Hop til indhold

glædespige og risikoen!

Featured Replies

Skrevet

Hvis vi ta´r kvadratroden af 4 x næse og multiplicerer med tangens til Pi, så har vi 10 P-vagter.

Hvad er så værst?

Fournæse som parkeringsvagt :D :D :D :D :D

Skrevet

Jeg er overhovedet ikke forvirret.

Hele den her tråd er så absurd at jeg ikke forstår at den har fået al den opmærksomhed.

Du har ret!

Tråden fortjener ikke opmærksomhed, for starten af den er noget fordømt sludder.

Skrevet

Du har ret!

Nej, slet ikke, Det har da været morsomt at afspore en troldestreng :D :D

Skrevet

men er man på overførsels indkomster for man et problem ved at få et cvr nr 

Det tror jeg ikke har noget med hinanden at gøre.

Du kan derimod få reduceret eller frataget din overførselsindkomst, hvis din øvrige indkomst er for høj til det - men så er det jo sådan set en fordel at folk får et CVR nr., så de kan få anden indkomst, fremfor at være på overførsel - så det ville da være dumt for samfundet at ligge folk vanskeligheder i vejen med at komme ud over at være på overførsel  :)  

Desværre afholder mange sig fra at få et CVR nr. fordi der så følger regnskabspligt og så meget andet administrativt bøvl med, at det ikke svarer til den ekstra indsats - så hellere holde lidt lav profil, tjene lidt mindre og evt. stadig oppebære en overførselsindkomst  :)

Skrevet

Fournæse som parkeringsvagt :D :D :D :D :D

harzen002.gif

Venlist Landsbytossen - stadig uden smart phone

Skrevet

@Molly: Jeg kan da godt tage en politiuniform på, hvis det. Vil du så lege doktor? ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.