Hop til indhold
Gæst

ny fkk berlin

Recommended Posts

Fedt at der kommer piger der, med kort hår, mellemlangt hår og langt hår - så kan det da ikke gå galt... :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

FKK klubberne er i krise, jeg tvivler på den åbner foreløbig.

 

En krise du i hvert fald er uden skyld i :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En krise du i hvert fald er uden skyld i :)

 

Ja hvis Nille ikke eksisterede, så havde de været i en endnu større krise ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo, Nille har utvivlsomt ret, men hvis han er den eneste, der har hørt det herinde, så kan krisen ikke være særlig alvorlig. Jeg var en del på FKK i efteråret, og hørte ikke om nogen krise.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo, Nille har utvivlsomt ret, men hvis han er den eneste, der har hørt det herinde, så kan krisen ikke være særlig alvorlig. Jeg var en del på FKK i efteråret, og hørte ikke om nogen krise.

 

Flere af mine piger siger at de ikke tjener penge som tidligere (op til jul), så der er krise.

 

I december var jeg på Artemis, det var meget stille, ikke ret mange gæster, 

Samya var også stille i november, den nyåbnet Oceans var også ret tomt tidligere på dagen, der kom flere gæster hen på aften men stadig ret stille for så stor en klub.

Hos Living room var der ca. 5-10 mænd til 30+ piger.

 

Jeg ser det som krise, fordi der er flere piger end mænd i nogle klubber... og fremtidsudsigterne i Europa ser heller ikke for godt ud i 2015...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var masser af gæster på Artemis, da jeg var der i midten af december. Lang, lang ventetid for at komme på rum. Og pigerne var ikke desperate for at få mig som kunde. Når jeg spurgte om de kyssede, så skred 9 ud af 10 igen. Så jeg kom hjem med halvdelen af de kontanter, jeg havde hævet til formålet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Krise?

Så Pigerne tager kun hjem til Rumænien som Millionærer fremfor mange Millionærer... Fandens til kummerlige forhold, de skal finde sig i :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nej der er for mange piger om buddet, en af "mine" piger havde ikke råd til at tage hjem i julen... så der er krise...

Føler du dig ikke som en Sølle Mand og ikke engang taget vare på din Pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tilbudt at låne hende penge, men hun skulle bruge min. 1000€... :P

 

Jeg troede ikke det var et problem for dig, men det er måske kun når du får sex for pengene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tilbudt at låne hende penge, men hun skulle bruge min. 1000€... :P

Jeg troede, at man hjalp dem man kan lide, hvis de har problemer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der var ingen garanti for at jeg fik pengene at se igen (jeg var taget hjem igen)  :P jeg er ikke født i går, kender gamet for godt :P

Jamen stakkels lille fattige Pige, har jo knap og nap til dagen og vejen. Finanserne er så hårdt presset hun ikke har råd til en Flybillet hjem, hendes tøj er jo nærmest laser  :cry: Jamen sødeste vidunderlige dig, lidt tips eller ekstra tid på lagenet ville virkelig rede verdenen for mig. Dådyrøjne. Der er så mange Smukke Piger her ikke så mange som vælger mig. Tiderne er dårlige og Mændene kigger kun.

 

Eller Pigen som gjorde Husaren opmærksom på, hun havde Fødselsdag i Morgen. Ej da søde, tillykke med det. Han undrede sig nu lidt, da han næste gang besøgte hende, en hel anden Måned og hun efter Seancen sagde " jeg har Fødselsdag i  morgen" 

 

Havnebumsen besøger ligeledes Stakkels Piger!!!!!!! og har det godt med jeg har Finanseret dem, så de ikke skal leve en alt for kummerlig tilværelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tilbudt at låne hende penge, men hun skulle bruge min. 1000€... :P

 

Hvorfor skulle hun låne 1000 €? Det kan ikke have været til flybilletten, for de koster meget mindre fra en tysk by til en by i Rumænien f.eks. Og hvis man virkelig gerne vil hjem i julen, så er der udmærkede busruter - til et eller to hundrede kr., på kryds og tværs i EU. Så selv om det var en af "dine" piger, så var det vist en værre hustler, som du gerne må have i fred for mig i alt fald.

Jeg kom også til at give mit telefonnummer til en pige i Frankfurt i sommers, som viste sig at være en hustler. Hun var dog mere moderat, og ville kun have 500 € overført til sin konto. Akja, stakkels forfløjne fugle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle hun låne 1000 €? Det kan ikke have været til flybilletten, for de koster meget mindre fra en tysk by til en by i Rumænien f.eks. Og hvis man virkelig gerne vil hjem i julen, så er der udmærkede busruter - til et eller to hundrede kr., på kryds og tværs i EU. Så selv om det var en af "dine" piger, så var det vist en værre hustler, som du gerne må have i fred for mig i alt fald.

Jeg kom også til at give mit telefonnummer til en pige i Frankfurt i sommers, som viste sig at være en hustler. Hun var dog mere moderat, og ville kun have 500 € overført til sin konto. Akja, stakkels forfløjne fugle.

Hun har vel også udgifter i ferien . . . 

 

 

Betalte du ?  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...