Hop til indhold
Rejsenetværk

For Nutella fans

Recommended Posts

Jeg er dedikeret til Nutella i en grad så det udgør et væsentligt parameter for mig, om det er på morgenbordet på hotellet, når jeg på FKK til Tyskland :wub:

Til dem der forstår mig  :)

 

9 ting, du ikke vidste, du også kunne bruge Nutella til
Berlingske
21. januar 2015, 17:14
http://www.b.dk/livsstil/9-ting-du-ikke-vidste-du-ogsaa-kunne-bruge-nutella-til

 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke dedikeret Nutella fan, men kan godt lide at nyde et stykke brød med smør og Nutella engang imellem. 

 

Sjov lille anekdote om Nutella's opfindelse (fra artiklen, som Rejse henviser til) 

 

 

Nøddesmøret er oprindeligt en billig erstatning for chokolade, da 2. Verdenskrig gjorde det svært at få fat i kakao. Nødder kunne den italienske konditor Pietro Ferrero imidlertid skaffe mange af, og vupti – så havde han opfundet Nutella og lagt grundstenen til, hvad der i følge finansmagasinet Forbes i dag er et milliardforetagende.

 

Minder mig om en anekdote om Popcorn's oprindelse, som også blev opfundet ved et tilfælde, da indianerne kom til at smide majskorn ind på bålet og vupti, så poppede der popcorn ud af bålet :wink:

 

Tilbage til artiklens 9 forslag til alternative anvendelsesmuligheder af Nutella.

Alle forslag på nær punkt 1: "Nutella kage" virker obskure. Har prøvet den - smager fantastisk :)

 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde forestillet mig, at artiklen havde nogle helt andre anvendelseforslag  at tilbyde. Men Berlinske er heldigvis en sober avis. Og min fantasi var også lidt kvalmende, på dette tidspunkt af dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøvede denne opskrift igår og fik kvalme.

 

 

Fremover nøjes jeg med at spise Nutella på mit brød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede denne opskrift igår og fik kvalme.

 

attachicon.gif3585808_7382758_lz.jpg

 

Fremover nøjes jeg med at spise Nutella på mit brød.

 

TJA - Ungerne ÆÆLLSKER den . . .  ;)

 

Rører ikke selv Nutella . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man forventer at ens barn bliver sød mod alle, så skal barnet da hedde Nutella :)

Det er faktisk netop (idag eller igår eller sådan noget) Blevet afgjordt i retten i Frankrig, at man ikke må kalde sin Datter for Nutella..

 

Ved ikke om det også gælder for drengebørn :P

 

Det sagt, jeg syntes nutella er for tykt til "leg"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk netop (idag eller igår eller sådan noget) Blevet afgjordt i retten i Frankrig, at man ikke må kalde sin Datter for Nutella..

 

Ved ikke om det også gælder for drengebørn :P

 

Det sagt, jeg syntes nutella er for tykt til "leg"

 

Det nu meget godt, at de ikke fik lov til at kalde hende det.

 

Gad vide om hun kunne blive anmeldt for mobning, hvis hun ringet til en ven med diabetes, "Hej det Nutella - Ska vi lege?" :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Gad vide om hun kunne blive anmeldt for mobning, hvis hun ringet til en ven med diabetes, "Hej det Nutella - Ska vi lege?" :P

 

 

Joken sat til side: Man må skam godt spise Nutella, selvom man har diabetes. Man må hver eneste morgen, hvis man har lyst. Insulinbehovet bliver udregnet udfra kosten - ikke omvendt som før i tiden. :)

 

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nutella_blowjob.wmv_snapshot_01_m.jpg

 

 

Og lige et sidste Nutella-billede fra min side.....

Og her er forklaringen på de brede hofter, den gode bagdel, de svulmende bryster og de fyldige læber. Det er ikke vorherre, som skabte kvinden. Det gjorde Nutella.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joken sat til side: Man må skam godt spise Nutella, selvom man har diabetes. Man må hver eneste morgen, hvis man har lyst. Insulinbehovet bliver udregnet udfra kosten - ikke omvendt som før i tiden. :)

 

 

/Gina.

 

Tak Gina for at gøre mig klogere på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

1248514128797.jpg

 

 

Og endnu et billede......

Normalt er jeg ikke decideret kæmpe fan af nutella, men konsistensen gør at lige dét der ser virkelig sjovt ud... Man skal garanteret gøre sig virkelig umage for at slikke det af... Og med omvendt fortegn lyder også sjovt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...