Hop til indhold

Recommended Posts

Vil også skyde Ratree til 50+, men hun er fantastisk til massagen og sexen med hende, er helt i topklasse hvor hun selv er helt oppe at ringe når hendes mis og bagklap bliver smurt og behandlet rigtigt

Er hun til anal?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig alt det positive, der er skrevet om både Ratree og Bin :)
Jeg har haft flere gode oplevelser med Ratree.

Med Bin har jeg kun haft en enkelt og den var også ganske fin - omend lidt rutinepræget. Her manglede der nok kemi til at nå højderne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Etter å ha lest all god omtale av Ratree her på siden besøkte jeg henne lørdag formiddag etter å ha bestilt tid pr mail, og fått en hyggelig bekreftelse.

Ble mottatt av en morgenopplagt Ratree som ga en veldig god hard massasje hvor de vonde punkter ble funnet.

Derretter gikk massasjen over til B2B, som var meget god, og avslutningen var toppklasse.

Når så det hele ble avsluttet med en avvasking i dusjen var det ikke noe negativt å nevne.

Heller ikke da behandlingstiden fra jeg kom til jeg gikk igjen var nesten 1,5 timer.

Er det fare for gjenntagelse, neste gang i København  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...