Hop til indhold
johnds

Min oplevelse med at ringe til Sexyclub i Søborg idag

Recommended Posts

Første gang jeg forsøgte at ringe Sexyclub morges. Der var en telefon dame, som fik mit kald. Jeg forsøgte at bruge dansk til at bede om en aftale med Alia. Jeg blev spurgt af den dame, Alia brug for at vide to ting, før hun kunne blive enige om appoitment, hvor jeg kommer fra, og hvor gammel jeg er. Jeg fortalte, jeg var 28 og damen sagde jeg var for ung, da Alia accepteres kun mænd over 40 år. Jeg sagde, at Alia annonceret hun var kun 21 og hun ikke skrive noget som dem Telefonen dame sagde, var Alia valg. Jeg havde ingen yderligere kommentarer og sagde tak til damen. Vi lukkede den første samtale.

(I switch to English to make it easier for myself.)

However, I was quite upset and a bit angry with the way they do. I had no problem with the rejection due to Alia's personal preferences, but they could have made it clear on their website. Actually I have to set aside other things I need to do in order to call the clinic today. In my opinion, it was rude of them to not advertise the personal choice of Alia. They have wasted my time and they have dissapointed me. They could have been more professional than that.

I called Sexyclub again, saying that I wanted to discuss the fact that Alia did not make it clear in their website, and I was unhappy. At first, the phone lady said that I was making her unhappy and now we were two unhappy people. Her voice was not so friendly to my ears. I said apology to her if I was making her feel uncomfortable with my converstation. I said I respected Alia personal choice, but I only wanted to comment on the fact that she should have made all her preferences clear in their website. I said if she did so, then I would not waste my time on that. I said I was unhappy and maybe there would be other customers who felt the same. The lady said the other customers were only dissapointed when they were rejected, they were not unhappy. I said if this was alright for them to let customers dissapointed. She said no, she would tell Alia to update her advertisement. We closed the conversation. But through out the conversation, I had never heard any "sorry" word from her.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg

Link til indlæg

I do respect her choice. I had no problem with her "no".

Only the way they handle the false advertisement is a problem for me.

Give it up, and move on. No point in moaning about it in here.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes du skal klage til forbrugerklagenævnet så SexyClub kan få fjernet e-mærket fra deres website. ;D

Med det sagt, så ved jeg at nogle piger ikke skilter med deres grovsorteringskriterier åbenlyst af frygt for at virke provokerende.

Og som de andre: Suck it up, and move on. Der er mange fisk i søen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

It's not false advertisment - it's more likely an unfortunate slip up by the webmaster.

Alias Phonelady did what she could to properly match you and Alia.

Be happy that she did the screening, so you weren't turned away at the door.

Blaming her for how you prioritized your time is not fair. There was no guarantee she would have been free at that time :)

Just find another girl that matches you :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I just call them at made a agreement with Alia and they asked nothing about how old i am, and im 27 :) so i think it's because you were not Danish....

Del dette indlæg

Link til indlæg

My point is they (Alia and the clinic) could have spare many customers who are not under her criterion from WASTING our time if they (the clinic) made honest advertisement.

If you guys read my first post carefully, I DID say I was happy to gave up, I did NOT bother about the rejection. I was NOT trying to convince her to accept me.

Everybody seems to know where the real problem is (being non-Danes) but you just do not want to point that word out. :). Ok!

Anyway, I was calling the second time to the clinic for a CONSTRUCTIVE comment based on the right to make praise and criticism. Please don't tell me a non-Danish aren't allowed to make praise and criticism to a clinic in the land of Denmark. :)

Never mind!!!

This story is simple and no need to discuss further, I think. Mange tak! :)

Redigeret af johnds

Del dette indlæg

Link til indlæg

Why waste time calling sexyclub again?

Alia said "no", respect that and move on.

Thats easy for you to say!

You have no clue!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det mindste SEXYCLUB.DK kan gøre er at være ærlig og skrive åbent og tydeligt på deres side hvilken typer gæster de ikke tag imod.

Alt andet er SÅ respektløs !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Why waste time calling sexyclub again?

Alia said "no", respect that and move on.

Give it up, and move on. No point in moaning about it in here.

I am sorry to say that you might have been too lazy to read my first post carefully, or you did read but fail to comprehend what I mean. :)

Redigeret af johnds

Del dette indlæg

Link til indlæg

it might be because you're not Danish.

Some women doesn't wanna write "Only scandinavian men" in their add, it has caused problems before (for some reason, writing "only Scandinavians" can make foreign men deliberately spam the girl with calls and fake appointments because they are offended)

Respect her choice, be glad the phonegirl asked you on the phone, instead of waisting your time even further. And in the future, dont even try to argue the girls choice ("She's only 21, why only over 40?) Its 100% up to her, and her preferences are really noones buisness but hers..

//

Det er nok fordi du ikke er Dansk

Nogle piger vil ikke skrive "Kun skandinaviske mænd" i deres profil/reklame, fordi det tidligere har vist sig at være fornærmende over for nogle udenlændske mænd, som så spammer pigen med falske aftaler..

Respekter hendes valg, og være glad for at telefonpigen spurgte dig på forhånd, så du ikke spildte tiden.

Better luck next time :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

it might be because you're not Danish.

Some women doesn't wanna write "Only scandinavian men" in their add, it has caused problems before (for some reason, writing "only Scandinavians" can make foreign men deliberately spam the girl with calls and fake appointments because they are offended)

Respect her choice, be glad the phonegirl asked you on the phone, instead of waisting your time even further. And in the future, dont even try to argue the girls choice ("She's only 21, why only over 40?) Its 100% up to her, and her preferences are really noones buisness but hers..

//

Nogle piger vil ikke skrive "Kun skandinaviske mænd" i deres profil/reklame, fordi det tidligere har vist sig at være fornærmende over for nogle udenlændske mænd, som så spammer pigen med falske aftaler..

Respekter hendes valg, og være glad for at telefonpigen spurgte dig på forhånd, så du ikke spildte tiden.

Ida jeg forstår hvad du mener men tror du ikke de fyre/mænd der så bliver afvist i døren bliver mere sure nu når de er kommet hele vejen, de kan jo også lave fake aftaler som går ud over pigen, og for mig ville jeg heller ha det står i texten at hun kun tag mænd mellem den og den alder og hun kun tag danske mænd eller kun udlandske mænd, så man ved det før man kører hele vejen der ud, de mænd der bliver sure 

over er jo bare nogle fjolser, det er pigenes valg hvad for nogle mænd hun gider at gå i seng med, og det må man sgu bare respekter

Del dette indlæg

Link til indlæg

For whatever reason, you did not fit the girl's profile. And this reason might not be something that could be revealed on the web profile, either, because it could simply have been that the phone lady did not get a good vibe from you. So, what she did, was turn you down in the most gentle way possible.

And although nobody likes to be turned down, it's better to just take  it on the chin and move on... If the girl doesn't want to be with you,  then find someone who does.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man er ligeglad med Johnds problem så lad dog i det mindste være med at gnide salt på såret ved at skrive a lá "get over it" "sådan er det bare"

Det er ærgeligt at se at ingen baker ham op!

Redigeret af FORTE

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man gerne vil behandles med et minimum af respekt må man også udvise det selv!

Ida: Du neglicere problemmet!

"Det er pigens egen valg" "hun vil ikke melde klart ud fordi det skader hende" osv....

Faktum er at det i forvejen er enorm krænkende at blive fravalgt kun pga race (det er racisme) men hvis en GP har det forbehold så er det mindste hun kan gøre er at melde tydeligt og klart ud ! ...og ikke krybe udenom og begynde at spørge om alder.

Havde han sagt han var 50 år , havde damen sagt "hun tager kun mænd under 40"

Det er skidt handlemåde af SEXYCLUB.DK!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man gerne vil behandles med et minimum af respekt må man også udvise det selv!

Ida: Du neglicere problemmet!

"Det er pigens egen valg" "hun vil ikke melde klart ud fordi det skader hende" osv....

Faktum er at det i forvejen er enorm krænkende at blive fravalgt kun pga race (det er racisme) men hvis en GP har det forbehold så er det mindste hun kan gøre er at melde tydeligt og klart ud ! ...og ikke krybe udenom og begynde at spørge om alder.

Havde han sagt han var 50 år , havde damen sagt "hun tager kun mænd under 40"

Det er skidt handlemåde af SEXYCLUB.DK!!!

Det har intet med rascisme af gøre. Der kan være 100 forskellige grunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

sad with such an experience over the phone. with sexyclub.dk

men jeg syntes du skal være glad for at du blev afvist og ikke spildte din tid på at køre derud, for jeg stoppede for en del år siden med det sted, da jeg havde flere dårlige oplevelse, både på den nuværende og deres 'før' adresse i samme område, som nok var midlertidig.

det var faktisk hos samme sted jeg mødte Nikita, da de i tidernes morgen havde et pænt sted og dengang, var stedet super.

måske vi kan få 'pensionisten' på banen med lidt info  :D

har da læst mange annoncer som direkte skriver 'kun nordiske mænd', det er vel ikke racisme, men et simpelt fravalg af 'kommende problemer'.

kan sagtens forstå der fravælges, det samme gør vi, men Alia burde nævne det på hendes profil/annonce

http://www.sexyclub.dk/girls/alia/index.php

Del dette indlæg

Link til indlæg

Geez! And they wonder why there is war in the world......

johnds made his point. He wrote of something that bothered him. Fine. The lady made a misstake. Bad lady. 

But the scary thing in this thread are you other guys that makes a whole other deal out of this. I mean c´mon ain´t there other things to go totally agurk about. 

Racism, discrimination call it what ever you want I prefer to call it prejudice or preconception because thats what it´s all about. Some girls has this because of what they´ve heard or what they been out for. Plain stupidity some can think.

But hey, as Ida stated. "It´s up to the seller to choose", and if someone perceive this as something bad. Well.... there is a lot of bads in the world. And as hofman meant in his post... It´s sometimes even better to turn the other cheek, even if it hurts to be rejected. And truthfully if we turned the table around: What if johnds and you FORTE turned up at a GP´s doorstep and she turned out to be nothing like the pic´s in the add, would you stay? No probably not... 

But then again who am I to think something :-)

//Buddha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har intet med rascisme af gøre. Der kan være 100 forskellige grunde.

Ida:  selvfølgelig har det med (rascisme) at gøre da tlf damen kunne hører han ikke var dansk så kom hun med en dårlig undskylding for hvorfor han ikke kunne besøge hende, og det havde ikke noget med hans alder at gøre, som sagt jeg kunne lave en aftale med hende og jeg er kun 27 år og jeg er dansker og jeg blev ikke spurgte om hvor gamle jeg var eller noget, der var ikke nogle spørgsmål til mig, jeg sagde hvor lang tid jeg ville ha og hvad tid jeg kunne, og tlf damen fint det er booket ind, så jo det handler jo om han ikke var dansker ikke en skid andet, så skriv det dog på deres på deres side hvis det er, 

Redigeret af The_Man

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære venner,

Det er alt for nemt at gætte på det der ligger en nærmest i ens tanker, sætte en etikette på pigen, og så er man tilfreds med sin syn på verden. Racisme, fjols eller andre nemme etiketter. Men vi ved ikke noget om hende, der kan være 100 forskellige grunde, og hvis vi gætter uden at vide noget så har vi en meget stor sandsyndelighed at gætte helt forkert.

Tag f.eks. den her mulighed: Pigen kommer fra en kultur der har meget stærke familiebånd med kusiner og onkler osv, hvor det er nærmest dødsdom hvis man kommer i nærheden af ikke godkendt sex. Lad os bare vælge Iran til det her eksempel. Dvs pigen vil helst ikke møde nogen medlem fre hendes udvidede familjekreds, eller nogen af deres venner. De unge har mange venner også fra andre lande og de skal helst også undgås. Så kan pigen ikke skrive på hjemmesiden at hun helst ikke modtager kunder fra byen XYZ fre sit hjemmeland. Vel?

Eller den næste mulighed: Hun arbejder i et job der har mange mænd mellem 17-37 år der kommer fra nogle af de lande med den kultur. Hvis hun mødte en af dem på SexyClub så vil hun få en umulig situation i sit civile arbejde.

Men ovenstående to muligheder har lige så høj sandsynlighed at være forkerte, som de tidligere gæt om racisme osv. Så i virkeligheden ved vi ikke noget som helst pigen eller hendes situation, og det er ikke smart at gætte på det ene eller det andre. Måske skal vi ikke blande os. Måske skal man ikke forstå alt i denne verden. Måske er det bedst at bare komme videre og bruge sin energi på sit eget liv.

Mvh,

Rushton

English version: -------------------------------------------

Dear reader,

It is all to easy to guess using whatever thoughts you have, put a label on the girl, and be happy with your view of the world. Racism, stupid or some other easy label. But really we do not know anything about the girl, there could be 100 reasons, and if we try to guess then we have a high chance to make a wrong guess.

Let's try one guess: The girl is from a culture with very strong family ties and a large extended family with cousins and so on. And maybe the same culture prescribes harsh penalties, maybe death, if girls are only suspected of unauthorised sex. Let us choose the country of Iran for our example. That means the girl does not want to meet any member of her extended family or their friends. Young family members often have many friends from same, and similar countries, and they would also be a safety risk. The girl can not write on the website that she wants to avoid people from village XYZ from her home country. Can she?

A second guess: The girl has a day job working at a place where many of her coworkers are men between 17-37 from some of the countries with this harsh culture. If she meets one of them at SexyClub then her situation at her day job would become impossible.

However the above two guesses have just as high chance to be wrong as the previous guesses about racism and so on. In fact the only thing we know is that we do not know anything about the girl, her situation, or her reasons. Then it is not very clever to make any guesses. Maybe it's not our business to meddle in this situation. Maybe we should not understand everything in the world. Maybe we should just let it pass, and concentrate our energy on our own lives.

Best Regards,

Rushton

Del dette indlæg

Link til indlæg

måske vi kan få 'pensionisten' på banen med lidt info :D

Aner ikke rigtig hvilken info om dette emne, jeg skulle ligge inde med? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ida:  selvfølgelig har det med (rascisme) at gøre da tlf damen kunne hører han ikke var dansk

Pjat og vrøvl.

Så lykkedes det atter Forte at trække racismekortet, ganske som det sker i det citerede indlæg – og her på et helt absurd grundlag:

Det, at man kan høre i en telefon, at en person ikke er dansk og afviser, har da intet med racisme at gøre. Da teledamen ikke kunne se vedkommende, kunne det f.eks godt have været en islænding eller anden nordeuropæer, der i mangel af danske sprogkundskaber udtrykte sig på engelsk, og ingen vil vel for alvor kalde det racisme at afvise en islænding.

Der er altså forskel på nationalitet og race.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...