Hop til indhold
Marquis de Sade

Præst brugte 15 millioner kroner på Glædespiger...

Recommended Posts

Jeg har aldrig forstået hvordan trangen til oplevelser, goder eller en levestandard, som man ikke kan opnå og opretholde, uden enten at lånefinansiere på legal, men ødelæggende vis, eller ligefrem ved at begå kriminalitet, denne trang kan være så stor at nogle mennesker kan nyde det den stakkede frist de som regel har.

At udsigten til de sandsynlige konsekvenser af samme før eller siden, ikke får dem til at afholde sig fra deres handlinger, for i stedet trods alt at leve med at de ikke har råd.

Uanset om man er 25 eller 50 år i gerningsøjeblikket, kan man have mange gode år tilbage, der som en konsekvens af ens egne handlinger kan ligge i ruiner resten af livet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sket i en periode på over 7 år. Dvs. godt og vel 2 mio. pr. år.

Se, det er et seriøst årligt købesex-budget.... :D :D :D

At udsigten til de sandsynlige konsekvenser af samme før eller siden, ikke får dem til at afholde sig fra deres handlinger, for i stedet trods alt at leve med at de ikke har råd.

Jeg tror, at der er nogle mennesker, som ikke har opfattet, at det ikke er alt, man kan søge om tilgivelse for.

F.eks. har jeg mange gange forsøgt, at få SKAT til at tilgive for manglende betaling af skat, men det er endnu ikke lykkedes... :D:P

Og gad vide, om Grækenland får tilgivelse af EU/Tyskland, hvis de lader være med at betale deres milliardgæld?

Del dette indlæg

Link til indlæg

En norsk krone står i ca. 0,84 DKR så beløbet er lidt mindre, men dog ret stort. Han har ikke selv knaldet alle pengene væk. Som der står sidst i artiklen har han arrangeret fester i Spanien med flere mænd og et ukendt antal kvinder, der hver fik mellem 1.000 og 1.500 € hver for en aften - altså kvinderne - og så ku' mændene ellers bare tage for sig af goderne. Der er sikkert løbet andre udgifter på end blot betaling af prostituerede.

Man kan jo også forestille sig, at han har stukket noget til side og påstået at alle pengene er brugt. Hvem ved. Ligeså interessant er det så hvordan de inviterede mænd til disse fester er i relation til ham og om de er norske. Når afsløringen her offentliggøres må der vel være nogle stykker der får travlt med at forklare sig derhjemme?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan undre sig over hvorfor en præst bruger penge, som skulle være gået til et plejehjem, på sine Bunga Bunga fester, har han relationer til Berlusconi ?

Ja hvem er de mænd som gæster disse fester ? Andre præster eller forretningsforbindelser ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

For ikke at tale om den evige straf i skærsilden... den straf er nok meget værre end fængsling og bødestraf :P

Nu er det jo katolikkerne, som må igennem lidt SM inden de bliver lukket ind til det velsignede. Vi andre har jo forhandlet os frem til en bedre aftale. Hvis bare vi er døbt, så har vi vist nok vores på det tørre.

Man kan undre sig over hvorfor en præst bruger penge, som skulle være gået til et plejehjem, på sine Bunga Bunga fester, har han relationer til Berlusconi

Jeg mener, at kunne huske, at der var en dansk politiker, som blev snuppet med hånden nede i en lignende kagedåse. Men i det tilfælde blev der ikke den store skandale, da politikeren var kendt for at snyde og bedrage alle steder. Nå pyt med det, der er jo for fanden ikke nogen, som stemmer på sådan en til næste valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Gud tilgiver selv de værste syndere :P

Måske...hvis man beder sin aftenbøn, så husk det....banditter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så går du glip af sex med engler, gudinder og evige skønjomfruer i himmelriget :lol:

Jeg tror du forveksler de kristnes himmerige med muslimernes. Det er muslimerne, der kan forvente 70 jomfruer, mens de kristne må nøjes med harpespil og englekor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror du forveksler de kristnes himmerige med muslimernes. Det er muslimerne, der kan forvente 70 jomfruer, mens de kristne må nøjes med harpespil og englekor.

Der har vi nok skidt i nællerne. Eller er det kirkens PR afdeling, som burde støves af.

Jeg er i øvrigt Darwinist, så hele problemstillingen er en anelse irrelevant fra mit synspunkt.

Det er jeg også. Men som en slags forsikringsordning har jeg beholdt mit medlemskab i folkekirken. En slags helgardering, kan man kalde det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen ingen ved hvad der venter os på den anden side... jeg forestiller mig vi deler samme himmel bare med forskellige områder/ghettoer :lol: så jeg smutter bare over og lege med jomfruerne... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen ingen ved hvad der venter os på den anden side... jeg forestiller mig vi deler samme himmel bare med forskellige områder/ghettoer :lol: så jeg smutter bare over og lege med jomfruerne... :P

Nu er der ingen der har lovet muslimerne KVINDELIGE jomfruer. Mit gæt er, at de jomfruer de er blevet lovet er alle de unge mænd der har sprunget sig selv i luften i gennem tiderne :).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der ingen der har lovet muslimerne KVINDELIGE jomfruer. Mit gæt er, at de jomfruer de er blevet lovet er alle de unge mænd der har sprunget sig selv i luften i gennem tiderne :).

Står det nogen steder i koranen at man får 72 jomfruer, har vi en koran-sagkyndig herinde ? :)

Et tiltlægsspørgsmål: Er jomfruerne til deling eller får alle hver især 72 jomfruer ? :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...