 

Så selv om hun virker afklaret, normal og velfungerende nu - så må man desværre sige - at det utilsigtet næsten kommer til at virke som et argumentation mod prostitution, og en bekræftelse af at nogle/mange prostituerede (jeg skriver ikke alle..) har oplevelser med sexuelle krænkelser med sig fra barnsben. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...