Hop til indhold
Gæst

Fræk brunette-MILF ved Århus?

Recommended Posts

Gæst

Kære brødre,

 

Hvis nu man har en fræk elskerinde (Brunette, alm bygning, 35 år), der drømmer om et GB mod betaling. Var der så nogen, der kunne have lyst til at deltage i det? Send gerne PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Kære brødre,

 

Hvis nu man har en fræk elskerinde (Brunette, alm bygning, 35 år), der drømmer om et GB mod betalingarrow-10x10.png. Var der så nogen, der kunne have lyst til at deltage i det? Send gerne PB.

 

Ja jeg er med, hvis det er efter 13 kan jeg alle dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

han skrev godt nok pb men det ved jeg ikke hvad er så jeg sendte også en pm

hun skal nok først bestemme sig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Icemandk sagde den 04 Feb 2015 - 12:34 PM:

Har sendt PM men ikke fået noget svar.

heyyy du har taget mit navn :):-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære alle,

 

Tak for interessen! Jeg/vi er gået i planlægningsmode - og vender tilbage med tid, sted, pris - og billeder - når det hele er faldet på plads. Skulle der sidde en og tænke: Hey, det lægger jeg gerne hus til mod gratis deltagelse - så giv endelig lyd. Alternativet bliver nok et hotel i Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

TJa det med hotel kan jo være farligt, hørte jo at det sidste GBG holdt blev invaderet af policen
du kan jo også leje dig ind på joys der har jeg flere gange været med til GB og priserne er

vist fair nok, så kan man både knalde og få kaffe mm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja - hotel kan være risky - sidste gang jeg arrangerede GB på hotel - blev vi smidt ud af personalet efter 20 minutter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

 

Man kan jo også vælge, at leje et sommerhus.

 

Uden for sæsonen er det ikke særligt dyrt, og tit er der ikke naboer i et sommerhus område på hvardage.

 

Se her f.eks.: http://www.cofman.com/detail.php?houseid=493537&startDate=2015-02-23&endDate=2015-02-26&country=DK&persons=3

 

Den har jeg haft lejet til et lille træf

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

xxx  hotel  bliver ofte frekventeret af glædespiger til en fornuftig penge. Ret store værelser og godt badeværelse.

Man får tilsendt en dørkode og lukker sig selv ind i lobbyen. Ikke noget personale andet end rengøring.

Håndklæder kan være et problem, da der sikkert kun er 2 pr. Dobbeltværelse

 

 

 

det er uhensigtsmæssigt i en åben tråd at nævne navn på hotellet. ihvertfald hvis det er meningen at det skal kunne bruges til denne og andre lejeligheder.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Kære alle,

 

Tak for interessen! Jeg/vi er gået i planlægningsmode - og vender tilbage med tid, sted, pris - og billeder - når det hele er faldet på plads. Skulle der sidde en og tænke: Hey, det lægger jeg gerne hus til mod gratis deltagelse - så giv endelig lyd. Alternativet bliver nok et hotel i Århus.

 

Hej, den er jeg med på.

 

Og jeg kan godt finde et sted, hvor det kan foregå. Det er oppe i Nordjylland et sted ??

 

Hybris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er skam seriøst. Vi skal blot lige have fundet en dag, hvor den skønne har en fridag. Det er jo ulempen ved en amatør :smile: Bringer lige et foto ind her ...https://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_02_2015/post-20089-0-53262600-1424076554.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_02_2015/post-20089-0-53262600-1424076554.jpg

Redigeret af Oplevelsesrejsende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...