Hop til indhold
Eventyreren

Fra BKK City til Suvarnabhumi lufthavn

Recommended Posts

Hejsa...Hvis man skal mødes med en i lufthavnen efter landing, som kommer med et andet fly. er der nogle steder a lá "Under Uret" man kan mødes??? et eller andet markant, som man ikke kan overse ( hvis mobil af en eller anden årsag skulle svigte) ?

Jeg formoder i ankommer til Suvarnabhumi og ikke Don Muang (den gamle lufthavn). Et forslag kunne være at aftale at mødes på et fastsat tidspunkt foran en af de 10 exits i forhallen på 2. etage, hvilket er den etage i er på når i har fået jeres baggage og er kommet forbi tolderdisken. De 10 exits er nummereret fra 1-10. Se evt. dette link: http://suvarnabhumiairport.com/en/124-within-the-terminal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg formoder i ankommer til Suvarnabhumi og ikke Don Muang (den gamle lufthavn). Et forslag kunne være at aftale at mødes på et fastsat tidspunkt foran en af de 10 exits i forhallen på 2. etage, hvilket er den etage i er på når i har fået jeres baggage og er kommet forbi tolderdisken. De 10 exits er nummereret fra 1-10. Se evt. dette link: http://suvarnabhumiairport.com/en/124-within-the-terminal

 

glemte helt at sige tak...... Det vil jeg bruge..... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare for at være på den helt sikre side, så behøver man vel ikke at søge visum til Thailand fra den thailandske ambassade i København?

Man får vel ved ankomst udstedt et turist visum i passet ved immigration i Bangkok lufthavn?

 Jeg skal kun være i Thailand i 12 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zorro, dit indrejsestempel i lufthavnen giver dig 30 dage visum..Du skal ikke gøre andet end at have en kanon tur

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare for at være på den helt sikre side, så behøver man vel ikke at søge visum til Thailand fra den thailandske ambassade i København?

Man får vel ved ankomst udstedt et turist visum i passet ved immigration i Bangkok lufthavn?

 Jeg skal kun være i Thailand i 12 dage.

Du skal bare være opmærksom på at passet ikke udløber tidligere end : Indrejsedato + 30 dage + 1/2 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok. Det er spritnyt ffra fabrikken. Mit tidligere pas udløb netop i starten af juni måned. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Zorro, dit indrejsestempel i lufthavnen giver dig 30 dage visum..Du skal ikke gøre andet end at have en kanon tur

Mange tak og lige over. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at gå op i bagateller, men det er formelt ikke et visum man får når man rejser ind i Thailand. Et visum får man på en ambassade. Danmark og 51 andre lande har 30 dages visumfrihed. Dvs. vi har lov til at opholde os 30 dage i Thailand uden visum, forudsat at man kun er der med turistformål og at man har en flybillet ud af landet indenfor de 30 dage.

http://www.thaiembassy.com/thailand/changes-visa-exempt.php

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...