Hop til indhold

Recommended Posts

Undskyld Thommas

skriver du din anmeldelse af efter andre anmeldelser jeg syntes den her som Maximus skrev 1 time før du skrev din er utrolig ens bare med en anden thai et andet sted.

Her er hvad Maximus skrev:

 

Anden gang jeg besøgte hende kom jeg tidligere og spurgte om hun egenligt kunne massere og fik så en virkelig kvalificeret Thaimassage som svar på det, det meste af tiden uden olie og først til sidst kom der lidt olie i brug ,  Det var faktisk rigtig godt og noget jeg virkelig nyder.

Da olien kom frem gik det mere over i body 2body og vi fortsatte hvor vi slap sidste gang.

Det var som sidste gang,god nærværende og varm sex med masser af kys og kropskontakt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld Thommas

skriver du din anmeldelse af efter andre anmeldelser jeg syntes den her som Maximus skrev 1 time før du skrev din er utrolig ens bare med en anden thai et andet sted.

Her er hvad Maximus skrev:

 

Anden gang jeg besøgte hende kom jeg tidligere og spurgte om hun egenligt kunne massere og fik så en virkelig kvalificeret Thaimassage som svar på det, det meste af tiden uden olie og først til sidst kom der lidt olie i brug ,  Det var faktisk rigtig godt og noget jeg virkelig nyder.

Da olien kom frem gik det mere over i body 2body og vi fortsatte hvor vi slap sidste gang.

Det var som sidste gang,god nærværende og varm sex med masser af kys og kropskontakt. 

 

2 profiler og copy paste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næææh ikke mig , jeg behøver ikke 2 profiler og kan også seThommas har ændret det.

Er da lidt beæret over at nogen gider tage min tekst meen er det ikke lidt dovent ?

Redigeret af maximus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næææh ikke mig , jeg behøver ikke 2 profiler og kan også seThommas har ændret det.

Er da lidt beæret over at nogen gider tage min tekst meen er det ikke lidt dovent ?

 

jo det må man sige.... men man kan da blive fristet.... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter endnu et besøg hos Ratree

1 time B2B Som sædvanligt med super behandling og service.

Der var en del at snakke om under massagen så det blev lige 1 time og 20 min. + bad

Sådan, og uden at kræve extra

 

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt besøg hos Ratree

Fik den sædvanlige gode behandling af Bin som jeg klart kan anbefale.

Har nok været der ca 10 gange nu og har aldrig haft noget at klage over,

Det skulle da lige være at tiden går for hurtigt inden man ser sig om er timen gået

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle som kan sige lidt om pigernes alder på steder ? Sådan cirkus ?

Det lyder fra nogle af anmeldelserne fra stedet, at pigerne ligger på de 40+ ?

Er der nogle piger på under de 30?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle som kan sige lidt om pigernes alder på steder ? Sådan cirkus ?

Det lyder fra nogle af anmeldelserne fra stedet, at pigerne ligger på de 40+ ?

Er der nogle piger på under de 30?

 

Da ingen andre svarer (selvom mange tilsyneladende har været der) byder jeg ind med min sparsomme erfaring (2 besøg, begge indenfor den sidste måned).

 

Annie: Absolut moden kvinde. Vil skyde på ca. 45-50. Var lige ved at gå, da jeg syntes hun var lige moden nok, men er nu glad nok for at jeg alligevel blev. Vældig sød, sjov og snaksagelig. Ok massage, men brugte en utrolig mængde massageolie (blev totalt sjasket til fra top til tå). Fuld pakke 1 time 1000 kr.

 

Mon: Jeg vil skyde på 35. Skør (på den gode måde) og MEGET sjov og snaksagelig. Ok massage, men brugte også ufattelig meget massageolie (jeg forstår ikke helt nødvendigheden). Fuld pakke 1000 kr. Betalte for en time, men endte med at være der i godt to timer, heraf en hel times massage! Der blev i hvert fald ikke snydt med tiden.

 

I begge tilfælde var jeg i bad med pigen bagefter. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da ingen andre svarer (selvom mange tilsyneladende har været der) byder jeg ind med min sparsomme erfaring (2 besøg, begge indenfor den sidste måned).

 

Annie: Absolut moden kvinde. Vil skyde på ca. 45-50. Var lige ved at gå, da jeg syntes hun var lige moden nok, men er nu glad nok for at jeg alligevel blev. Vældig sød, sjov og snaksagelig. Ok massage, men brugte en utrolig mængde massageolie (blev totalt sjasket til fra top til tå). Fuld pakke 1 time 1000 kr.

 

Mon: Jeg vil skyde på 35. Skør (på den gode måde) og MEGET sjov og snaksagelig. Ok massage, men brugte også ufattelig meget massageolie (jeg forstår ikke helt nødvendigheden). Fuld pakke 1000 kr. Betalte for en time, men endte med at være der i godt to timer, heraf en hel times massage! Der blev i hvert fald ikke snydt med tiden.

 

I begge tilfælde var jeg i bad med pigen bagefter. :)

 

Tjaee, sådan er smag og behag forskellig. Jeg kan klart bedst li', når der bruges meget olie - kan vist ikke få for meget!

 

Er i øvrigt enig i aldersbetragtningen fsva. Annie - Mon har jeg endnu ikke besøgt. Ratree vil jeg skyde til at være 40-45.

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaee, sådan er smag og behag forskellig. Jeg kan klart bedst li', når der bruges meget olie - kan vist ikke få for meget!

 

Er i øvrigt enig i aldersbetragtningen fsva. Annie - Mon har jeg endnu ikke besøgt. Ratree vil jeg skyde til at være 40-45.

 

Efter at have besøgt Ratree i dag vil jeg give dig ret i dit skud på hendes alder. :) Dejlig pige!

 

Kan desuden nævne at Mon desværre ikke arbejder der længere. :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik den sædvanlige gode behandling af Bin som jeg klart kan anbefale.

Hej Rider.

Kan du give en beskrivelse af Bin. Har kun været hos Ratree og Anni.

Tak.

forsjov69

Del dette indlæg


Link til indlæg

forsjov69

 

Hun kikker med her på siden så skal lige passe på hvordan jeg formulerer mig.

Hun er vældig charmerende, ikke den smukkeste thai, meget mørk stemme, altid smilende og pjattende, normal petit krop, ikke store bryster.

i trediverne, yder en vældig fin massage og en b2b som er ok, hendes afslutning er lige som jeg vil have den.

Jeg har besøgt hende 8-10 gange nu, haft hende med ude og spise før jul, alt i alt en dejlig pige og være sammen med.

Håber dette er hvad du ønskede, ved ikke hvad jeg ellers kan skrive

 

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaee, sådan er smag og behag forskellig. Jeg kan klart bedst li', når der bruges meget olie - kan vist ikke få for meget!

 

Er i øvrigt enig i aldersbetragtningen fsva. Annie - Mon har jeg endnu ikke besøgt. Ratree vil jeg skyde til at være 40-45.

 

Ja, hun holder sig godt og ligner bestemt én på 40-45, men hun er faktisk 50+ ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også skyde Ratree til 50+, men hun er fantastisk til massagen og sexen med hende, er helt i topklasse hvor hun selv er helt oppe at ringe når hendes mis og bagklap bliver smurt og behandlet rigtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...