Hop til indhold
kanonkongen

Til alle jer med slankekur som nytårsfortsæt.

Recommended Posts

Hey allesammen. Jeg sælger dette bord for højeste bydende  :-P  :-P  :-P Drop løbeture, fitness, slankemidler osv. Dette er den nye trend.i år.

1491735_963882396970203_5860495271522455

Ha en dejlig lørdag i storm vejret.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey allesammen. Jeg sælger dette bord for højeste bydende :-P:-P:-P Drop løbeture, fitness, slankemidler osv. Dette er den nye trend.i år.

1491735_963882396970203_5860495271522455

Ha en dejlig lørdag i storm vejret.

KK

Hvem skal jeg kontakte for at få installeret sådan en?! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor jeg aldrig nogenside har kunnet fange mus med sådan en fælde.

Nu har jeg endda fået en i en mere smart udgave i plastic - den er afprøvet - fungerede næsten for perfekt. Jeg har trykket et par rosiner rigtigt godt ned i holderen - og hvad sker der? Maddingen bliver spist, musen bliver fed og jeg får en lang næse  :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor jeg aldrig nogenside har kunnet fange mus med sådan en fælde.

Nu har jeg endda fået en i en mere smart udgave i plastic - den er afprøvet - fungerede næsten for perfekt. Jeg har trykket et par rosiner rigtigt godt ned i holderen - og hvad sker der? Maddingen bliver spist, musen bliver fed og jeg får en lang næse :evil:

Jeg har netop snuppet en hel lille musefamilie i smækfælder ;) Jeg bruger også rosiner som madding. Totalt nuttede mus, men det går jo ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har netop snuppet en hel lille musefamilie i smækfælder ;) Jeg bruger også rosiner som madding. Totalt nuttede mus, men det går jo ikke ;)

Så længe det ikke er Mickey Mouse, så fordømmer jeg dig ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må have dig til at komme og sætte fælderne op  :) Eller er sjællandske mus mere klodsede?

Jeg har også sådan en klap til at skrue på syltetøjsglas, som plejer at være ufejlbarlig og man kan stille og roligt betragte den "søde" mus, bevæge sig rundt inde i glasset, inden man overlader den til dens skæbne: enten hunden eller katten - men på det sidste kan jeg bare ikke få musene til at gå i dem :cry:  - og jeg har ellers også fanget rotter i dem - man skal så bare bruge store agurkeglas (som så fyldes med vand så rotten drukner - dem tør jeg ikke lade hverken hund eller kat ordne) - derfor har jeg endnu engang forsøgt med klapfælderne, men de små mus er blevet mig for snu  :cry:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg endda fået en i en mere smart udgave i plastic - den er afprøvet - fungerede næsten for perfekt. Jeg har trykket et par rosiner rigtigt godt ned i holderen - og hvad sker der? Maddingen bliver spist, musen bliver fed og jeg får en lang næse  :evil:

Jeg havde problemet, at musene 'stjal' fælderne, indtil jeg gik op i rottestørrelse - Jeg havde halsbåndsmus . .  :twisted:

Idag har jeg et par økologiske musefælder, de er effektive . .  ;)

Even when you are having a really bad day, someone will still screw you! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde problemet, at musene 'stjal' fælderne, indtil jeg gik op i rottestørrelse - Jeg havde halsbåndsmus . .  :twisted:

Idag har jeg et par økologiske musefælder, de er effektive . .  ;)

Even when you are having a really bad day, someone will still screw you! 

attachicon.gifmus1.jpg

attachicon.gifmus2.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må have dig til at komme og sætte fælderne op :) Eller er sjællandske mus mere klodsede?

Jeg har også sådan en klap til at skrue på syltetøjsglas, som plejer at være ufejlbarlig og man kan stille og roligt betragte den "søde" mus, bevæge sig rundt inde i glasset, inden man overlader den til dens skæbne: enten hunden eller katten - men på det sidste kan jeg bare ikke få musene til at gå i dem :cry: - og jeg har ellers også fanget rotter i dem - man skal så bare bruge store agurkeglas (som så fyldes med vand så rotten drukner - dem tør jeg ikke lade hverken hund eller kat ordne) - derfor har jeg endnu engang forsøgt med klapfælderne, men de små mus er blevet mig for snu :cry:

Sjællandske mus mere klodsede, må vi være fri ;) Den skal 'spændes løst', så du kun med største forsigtighed kan sætte fældes på plads uden den smækker.

Den med at fylde glasset med vand, er vist ikke helt efter reglerne. Køb hellere rigtige rottefælder og bind dem fast, så de ikke 'forsvinder'

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må have dig til at komme og sætte fælderne op  :) Eller er sjællandske mus mere klodsede?

Jeg har også sådan en klap til at skrue på syltetøjsglas, som plejer at være ufejlbarlig og man kan stille og roligt betragte den "søde" mus, bevæge sig rundt inde i glasset, inden man overlader den til dens skæbne: enten hunden eller katten - men på det sidste kan jeg bare ikke få musene til at gå i dem :cry:  - og jeg har ellers også fanget rotter i dem - man skal så bare bruge store agurkeglas (som så fyldes med vand så rotten drukner - dem tør jeg ikke lade hverken hund eller kat ordne) - derfor har jeg endnu engang forsøgt med klapfælderne, men de små mus er blevet mig for snu  :cry:

De kloge narre åbenbart de mindre kloge.  :lol:  :lol:  :lol:  sorry, kunne ikke lade være. :D

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette er ikke en af mine økologiske musefælder . . .

Redigeret af an2n

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den med at fylde glasset med vand, er vist ikke helt efter reglerne. Køb hellere rigtige rottefælder og bind dem fast, så de ikke 'forsvinder'

Fælderne eller rotterne? Vidste ikke du også udøver bondage  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fælderne, jeg binder aldrig rotter fast, kun mænd ;)

Nej, forstod heller ikke, hvordan du både ville kunne holde rotten fast og så binde den fast samtidigt - vi mænd er nok mere medgørlige  :roll:

Men hvad gør du så ved de rotter du fanger i fælderne - når du ikke vil drukne dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, forstod heller ikke, hvordan du både ville kunne holde rotten fast og så binde den fast samtidigt - vi mænd er nok mere medgørlige :roll:

Men hvad gør du så ved de rotter du fanger i fælderne - når du ikke vil drukne dem?

Jeg bruger smækfælder, søde ;-) Man må ikke drukne dyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...