Hop til indhold
itmand

glædespige og risikoen!

Recommended Posts

Hvis vi ta´r kvadratroden af 4 x næse og multiplicerer med tangens til Pi, så har vi 10 P-vagter.

Hvad er så værst?

 

Fournæse som parkeringsvagt :D :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er overhovedet ikke forvirret.

Hele den her tråd er så absurd at jeg ikke forstår at den har fået al den opmærksomhed.

Du har ret!

Tråden fortjener ikke opmærksomhed, for starten af den er noget fordømt sludder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret!

 

Nej, slet ikke, Det har da været morsomt at afspore en troldestreng :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

men er man på overførsels indkomster for man et problem ved at få et cvr nr 

 

Det tror jeg ikke har noget med hinanden at gøre.

 

Du kan derimod få reduceret eller frataget din overførselsindkomst, hvis din øvrige indkomst er for høj til det - men så er det jo sådan set en fordel at folk får et CVR nr., så de kan få anden indkomst, fremfor at være på overførsel - så det ville da være dumt for samfundet at ligge folk vanskeligheder i vejen med at komme ud over at være på overførsel  :)  

 

Desværre afholder mange sig fra at få et CVR nr. fordi der så følger regnskabspligt og så meget andet administrativt bøvl med, at det ikke svarer til den ekstra indsats - så hellere holde lidt lav profil, tjene lidt mindre og evt. stadig oppebære en overførselsindkomst  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...