DJX 800 Skrevet 4. Januar, 2015 Så denne spændende annonce på AL https://annoncelight.dk/showad/176964 Det lød interessant, så jeg tjekkede deres hjemmeside ud. Har været der før, og stedet og pigerne er fine. http://www.haderuppigerne.dk/page15.html Men så dobbelttjekkede jeg billederne. Det ene er fra Metart - '> Det andet fra fra et lingeri-firma - http://www.nakedlondon.co.uk/products/G-World-Gorgeous-Criss-Cross-Teddy-Lingerie-Set-Black-Turquoise-B809.html Øv. Hvad mon der så egentligt dukker op på tirsdag? - Nogen der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2015 Fake billeder giver mig (personligt) ingen lyst til at møde op, så hvis jeg var dig, og hvis jeg havde lavet en aftale, så havde jeg aflyst den og fortalt hvorfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 4. Januar, 2015 Har ikke lavet nogen aftaler endnu. Sidder bare og samler inspiration til mulige fornøjelser i ugen der kommer. Det er lidt ærgeligt med fake billeder på denne annonce, når resten er ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 5. Januar, 2015 Hej DJX Hvordan er det lige at du dobbelttjekker og finder sider med samme foto. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Januar, 2015 Hej DJX Hvordan er det lige at du dobbelttjekker og finder sider med samme foto. I Chrome kan du vidst højreklikke på et billede og søge efter det på nettet. Hvis du ikke bruger Chrome, sååbner du en ny fane og går ind på Google og dernæst Google Billedesøgning. Herefter går du tilbage til dit billede og trækker det over i den nye fane og dropper det i søgefeltet. Google vil nu søge efter det samme billede på nettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 5. Januar, 2015 Tineye brugte jeg denne gang. https://www.tineye.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 5. Januar, 2015 (edited) Hej DJX Hvordan er det lige at du dobbelttjekker og finder sider med samme foto. Ja undskyld jeg vejleder dig. Har du Crome som browser så down load denne app > Search by Image (by Google)< på følgende link: https://chrome.google.com/webstore/detail/search-by-image-by-google/dajedkncpodkggklbegccjpmnglmnflm derefter kan du højre klikke på evt. billede og søge på lignende billeder. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 5. Januar, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 5. Januar, 2015 Ja, jeg ved ikke, hvem der dukker op. Men hvis billederne er "lånte", så skal du, DJX, da helt sikkert bare besøge damerne... ...hvis du altså gerne vil belønne evnerne udi at hapse tilfældige billeder fra internettet uden at gøre opmærksom på, at billederne ikke er éns egne. Så kan i altid finde en anden måde at bekæmpe dette fænomen. ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 5. Januar, 2015 Skal absolut ikke besøge nogen med lånte billeder. - Ellers tak. Men når nu jeg ikke kan tage turen til Hammershøj, må jeg jo finde på andre narrestreger :mrgreen: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 5. Januar, 2015 Skal absolut ikke besøge nogen med lånte billeder. - Ellers tak. Dygtig dreng Men når nu det private horehus i Hammershøj er lukket, så er det jo godt, at der findes mange damer, der kun fremviser deres egne fjer - nanaah :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2015 Ja det blive så mit første indlæg, så der er nok ikke nogen der tror på mig. Men skulle der nu være en enkelt kan jeg kun sige til ham -KOM AFSTED Har lige haft en halv med de to piger. Liva en rigtig dejlig ung slank pige med en del tusser, en krop ligesom billedet, lidt en prof pige. Eva, jamen hvad skal jeg skrive, hold nu op, ung slank sindsygt sødt ansigt - helt ærligt og ligger på ryggen med tungen i Evas lille våde mis og kigge på hendes ansigt og søde smil, det vel jeg gerne give 2000 for, at Liva så samtidig! Hoppe på lille manden jamen jamen hvad skal jeg sige. Ja ja i tro ikke på mig det er jeres problem... det bliver da nemme for mig og kommer til hvis de skulle kommer tilbage, Liva siger hun gør, Eva tjaa - men jeg er klar hvis hun gør..... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 6. Januar, 2015 Så var det da en skam med de falske billeder, når de har så lækre fjer selv. Heldigt for dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liva&Eva 4 Skrevet 7. Januar, 2015 Hej alle, Først tusind tak vildmedsmåt for de dejlige ord - vi glæder os til at se dig igen Og til DJX, i går var vores første dag .. Vi vil gerne lige have lov at finde os til rette i branchen inden vi disponerer os selv .. Som vildmedsmåt skriver så ligner billedet jo ganske godt rent kropsmæssigt .. Så det er vel ikke værre end andre piger der lyver med højde, vægt osv vores mål passer . At folk ikke vil besøge os pga billederne er super ærgerligt , men det er jer der går glip af noget Billeder kommer på et tidspunkt , hvis vi beslutter os for at blive i branchen - indtil da må i leve med de andre og self komme og tjekke den ægte vare ud Mange knus fra Eva og Liva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2015 (edited) Vi vil gerne lige have lov at finde os til rette i branchen inden vi disponerer os selv .. Som vildmedsmåt skriver så ligner billedet jo ganske godt rent kropsmæssigt .. Så det er vel ikke værre end andre piger der lyver med højde, vægt osv vores mål passer . At folk ikke vil besøge os pga billederne er super ærgerligt , men det er jer der går glip af noget Det er da en fantastisk (ikke positivt ment) holdning at have. I vil ikke udstille Jer selv - Har I hørt om at sløre Jeres ansigter? Det er da klart, folk ikke vil besøge Jer, når det ikke er muligt at se, hvordan I ser ud. Nogle tænder på type X, andre igen på type Z og andre igen på type Y og det kan dælme være langt at køre, blot for at banke på døren og spørge om vi må se jer. Herudover så er det ikke i orden at stjæle billeder på nettet. Hvordan ville I have det, hvis jeg besøgte Jer, betalte Jer og havde sex med en af Jer. Hvorefter jeg tog stjal pengene og gik igen, så I havde arbejdet gratis - Er det fair? Nej det er det ikke og det er ikke fair at stjæle billeder på nettet og slet ikke i forretningsøjemed. Redigeret 7. Januar, 2015 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liva&Eva 4 Skrevet 7. Januar, 2015 Det er da en fantastisk (ikke positivt ment) holdning at have. I vil ikke udstille Jer selv - Har I hørt om at sløre Jeres ansigter? Det er da klart, folk ikke vil besøge Jer, når det ikke er muligt at se, hvordan I ser ud. Nogle tænder på type X, andre igen på type Z og andre igen på type Y og det kan dælme være langt at køre, blot for at banke på døren og spørge om vi må se jer. Herudover så er det ikke i orden at stjæle billeder på nettet. Hvordan ville I have det, hvis jeg besøgte Jer, betalte Jer og havde sex med en af Jer. Hvorefter jeg tog stjal pengene og gik igen, så I havde arbejdet gratis - Er det fair? Nej det er det ikke og det er ikke fair at stjæle billeder på nettet og slet ikke i forretningsøjemed. At sløre ansigter er langt fra altid nok .. og som vi siger er vi nye, vi har ikke billeder endnu kloge Åge For det andet er det blevet bekræftet af en af vores skønne gæster at billedet ligner ? Så man kører jo ikke forgæves De to ting kan jo slet ikke sammenlignes tænk at du kan føle dig så fortørnet over nogle billeder , Wauw ! Vi får hurtigst muligt lagt nogle op , god dag til jer alle :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2015 Først vil jeg godt forsvare Liva lidt, forstået på den måde at det bliver meget svært og tager billeder af hende som er anonym, pga de mange tusser. En anden ting jeg er meget overrasket,hvis du Liva er nystarted, det passer ikke lige i mit hoved. Og kan heller ikke lade være med at tænke på hvordan denne tråd havde set ud hvis man havde skrevet vellignende model foto. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liva&Eva 4 Skrevet 7. Januar, 2015 Det er nemlig ret svært ja .. Jeg har været dørpige i flere år så ved alt om hvordan tingene foregår også været med inde et par få gange. Vi får styr på det med billederne , det er snart ikke muligt at skrive flere beskeder herinde . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2015 At sløre ansigter er langt fra altid nok .. og som vi siger er vi nye, vi har ikke billeder endnu kloge Åge For det andet er det blevet bekræftet af en af vores skønne gæster at billedet ligner ? Så man kører jo ikke forgæves De to ting kan jo slet ikke sammenlignes tænk at du kan føle dig så fortørnet over nogle billeder , Wauw ! Vi får hurtigst muligt lagt nogle op , god dag til jer alle Hvis du har tattoos, kan du bruge Photoshop til at redigere dem væk. At I er nye og at I ikke har billeder forsvarer ikke, at I stjæler billeder og bruger dem i Jeres markedsføring. Og at I begynder at bruge skældsord, siger kun noget om Jer som personer. I hoppede let og elegant henover mit spørgsmål: Hvordan vil I have det med, at jeg besøger Jer, betaler for sex og derefter stjæler pengene og går igen? Svar meget gerne på spørgsmålet. I skriver, at billedet ligner og at en gæst har bekræftet det. Hvordan ved I, hvad jeg tænder på? Måske tænder jeg på et bestemt frækt blik i øjet, Jeres mundstilling eller størrelsen på Jeres storetæer etc... At et billede ligner er ikke det samme som et billede af Jer, som personer. Herudover føler jeg mig ikke fortørnet. Jeg synes blot, det er utroligt, at I synes det er ok at stjæle fra andre, når I ikke selv (går jeg ud fra), har lyst til at sexe med mig gratis; eller har I det? Fantastisk god forretningsmoral I har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 8. Januar, 2015 Og til DJX, i går var vores første dag .. Vi vil gerne lige have lov at finde os til rette i branchen inden vi disponerer os selv .. Som vildmedsmåt skriver så ligner billedet jo ganske godt rent kropsmæssigt .. Så det er vel ikke værre end andre piger der lyver med højde, vægt osv vores mål passer . At folk ikke vil besøge os pga billederne er super ærgerligt , men det er jer der går glip af noget Billeder kommer på et tidspunkt , hvis vi beslutter os for at blive i branchen - indtil da må i leve med de andre og self komme og tjekke den ægte vare ud Kære Eva og Liva Det er helt fair at det var jeres første vagt. Men istedet for at låne andres billeder, der kan spores på nettet, var der 2 andre muligheder. - Ingen billeder, ligesom på jeres AL og så skrive at I er så nye, at de skeptiske må vente med øjenguf. - Notere at de brugte billeder er lånt andetsteds, da I som nybegyndere ikke har billeder og er bange fo0r at blive genkendt. Så havde mine advarselslamper ikke blinket. Ja, det er super ærgeligt at der er så mange der pynter på info om alder, vægt osv. Det er vist desværre blevet præcedens. Men det er lidt nemmere at tjekke et fotos validitet, end at tage en badeværelsesvægt med ud til pigen. Men vil da gøre forsøget en dag! :mrgreen: Den skønne gæst der bekræfter, bruger sin første her på forum besked på at forsvare et kritisk spørgsmål. Det virker oftest en smule besynderligt. Jeg glæder mig til at se jeres billeder. For I lyder absolut som nogen jeg gerne vil tage et spil Ludo med. Og hvis der er problemer med at få fjernet/sløret tatoveringer og andre letgenkendelige tegn og Google ikke er til hjælp - så er I velkomne til at kontakte mig, så skal jeg nok fixe det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 12. Januar, 2015 (edited) Hej alle, Først tusind tak vildmedsmåt for de dejlige ord - vi glæder os til at se dig igen Og til DJX, i går var vores første dag .. Vi vil gerne lige have lov at finde os til rette i branchen inden vi disponerer os selv .. Som vildmedsmåt skriver så ligner billedet jo ganske godt rent kropsmæssigt .. Så det er vel ikke værre end andre piger der lyver med højde, vægt osv vores mål passer . At folk ikke vil besøge os pga billederne er super ærgerligt , men det er jer der går glip af noget Billeder kommer på et tidspunkt , hvis vi beslutter os for at blive i branchen - indtil da må i leve med de andre og self komme og tjekke den ægte vare ud Mange knus fra Eva og Liva Hej piger Jeg må ærligt sige at det er mega ærgerligt, at i bruger fake billeder, så var det da langt bedre at i have undladt det billede, det tror jeg faktisk havde været langt bedre for jer, for hvis i nu lægger jeres rigtige billeder ind engang, så vil nogle/flere/mange ja hvem ved, herinde måske allerede sys i er useriøse, nogle vil måske ikke tro billederne er jeres, og det er i hvert fald en dårlig start og det er mega synd for jer, og de gæster i måske går glip af, her er et link til hvordan en mands person mener man får en god star, og sys bestemt han har fat i noget dert: https://fuckcph.wordpress.com/2013/06/22/art003/ Den sys jeg at i skulle tage at tage et kig på I kunne jo bare have skrevet, at i skulle prøve det af, og ikke have lyst til at lægge billeder ud, selvom det nu er ganske nemt at fjerne sit ansigt fra billederne, eller beskærer billedet. Jeg håber det var en fejl fra jeres side, og vi laver alle fejl, så giv ikke op over dette, men giv jer selv lov til at tænke på billeder, tekst, reklame, osv. I skal være mere end velkommen til at skrive en pm til mig, så skal jeg gerne hjælpe, hvis jeg kan... Mange kram og god vind Tilde Redigeret 12. Januar, 2015 af Kurator 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. Januar, 2015 Rigtig god anmeldelse, og velkommen til 2 nye piger. Helt rimelig forklaring på billederne, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperFucker 88 Skrevet 12. Januar, 2015 Hej alle, Først tusind tak vildmedsmåt for de dejlige ord - vi glæder os til at se dig igen Og til DJX, i går var vores første dag .. Vi vil gerne lige have lov at finde os til rette i branchen inden vi disponerer os selv .. Som vildmedsmåt skriver så ligner billedet jo ganske godt rent kropsmæssigt .. Så det er vel ikke værre end andre piger der lyver med højde, vægt osv vores mål passer . At folk ikke vil besøge os pga billederne er super ærgerligt , men det er jer der går glip af noget Billeder kommer på et tidspunkt , hvis vi beslutter os for at blive i branchen - indtil da må i leve med de andre og self komme og tjekke den ægte vare ud Mange knus fra Eva og Liva Jo, det er lige nøjagtigt værre eller lige så slemt. Bare fordi andre snyder gør det jo ikke jeres snyderi bedre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 12. Januar, 2015 Jo, det er lige nøjagtigt værre eller lige så slemt. Bare fordi andre snyder gør det jo ikke jeres snyderi bedre. nej og det gør jo i kære mænd mister tilliden til vi andre glædespiger, som rent faktisk er ærlige med billeder. vægt, osv. Og det er super ærgeligt, hvis det skulle være helt alm. at man bare snyder, der er jo ikke fair, jeg havde nogle helt alm. billeder på et tidspunkt, ja det har jeg stadig, men fordi der intet var lavet ved dem, blev folk altid super overrasket over at de faktisk sys at jeg var langt pænere i virkeligheden, og det er da en super god start, frem for at billederne lyver og man bliver skuffet fordi man havde forventet den super model der var at se på billedet i annoncen... Så sys det er mega træls for de som rent faktiske er reelle... Klem Tilde 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 12. Januar, 2015 Med ærlighed kommer man nu engang længst med...at bruge fake billeder er ikke ligefrem den bedste start på et møde, men at publicere andres billeder er direkte usmagelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 12. Januar, 2015 Med ærlighed kommer man nu engang længst med...at bruge fake billeder er ikke ligefrem den bedste start på et møde, men at publicere andres billeder er direkte usmagelig. Det kan ikke siges mere præcist ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg