Hop til indhold
Bananas

Efterskolen. Kursus 1- Sælger GP kun sex?

Recommended Posts

Altså: Kan frisøren noget mere end at afkorte hår .....

 

Ja bestemt, og det kan både være tilsigtet og utilsigtet.

 

Jeg ser altid frem til et besøg hos frisøren. Udover at håret får en mere passende og behagelig længde, nyder jeg nemlig i den grad at blive rodet/nusset i håret under klipningen. Det giver mig en dejlig følelse af velvære.

 

Jeg skal tilføje, at min frisør er en utrolig smuk kvinde fra Mellemøsten, og hun tager ikke ekstra for at rode mig i håret, hyggesnakke, samt - ikke mindst - at lade mig kigge på hende i spejlet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja bestemt, og det kan både være tilsigtet og utilsigtet.

Jeg ser altid frem til et besøg hos frisøren. Udover at håret får en mere passende og behagelig længde, nyder jeg nemlig i den grad at blive rodet/nusset i håret under klipningen. Det giver mig en dejlig følelse af velvære.

Jeg skal tilføje, at min frisør er en utrolig smuk kvinde fra Mellemøsten, og hun tager ikke ekstra for at rode mig i håret, hyggesnakke, samt - ikke mindst - at lade mig kigge på hende i spejlet.

Jeg har samme oplevelse med min frisør. En uhyggeligt smuk, sød og dejlig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

... det er svært at få øje på demonstreret talent, endsige 'menneskelig bredde', i den omgang vrøvl!

Du behøver jo ikke at deltage i tråden, eller for den sag skyld nedgøre trådstarteren.

 

Det er fordi, du tjener for lidt. Få dig et bedre job!

Hvis Titman fik en anden arbejde, som gjorde at han følte trang til at spille ludo med GPerne,. Så vil jeg ikke kalde det "et bedre job."

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis Titman fik en anden arbejde, som gjorde at han følte trang til at spille ludo med GPerne,. Så vil jeg ikke kalde det "et bedre job."

 

Jeg kan have misforstået indlægget, men jeg opfattede det som, at han allerede har råd og lyst til kaffe og ludo men er for nærig, og min pointe er så, at han skal gøre, hvad der står i hans magt for at leve den lyst ud. Man har kun eet liv, og det kan være slut i morgen.

PS. Er der noget, der hedder stripludo? Man kunne vel også drikke kaffe af navlen? osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan have misforstået indlægget, men jeg opfattede det som, at han allerede har råd og lyst til kaffe og ludo men er for nærig, og min pointe er så, at han skal gøre, hvad der står i hans magt for at leve den lyst ud. Man har kun eet liv, og det kan være slut i morgen.

PS. Er der noget, der hedder stripludo? Man kunne vel også drikke kaffe af navlen? osv.

 

Ja - Man skal altid huske, der er ingen lommer i egetræsskjorten, uden ærmer, man iklædes til sidst . .  :rolleyes: Så nyd livet så længe det varer . . . 

 

Vi kunne da lave nogle regler for stripludo . . .  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Vi kunne da lave nogle regler for stripludo . . .  :wink:

 

 

Jeg har spillet mange sjove stripspil med gæster - vi taler jo de gæster, som ikke blot køber sex. Det har været rigtig underholdende variationer af gode gamle spil. Tro det eller ej, så er mænd faktisk ret kreative, når tøjet skal af pigen.  :D

 

Men alle de spil kunne man sikkert lære i en lektion dedikeret dette.

 

 

Med spillelysten hilsen,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stripludo er altså ordet for dagen. Meget spændende hvad en kursus kan frembringe.  :-P

 

Og endnu bedre: Måske kan vi få Gina som lærerinde i en kursus om hvordan man spiller tøjet af pigen. 

Det giver håb om en god fremtid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Den være god din kursus. Nu jeg ser spændt problem: "Hvis det kommer mere må vi se, men den første er altid no 1." og forvirret, kommer der flere første eller kommer der en kursus anden der er no.1?

Det er lige præcis som når man møder din kursus for første gang: Bliver det godt? Er kursus sød? Bliver kursus god? Får man nogen kaffe?

Jeg ser osse spændt problem når du siger at alt hænger sammen og vi stammer fra samme amøba. Jeg ved ikke den supermarked der hedder amøba, ved du hvor dens adresse bor?

 

Det dér er simpelthen for lavt Marquis. Bananas er svensk og gør sig de ihærdigeste anstrengelser for at skrive et forståeligt dansk, hvilket jeg synes, at han klarer ret godt. Du vidste det muligvis ikke, men det giver dig på ingen måde ret til at nedgøre ham på den måde. Jeg kunne da godt finde den røde kuglepen frem i dine indlæg og gøre dig opmærksom på fejlkommatering og sprogforbistring, men det vil jeg ikke nedlade mig til.

Så: Hold dig til emnet, selv om det i øjeblikket er noget fortærsket både i denne tråd og i andre. De to skarpt adskilte grupperinger bliver sandsynligvis aldrig enige om noget som helst og kan diskutere emnet hele 2015 -16 - 17 osv., uden at det fører til ret meget andet end beskidt mudderkastning både den ene vej og den anden vej.

Eler som nu ser jeg: Nogle nye og indholdsrige regler for ludo.

 

Redigeret af Polar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stripludo er altså ordet for dagen. Meget spændende hvad en kursus kan frembringe.  :-P

 

Og endnu bedre: Måske kan vi få Gina som lærerinde i en kursus om hvordan man spiller tøjet af pigen. 

Det giver håb om en god fremtid.

Ja - Hvis Gina kan få tid til det, kunne vi oprette et aftenskolekursus i stripludo . .  ;)

 

Er klar til at melde mig på . . .   :grin: - Andre der vil være med ?  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det dér er simpelthen for lavt Marquis. Bananas er svensk og gør sig de ihærdigeste anstrengelser for at skrive et forståeligt dansk, hvilket jeg synes, at han klarer ret godt. Du vidste det muligvis ikke, men det giver dig på ingen måde ret til at nedgøre ham på den måde. Jeg kunne da godt finde den røde kuglepen frem i dine indlæg og gøre dig opmærksom på fejlkommatering og sprogforbistring, men det vil jeg ikke nedlade mig til.

Så: Hold dig til emnet, selv om det i øjeblikket er noget fortærsket både i denne tråd og i andre. De to skarpt adskilte grupperinger bliver sandsynligvis aldrig enige om noget som helst og kan diskutere emnet hele 2015 -16 - 17 osv., uden at det fører til ret meget andet end beskidt mudderkastning både den ene vej og den anden vej.

 

 

Tak for forsvaret, Polar. Nu er jeg ikke så nem at nedgøre, og nogle gange (temmelig ofte) nedgører nedgørere med sine nedgørelser mest sig selve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva' med at opfinde "stripmatador"?  :D  :D. Så kunne man betale grunde, huse samt ophold på andres grunde i form af et klædningsstykke, der fra begyndelsen blev værdisat forskelligt :D. Og når man passerede "start" fik man et klædningsstykke tilbage  :)  :).   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva' med at opfinde "stripmatador"?  :D  :D. Så kunne man betale grunde, huse samt ophold på andres grunde i form af et klædningsstykke, der fra begyndelsen blev værdisat forskelligt :D. Og når man passerede "start" fik man et klædningsstykke tilbage  :)  :).   

Synes Matador og skak (minus lynskak) er for langsomme spil til strip - deltagerne sidder måske og bliver kolde . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stripludo er altså ordet for dagen. Meget spændende hvad en kursus kan frembringe.  :-P

 

Og endnu bedre: Måske kan vi få Gina som lærerinde i en kursus om hvordan man spiller tøjet af pigen. 

Det giver håb om en god fremtid.

 

Jeg kan helt sikkert godt leve med at få spillet tøjet af først, så kan jeg jo bagefter "tabe" terningen ved Ginas stilletter. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X sagde den 10 Jan 2015 - 11:19 AM:

Hva' med at opfinde "stripmatador"?  :D  :D. Så kunne man betale grunde, huse samt ophold på andres grunde i form af et klædningsstykke, der fra begyndelsen blev værdisat forskelligt :D. Og når man passerede "start" fik man et klædningsstykke tilbage  :)  :).   

 

eller bedstefar med slag i  :D :D

 

det går måske også lidt hurtigere  :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg er ked af at forstyrre forstyrrelsen her i klassen. Men spille spil må i gøre mellem lektionerne og stripludo spiller man om natten. Indtil videre, dvs indtil Frøken Faith starter lektionerne i stripspil.
 
Jeg skal nu prøve at indele en times købesex i fraktiler. 0.4-fraktilen kan opdeles i flere, og egnes typiskt hilsen, kigge på hinanden, snak, tøjet af, sludre efterpå, tøjet på ... måske tlmed kaffe.. 60-percentilen egnes altså i dette fald til formålet sex; det man siges komme for.
 
Nu siges det ofte at 0.4-fraktilen spiller en ikke ubetydelig rolle for hvordan 0.6-fraktilen udføres og opleves. Men vi betaler jo for sex? Hvad så med 0.4-fraktilen, der afgører kvaliteten for sexen? Er det penge ud af vinduet, er det også sex eller er det noget andet?
 
Har 0.4-fraktilen nogen betydning for hvis en pige bliver legende, eller er det kun 0.6 der regnes i det sammenhænget.
 
Og for at gøre det hele end mer kompliceret: Hvad med alt det som ikke rymmes indenfor timen? Forventningerne, pigens ry, hendes kommunikation herinde og andre steder ...? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De 0.4 er ligeså vigtige. Modtages du af en åben håndflade eller knus og kram ?  :(  ;) Får du lov til at lande bagefter . .

 

Har prøvet at starte med 30 minutter med mulighed for forlængelse . . Det blev 60 minutter - men ved afregning var prisen 45 minutter. De 15 ekstra minutter var bare hyggesnak/landing . . .  ;) Sådanne piger besøger man da igen . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Tak for forsvaret, Polar. Nu er jeg ikke så nem at nedgøre, og nogle gange (temmelig ofte) nedgører nedgørere med sine nedgørelser mest sig selve.

 

Jeg har oplevet, at du er vældig god til at negligere den slags stupiditeter, men jeg syntes, at jeg lige måtte reagere.

Du kan også se det som en advarsel til Marquis. For tænk nu hvis du havde været af Mellemøstlig/Nordafrikansk herkomst!! Hvad kunne der i disse tider så ikke være sket med den stakkels Marquis - eller endnu værre: Hvad kunne der ikke være sket med vores allesammens EG? UHA-UHA!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg er ked af at forstyrre forstyrrelsen her i klassen. Men spille spil må i gøre mellem lektionerne og stripludo spiller man om natten. Indtil videre, dvs indtil Frøken Faith starter lektionerne i stripspil.

 

Undskyld, Rektor!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan have misforstået indlægget, men jeg opfattede det som, at han allerede har råd og lyst til kaffe og ludo men er for nærig, og min pointe er så, at han skal gøre, hvad der står i hans magt for at leve den lyst ud. Man har kun eet liv, og det kan være slut i morgen.

PS. Er der noget, der hedder stripludo? Man kunne vel også drikke kaffe af navlen? osv.

 

 

Ja du misforstod mit indlæg.

Når "taxametret" løber afsted 300 kr. pr. 10 minut, så kan jeg faktisk godt finde på mere fornuftigere ting at disponere min tid med :P 

 

P.S. 

Jeg vidste ikke, der var noget, der hed stripludo. "The more you know"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil prøve at vende tilbage til udgangspunktet.

Hvis ikke der blev brugt tid på snak, kram, ligge i arm osv., når jeg er på besøg hos en GP, så synes jeg, at der mangler noget. Hvis det eneste formål med besøget er at få lemmet puttet ind i et eller flere huller, så ville det da være langt billigere at investere i en oppustelig dukke. "Hun" vil ikke stille krav om nærvær og at blive mødt som/behandlet som et menneske med egen vilje og fornuft.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Som sagt tidligere i tråden, så er det en uendelig diskussion, som ingen vegne fører.

Men kort:

1) Nogle betaler for sex  og får sex. Fred være med dem!

2) Andre betaler for sex og får sex+. Dvs. at de får mere får pengene... - nogle får endda meget mere!!!

Redigeret af Polar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar sagde den 10 Jan 2015 - 2:02 PM:

Som sagt tidligere i tråden, så er det en uendelig diskussion, som ingen vegne fører.

Men kort:

1) Nogle betaler for sex  og får sex. Fred være med dem!

2) Andre betaler for sex og får sex+. Dvs. at de får mere får pengene... - nogle får endda meget mere!!!

 

så må de forbi Bispebjerg HOspital, der ligger et sted de behandler for sådan noget 'meget mere'  :D  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...