Hop til indhold
Elsker Piger

Hvorfor ved mændene bedre end pigerne?

Recommended Posts

Gæst

Ja jeg må jo konstatere at onlineren omkring pikforskrækkede piger kom herfra. Og den har tilsyneladende virket godt! *SS* Siden nu så mange føler sig stødte over den. Den blev opfundet i et forsøg på at provokere lidt og stikke til de piger som er bange for at give super. Bange for pikkens sygdomme, bange for smagen, bange for forspermen osv. Vælg selv - det siger sig selv, at de GPs som er kommet over denne hurdle naturligvis har et forspring og en klar konkurrencefordel på markedet. Heldigvis er mange af de danske GPs, navnlig de yngre ikke længere så pikforskrækkede. De er ikke bange for smagen og vurderer fornuftigt nok, at risikoen er meget begrænset. Det næste naturlige skridt er så mega med udspytning. Det sidste omkring slugning er efter min mening ulækkert og kan ikke med rimelighed forlanges. Ulækkert og sikkert også usundt at skulle sluge mange fremmede mænds sæd på en vagt. Men hvis man synes, at det er ulækkert at sutte en pik uden tja så er man pikforskrækket og skulle nok overveje en anden gesjæft! :mrgreen:

Der mistede jeg lige appetitten.. Heldigvis tiltrækker jeg ikke perverts :)

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja jeg må jo konstatere at onlineren omkring pikforskrækkede piger kom herfra. Og den har tilsyneladende virket godt! *SS* Siden nu så mange føler sig stødte over den. Den blev opfundet i et forsøg på at provokere lidt og stikke til de piger som er bange for at give super. Bange for pikkens sygdomme, bange for smagen, bange for forspermen osv. Vælg selv - det siger sig selv, at de GPs som er kommet over denne hurdle naturligvis har et forspring og en klar konkurrencefordel på markedet. Heldigvis er mange af de danske GPs, navnlig de yngre ikke længere så pikforskrækkede. De er ikke bange for smagen og vurderer fornuftigt nok, at risikoen er meget begrænset. Det næste naturlige skridt er så mega med udspytning. Det sidste omkring slugning er efter min mening ulækkert og kan ikke med rimelighed forlanges. Ulækkert og sikkert også usundt at skulle sluge mange fremmede mænds sæd på en vagt. Men hvis man synes, at det er ulækkert at sutte en pik uden tja så er man pikforskrækket og skulle nok overveje en anden gesjæft! :mrgreen:

Det hedder one liner. Det er en en linies sætning, som kan stå tværs over 2-3 spalter i en trykt avis.

Du bruger betegnelsen forkert.

Det du lavede var blot en kort og provokerende sætning. One liners er skældent skabt for at provokere, mere for at skabe appetit til at læse artiklen, ved hjælp af ordspil krydret med tidsaktuelle referenser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det hedder one liner. Det er en en linies sætning, som kan stå tværs over 2-3 spalter i en trykt avis.

Du bruger betegnelsen forkert.

Det du lavede var blot en kort og provokerende sætning. One liners er skældent skabt for at provokere, mere for at skabe appetit til at læse artiklen, ved hjælp af ordspil krydret med tidsaktuelle referenser.

 

 

Det må jeg sige. Virkeligt et informativt indlæg, der er superrelevant.

 

I øvrigt hedder det "sjældent" og ikke "skældent", når nu vi skal være så præcise og korrigerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det må jeg sige. Virkeligt et informativt indlæg, der er superrelevant.

I øvrigt hedder det "sjældent" og ikke "skældent", når nu vi skal være så præcise og korrigerende.

Nå du er stadig i live du sorte fugl, og følte trang til at blande dig. Jo, jo.

God weekend til dig fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg undres gang på gang over, at en del af mændene herinde tilsyneladende ved meget om branchen end pigerne.

 

Alt fra priser, husleje, ydelser osv. Mændene ved bedst. Hvis pigerne siger noget andet er det enten løgn eller salgsgas.

 

Jeg mener, vi mænd er jo bare gæster hos pigerne, og selvom vi måske får nogle ting at vide af pigerne i alt fortrolighed, gør det os vel ikke til eksperter, som ved bedre end dem.

 

Så hvorfor synes i så i ved bedre end dem. Jeg spørger bare.

 

Svaret på dit spørgsmål er: Hvad fatter gør, det er altid det rigtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hedder one liner. Det er en en linies sætning, som kan stå tværs over 2-3 spalter i en trykt avis.

Du bruger betegnelsen forkert.

Det du lavede var blot en kort og provokerende sætning. One liners er skældent skabt for at provokere, mere for at skabe appetit til at læse artiklen, ved hjælp af ordspil krydret med tidsaktuelle referenser.

 

Tror du vitterligt, at jeg ikke ved det!! ?? Det gik hurtigt - har boet og studeret i US, så det er ikke her det kniber. Og det er en one liner fordi den er gået rent ind og bruges hyppigt såmænd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der mistede jeg lige appetitten.. Heldigvis tiltrækker jeg ikke perverts :)

 

Perverts and freaks - ja kært barn har mange navne. Men i ordet ligger der mere end blot det danske pervers. Jeg opfatter mig ingenlunde som a pervert, men kan måske godt deltage i lettere perverterede aktiviteter. Men hvor går grænsen?? Tja jeg spørger bare??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Oneliner er sådan noget man har på fødderne og så ruller man.. mænd altså.

:P

Hæ, hæ Blondie. Så de der overskrifter hedder altså inliners? :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inliners? Hva ba? Nej, så er det en mand der har lavet en fejl. Jeg står selv på oneliners så jeg ved det nok bedst selv...!

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Perverts and freaks - ja kært barn har mange navne. Men i ordet ligger der mere end blot det danske pervers. Jeg opfatter mig ingenlunde som a pervert, men kan måske godt deltage i lettere perverterede aktiviteter. Men hvor går grænsen?? Tja jeg spørger bare??

 

Måske det perverse ligger i udgangspunktet for tråden? at diskutere rimeligheden i om en GP giver fransk med eller uden, eller hvilken økonomi der måtte ligge bag, eller om nogen ønsker at ytre sig om, at noget burde være billigere, eller at en given ydelse burde være omfattet som følge af, at man er i branchen, er bare holdninger - man kan så vælge at være enig eller uenig i ....

 

... måske det perverse ligger i, ikke at respekterer andre menneskers lyst uanset man ikke selv deler den, eller deres grænser ... bare sådan i det hele taget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liv, kan godt forstå du er harm over den tråd, men hold nu op med at generalisere alle mænd ud fra nogle enkeltes tåbelige handlinger og meninger. Tak :)

Jeg ved godt, at de fleste af jer heldigvis er søde og rare, ligesom mine gæster :-) Bemærk dog overskriften på denne tråd, men klart jeg kunne ha skrevet 'nogle mænd' :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er et fint eksempel på, at mændene ved meget bedre end os, der arbjeder i branchen

;)

Har du en større indsigt i østpigernes arbejdsvilkår ? Har du besøgt stederne?

Talt med pigerne?

Fulgt deres færden fra sted til sted? Ud af landet og tilbage igen efter nogle måneder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du en større indsigt i østpigernes arbejdsvilkår ? Har du besøgt stederne?

Talt med pigerne?

Fulgt deres færden fra sted til sted? Ud af landet og tilbage igen efter nogle måneder...

Vi diskuterede diskretion.... Slut herfra, jeg giver op.... Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi diskuterede diskretion.... Slut herfra, jeg giver op....

Det er den anden tråd ja!

Her er det noget med om 'mændene ved mere...'.

Og det giver du så udtryk for vi ikke gør...ej heller i forhold til udenlandske syndikatklinikker

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

her er så et eksempel på at "mænd ved bedre"

 

det siger sig selv, at de GPs som er kommet over denne hurdle  (pikforskrækkelse red.)  naturligvis har et forspring og en klar konkurrencefordel på markedet.

her udtaler sig en mand der tydeligvis ikke ved mere/mest om markedets finere nuancer - herunder "kundeSEGMENTERNE"

jeg er en af de pikforskrækkede... men er det mon pikken jeg er så forskrækket over??? mon ??

eller skulle det mon være.... vent på det... vent... og her kommer det!!

 

pikkens sygdomme

vi gentager for overdrivelse fremmer jo forståelsen...

 

pikkens sygdomme

Der findes heldigvis på dette enorme marked et kundesegment der excellerer i..... tada - SUND FORNUFT :) :) :)

De ringer/sms'er for at afklare "du er ikke en af dem der giver fransk uden vel???" - jeg svarer "nej" og de svarer... "så skal det være dig for jeg vil ikke have noget grimt med hjem" :)

Jeg har et naturligt forspring hos dette - heldigvis ret store - kundesegment som mange af mine (især udenlandske) kolleger ikke har... og dette segment er heldigvis (stadig) så stort at jeg er fuldt booket

så det er i hvert fald ikke alle mænd der ved bedre end pigerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inliners? Hva ba? Nej, så er det en mand der har lavet en fejl. Jeg står selv på oneliners så jeg ved det nok bedst selv...!

:D

 

Inliners ser normalt sådan her ud: 

 

https://www.google.com/search?q=inliners&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Ip3WVKaHMa3Y7AbbtYHwCA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=635

 

f.eks.: 7642.jpg

 

 

Oneliners er en sætning, der ligesom bliver stående  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inliners? Hva ba? Nej, så er det en mand der har lavet en fejl. Jeg står selv på oneliners så jeg ved det nok bedst selv...!

:D

 

Ja, man kan jo tage fejl/finde en substitut  :wink:

 

https://www.facebook.com/video.php?v=701179719980677&set=vb.100002659678251&type=2&theater

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg svarer lige på mit eget indlæg med en modificering. Ikke ulækkert for os mænd og naturligvist hardcore og fedt, at nogle også har swallow på programmet. At tænke sig en GP med adskillige ml com i maven pirer endvidere ens kinky instinkter ekstremt. Det samme kan siges om bb og cream pie. Jeg stopper her inden det bliver for meget!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...