Hop til indhold
Bananas

Farvel til en legende og på gensyn

Recommended Posts

 
Som nogle af jer måske allerede har hørt, så holder Gina Faith en pause på ubestemt lang tid. Jeg mødte hende første gang på VL, hvor jeg blev forelsket (faktiskt) i hendes skriv, hendes hjerne, hendes tilgang til IT-teknologien, hendes skarpe kommentarer, hendes venlighed etc....
Jeg bestemte mig for at Gina er en kvinde jeg bare måske vil møde; måske fordi illusioner er noget jeg gerne nyder i lang tid, og jeg kunne jo ikke være helt sikker på at forelskelsen skulle holde stræk IRL.
 
Nu ærger jeg mig, og det ordentligt.
Men livet er hårdt, og en af de grimme sandheder jeg nu skal håndtere er at jeg aldrig har mødt Gina.
Nogen (Bukowski?) sagde at om 50 år, når GP-historien summeres, Gina kommer at befinde sig blandt de 10 fremmeste. Jeg tror det er rigtigt, selvom man kan diskutere hvad "fremmeste" står før. 
 
Uanset Gina, så fortjener du en tråd der ikke destrueres og forstyrres af idiotier og en masse bogstaver uden styring.
Go in peace og kom tilbage når jeg er moden nok at møde dig.
 
Og alle i som mener i vil diskutere GPs muligheder til venskab, hvis legender er tilladte i Danmark etc. Kig ind på Efterskolens kursusudbud. Måske findes der noget der passer lige præcis din fiksering.
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

en tråd der ikke destrueres og forstyrres af idiotier og en masse bogstaver uden styring.
...man må ellers sige, at du lægger godt fra kaj med den intro ... har du overhovedet læst Bukowski?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, Bananas, for et rigtigt sødt indlæg.

 

Vi må håbe, at det ligger i kortene, at vi skal mødes engang.  :wub:

 

 

Kram,

 

/Gina.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Gina.

Nu blev jeg lidt genert (bladrer nervøst rundt i korten)

 

 
Et kort der siger
fremtiden kommer snart med
glæde, håb og Faith
 
B
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...