kanonkongen 34395 Skrevet 10. Januar, 2015 Hey allesammen. Jeg sælger dette bord for højeste bydende Drop løbeture, fitness, slankemidler osv. Dette er den nye trend.i år. Ha en dejlig lørdag i storm vejret. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 10. Januar, 2015 Hvis det er en lagkage-kaster, står stolen i den forkerte ende . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Januar, 2015 Hey allesammen. Jeg sælger dette bord for højeste bydende Drop løbeture, fitness, slankemidler osv. Dette er den nye trend.i år. Ha en dejlig lørdag i storm vejret. KK Hvem skal jeg kontakte for at få installeret sådan en?! :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Januar, 2015 Du kontakter bare mig holstebronx sig til hvis fjedren skal strammes optimalt. go lørdag Kk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Januar, 2015 Du kontakter bare mig holstebronx sig til hvis fjedren skal strammes optimalt. go lørdag Kk Ah... Den skal bare indstilles til Ca. 6-8 kg vægttab :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 10. Januar, 2015 kan du sende det til Bjarne Corydon? han er både fed og det han siger er ikke til at forstå 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 10. Januar, 2015 Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor jeg aldrig nogenside har kunnet fange mus med sådan en fælde. Nu har jeg endda fået en i en mere smart udgave i plastic - den er afprøvet - fungerede næsten for perfekt. Jeg har trykket et par rosiner rigtigt godt ned i holderen - og hvad sker der? Maddingen bliver spist, musen bliver fed og jeg får en lang næse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 10. Januar, 2015 Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor jeg aldrig nogenside har kunnet fange mus med sådan en fælde. Nu har jeg endda fået en i en mere smart udgave i plastic - den er afprøvet - fungerede næsten for perfekt. Jeg har trykket et par rosiner rigtigt godt ned i holderen - og hvad sker der? Maddingen bliver spist, musen bliver fed og jeg får en lang næse Jeg har netop snuppet en hel lille musefamilie i smækfælder Jeg bruger også rosiner som madding. Totalt nuttede mus, men det går jo ikke ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 10. Januar, 2015 Jeg har netop snuppet en hel lille musefamilie i smækfælder Jeg bruger også rosiner som madding. Totalt nuttede mus, men det går jo ikke Så længe det ikke er Mickey Mouse, så fordømmer jeg dig ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 10. Januar, 2015 Så længe det ikke er Mickey Mouse, så fordømmer jeg dig ikke Det var det ikke, de havde meget mindre ører ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Januar, 2015 (edited) Jeg har netop snuppet en hel lille musefamilie i smækfælder Jeg bruger også rosiner som madding. Totalt nuttede mus, men det går jo ikke Jeg må have dig til at komme og sætte fælderne op Eller er sjællandske mus mere klodsede? Jeg har også sådan en klap til at skrue på syltetøjsglas, som plejer at være ufejlbarlig og man kan stille og roligt betragte den "søde" mus, bevæge sig rundt inde i glasset, inden man overlader den til dens skæbne: enten hunden eller katten - men på det sidste kan jeg bare ikke få musene til at gå i dem - og jeg har ellers også fanget rotter i dem - man skal så bare bruge store agurkeglas (som så fyldes med vand så rotten drukner - dem tør jeg ikke lade hverken hund eller kat ordne) - derfor har jeg endnu engang forsøgt med klapfælderne, men de små mus er blevet mig for snu Redigeret 11. Januar, 2015 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Januar, 2015 Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor jeg aldrig nogenside har kunnet fange mus med sådan en fælde. Nu har jeg endda fået en i en mere smart udgave i plastic - den er afprøvet - fungerede næsten for perfekt. Jeg har trykket et par rosiner rigtigt godt ned i holderen - og hvad sker der? Maddingen bliver spist, musen bliver fed og jeg får en lang næse Jeg havde problemet, at musene 'stjal' fælderne, indtil jeg gik op i rottestørrelse - Jeg havde halsbåndsmus . . Idag har jeg et par økologiske musefælder, de er effektive . . Even when you are having a really bad day, someone will still screw you! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bettefanden 2 Skrevet 11. Januar, 2015 Jeg havde problemet, at musene 'stjal' fælderne, indtil jeg gik op i rottestørrelse - Jeg havde halsbåndsmus . . Idag har jeg et par økologiske musefælder, de er effektive . . Even when you are having a really bad day, someone will still screw you! mus1.jpg mus2.jpg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bettefanden 2 Skrevet 11. Januar, 2015 Nogen kan jo godt lide dem snævre,halsbånd såvel som ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 11. Januar, 2015 Jeg må have dig til at komme og sætte fælderne op Eller er sjællandske mus mere klodsede? Jeg har også sådan en klap til at skrue på syltetøjsglas, som plejer at være ufejlbarlig og man kan stille og roligt betragte den "søde" mus, bevæge sig rundt inde i glasset, inden man overlader den til dens skæbne: enten hunden eller katten - men på det sidste kan jeg bare ikke få musene til at gå i dem - og jeg har ellers også fanget rotter i dem - man skal så bare bruge store agurkeglas (som så fyldes med vand så rotten drukner - dem tør jeg ikke lade hverken hund eller kat ordne) - derfor har jeg endnu engang forsøgt med klapfælderne, men de små mus er blevet mig for snu Sjællandske mus mere klodsede, må vi være fri Den skal 'spændes løst', så du kun med største forsigtighed kan sætte fældes på plads uden den smækker. Den med at fylde glasset med vand, er vist ikke helt efter reglerne. Køb hellere rigtige rottefælder og bind dem fast, så de ikke 'forsvinder' 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. Januar, 2015 Jeg må have dig til at komme og sætte fælderne op Eller er sjællandske mus mere klodsede? Jeg har også sådan en klap til at skrue på syltetøjsglas, som plejer at være ufejlbarlig og man kan stille og roligt betragte den "søde" mus, bevæge sig rundt inde i glasset, inden man overlader den til dens skæbne: enten hunden eller katten - men på det sidste kan jeg bare ikke få musene til at gå i dem - og jeg har ellers også fanget rotter i dem - man skal så bare bruge store agurkeglas (som så fyldes med vand så rotten drukner - dem tør jeg ikke lade hverken hund eller kat ordne) - derfor har jeg endnu engang forsøgt med klapfælderne, men de små mus er blevet mig for snu De kloge narre åbenbart de mindre kloge. sorry, kunne ikke lade være. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Januar, 2015 Det her må være løsningen på muse problemet. god søndag til jer alle. kk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Januar, 2015 Eller denne . . Musegolf.jpg LOOOOL good one an2n. Den gemmer jeg lige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 11. Januar, 2015 (edited) Dette er ikke en af mine økologiske musefælder . . . Redigeret 11. Januar, 2015 af an2n 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Januar, 2015 Den med at fylde glasset med vand, er vist ikke helt efter reglerne. Køb hellere rigtige rottefælder og bind dem fast, så de ikke 'forsvinder' Fælderne eller rotterne? Vidste ikke du også udøver bondage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 11. Januar, 2015 Fælderne eller rotterne? Vidste ikke du også udøver bondage Fælderne, jeg binder aldrig rotter fast, kun mænd ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Januar, 2015 Fælderne, jeg binder aldrig rotter fast, kun mænd Nej, forstod heller ikke, hvordan du både ville kunne holde rotten fast og så binde den fast samtidigt - vi mænd er nok mere medgørlige Men hvad gør du så ved de rotter du fanger i fælderne - når du ikke vil drukne dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 11. Januar, 2015 Nej, forstod heller ikke, hvordan du både ville kunne holde rotten fast og så binde den fast samtidigt - vi mænd er nok mere medgørlige Men hvad gør du så ved de rotter du fanger i fælderne - når du ikke vil drukne dem? Jeg bruger smækfælder, søde Man må ikke drukne dyr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg