Hop til indhold

Recommended Posts

Var i sidste uge en tur i Vodskov og besøge Maii.

Syntes ikke Aalborgområdet havde noget og tilbyde denne dag, men så så Maii's annonce på EB.

Der var ingen adresse, så jeg ringede til hende.

Sød stemme i telefonen, men hun var ikke den store sælger.

"1000 for en halv time, 1500 for en hel" "Jeg er småbuttet, rund med ægte g skåls babser" lød det.

Nu er jeg lidt garvet i det her, så umiddelbart havde jeg ikke de store forventninger. Men de var et eller andet så det måtte lige kigges til.

Kom til huset hvor døren blev åbnet inden jeg ringede på og så...... BUM !

Hold da kæft en model. Jeg tabte fuldstændig pusten. De der 29 hun havde lovet passede meget godt men resten.... Hun havde den mest perfekte krop jeg har set længe. Buttet var hun ikke, nok ca. 170 høj da hun kom af hælene og ca. 60-62 kg der sad helt perfekt. Iført stramt net trikot og høje hæle. Og så en perfekt røv der vuggede indbydende da vi kom op af trappen.

Hun fik en tusse og lagde sig nøgen på sengen. Jeg lagde mig ved siden af, og så begyndte festen. Først tungekyssede vi på ægte GFE maner, hvorefter tungen søgte ned ad maven og hun tog min nøgne pik i munden.

Derefter fuldte et meget vådt og inderligt blowjob så jeg måtte melde time out for ikke komme for tidligt.

Jeg vendte hende om og sagde at nu var det min tur til at smage.

Det kunne hun godt lide, eller også er hun lige til Hollywood. Da hun så var helt oppe og ringe kravlede jeg op til hende, og på vej op komplimenterede jeg hendes helt fantastiske jader.

"Du kan måske godt lide bryster" spurgte hun. Jeg fortalte at jeg nok mest var til røv hvis det endelig var.

"Så må du hellere få den udsigt sagde hun" mens hun sad op og behændigt gled ned over min pik.

Nu fik jeg en rigtig god gang fisse i flere stillinger og ende med at tage hende rimeligt hårdt bagfra.

Super udløsning, og hun havde ikke tavlt på nogen måde efter jeg var kommet, selvom den halve time for længst var gået.

Jeg spurgte hende om hun skulle arbejde længe, men hun grinede bare og sagde at hun var lidt en Diva luder som ikke arbejdede hvis hun ikke havde lyst, og med mig som den sidste havde hun fået pik nok for i dag.

Egentlig burde jeg skrive en dårlig anmeldelse. Maii er en af de piger branchen sjældent ser. Hvis vi passer på hende og behandler hende ordentligt vil divaen forhåbentlig gerne være der for os i en god og lang periode. Hvis hun møder for mange tumper, Der ikke forstår at værdsætte det her specielle talent, så mister Maii den der ægthed der gør at jeg smilede hele vejen hjem.

Så er du heldig at få en tur i gyngen her, så vær god ved stegen. Hun er en ener.

Desværre har jeg ikke noget link da det var på eb.dk jeg fandt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Tak for de søde ord :-*

Håber vi ses igen til endnu en omgang af det sjove ;-)

Kærligst, Maii,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

By the way, så er en time 1800 - bare for ikke at komme i klemme med falsk reklame eller andet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af maii den anden dag, hold kæft en lækker omgang. Næstegang hun er i Aalborg skal jeg sku prøve igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1800 er prisen for en time, og der er absolut ikke noget at betænke sig på,bare se at komme afsted. Maii er fantastisk, hun ligger bestemt som nummer et på min hitliste........ jeg kom for skade at skrive til hende, at hun delte førstepladsen med en anden, og jeg skal lige hilse og sige at en delt førsteplads ikke er ok for Maii o) Så Mr.Djurs blev straks kaldt til møde...... et møde hvor al tvivl om hvem der er bedst blev grundigt arbejdet væk..... da var hun bedre end nogensinde.

Jeg har besøgt Maii 3 gange, og hver gang har hun bare været super oplagt .

Hun er bygget lige som det er allerbedst....... ikke for lidt og ikke for meget. Og så er hun super sød og ligetil, vi var da også på bølgelængde fra første minut.

Så hvis I er ude efter noget ekstra godt drenge, så bare se at få lavet den aftale straks. Men husk at være god ved hende, vi skulle gerne beholde hende længe endnu .

Psssssst hun elsker chokolade og bailey

Mr.Djurs

Redigeret af Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Tak for de søde ord, Djurs :-)

Jeg er ved at løbe tør for Bailey til min cappuccino ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Hun lyder da spændende, måske man skulle smutte til vodskov en tur, nogle steder med mere info og billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Maii

Det link virker ikke, og hvordan får jeg fat på dig skal nemlig snart en tur hjemover....   :wink:

Redigeret af Hard_iron

Del dette indlæg


Link til indlæg

så lykkede det at finde en dag hvor jeg kunne kikke forbi Maii i Vodskov ;-)

hun er en rigtig sød og rar pige en rigtig hyggelig og dejlig oplevelse

håber snart vi kan ses igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var et smut forbi denne dejlige pige i dag.. det var anden gang jeg besøgte hende. 

Har efterhånden prøvet lidt af hvert inden for dette univers,  og hun er klart nr 1 af alle de oplevelser jeg har haft.

Hun kan helt sikkert  klart anbefales,  

Og næste gang jeg skal besøge hende skal det være incl. Body2body massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Maii Love igår :-D dejlig pige......

Kan anbefales.......

 

Ingen detaljer.......

 

Gentagelsesfaktor......stor........

 

Den time jeg havde med hende, gik alt for hurtigt.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...