Hop til indhold
Gæst

Chatten virker pt ikke

Recommended Posts

der er stadig problemer med chatten... de sidste dage har smiley-boxen været tom, chatten åbner nu i et nyt vindue, og online-listen opdateres ikke længere automatisk...

 

med andre ord: Det stinker!!!

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bliver chatten fikset på et tidspunkt? Eller må vi bare lære at leve med at den er væsentligt forringet i forhold til før?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bliver chatten fikset på et tidspunkt? Eller må vi bare lære at leve med at den er væsentligt forringet i forhold til før?

 

Vi laver bare vores EGEN chat! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til jeg nu endelig har fået fixet problemet med smiley-boksen og onlinelisten på chatte.

Jeg kan dog ikke afvise at der stadig er nogle småfejl hist og her :)

Det virkede i så fald ikke særlig længe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud at alt virker nu - den åbner i en ny fane istedet for et nyt vindue, smiley-boxen virker og online-listen opdaterer... så det er top-notch

 

Bly og jeg takker Admin for at lave vores hus B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det ser ud at alt virker nu - den åbner i en ny fane istedet for et nyt vindue, smiley-boxen virker og online-listen opdaterer... så det er top-notch

Bly og jeg takker Admin for at lave vores hus B)

Haha, skal I så ikke snart lave nogle børn? :D

Gamma-hannen i Montezi klanen takker også for at tjatten er blevet så fint restaureret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare en lille ting: Dem der er på med deres telefoner og andre sjove gadgets bliver ikke opført under Aktive Chattere i bunden af  EG's forside.

Redigeret af Jannie Kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...