Hop til indhold
Nille

Efterlysning, hvor er Liderligfyr ?

Recommended Posts

Pludselig pist væk, samme metode som glædes pigerne bruger :P

Han var på d. 31, måske endda d. 1

Måske han ikke er liderlig længere ??

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stod der ikke også noget i retning "slettet bruger" i trådene? Har ledt efter indlæg, men kan ikke finde dem nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et nytårsforsæt?

 

- det vælter jo lidt ind med fortsætter om at være mere sammen med familien, elske konen noget mere, motionere og spare sammen til en ferie - selv min kone har allerede været ude at gå en tur - så det kan da kun blive et godt år :roll:   Godt jeg har en back-up plan med en sugardater eller 2  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et nytårsforsæt?

 

- det vælter jo lidt ind med fortsætter om at være mere sammen med familien, elske konen noget mere, motionere og spare sammen til en ferie - selv min kone har allerede været ude at gå en tur - så det kan da kun blive et godt år :roll:   Godt jeg har en back-up plan med en sugardater eller 2  :wink:

 

haha du er et "svin"  :P

 

Mit nytårsforsæt er mere sex i 2015 end 2014 (det var et meget aktivt år) :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må vi finde LF på diverse FKK og Flatrates klubber :lol:

Jeg tror ikke han helt lægger denne hobby på hylden :P

 

Vi har ham nok tilbage igen i løbet af 14 dage - LF Reerected  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvor er han ? har han (ud)slettet sig selv ? :P

 

Elementært, Dr. Nille, han er blevet afsløret, og konen har banket ham fordærvet :mrgreen::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sommetider skifter folk navn ;)

 

AE læs moderators svar nr. 8 i denne tråd.

Der er intet, der tyder på det du påstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Elementært, Dr. Nille, han er blevet afsløret, og konen har banket ham fordærvet :mrgreen::P

 

BX det er ganske usmageligt, at du vælger at gå ned på det niveau :P

Der er tale om en bruger, som ikke kan forsvare sig og så kommer du med sådan en underlødig beskyldning!

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

AE læs moderators svar nr. 8 i denne tråd.

Der er intet, der tyder på det du påstår.

Hvad bringer dig nu på barrikaderne? Ro på mand.

Jeg påstår ikke noget, men oplyser blot om en mulighed, som en del har benyttet sig af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommetider skifter folk navn ;)

 

Helt enig.

 

Hvis en EG-brugers navne-alias bliver komprimiteret, f.eks. ved at en uvidende kone/kæreste/familiemedlem mv. opdager ens skriverier her på sitet, så er det selvfølgelig nærliggende at det pågældende brugernavn bliver nedlagt, idet man må formode, at konen/kæresten/familiemedlem overvåger EG.

 

Det er præcist det samme der - desværre - sker for nogle af pigerne i branchen, når deres kunstnernavn bliver kompromitteret, f.eks. når familie/venner/stalkere mv. kommer for tæt på en "opklaring".

 

Efter lidt tid, så kan den pågældende så vælge at genopstå under et nyt navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til filosoffens sidste linje: derfor er det også meget uheldigt, når brugere herinde råber op om, at pige x nu hedder pige y, der kan være en årsag til navneskiftet, der ikke skal skriges ud på nettet ;)

Jeg håber at Liderlig fyr har det godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en EG-brugers navne-alias bliver komprimiteret, f.eks. ved at en uvidende kone/kæreste/familiemedlem mv. opdager ens skriverier her på sitet, så er det selvfølgelig nærliggende at det pågældende brugernavn bliver nedlagt, idet man må formode, at konen/kæresten/familiemedlem overvåger EG.

 

Det er faktisk så smart/usmart at en "Slettet brugers" indlæg ikke kan søges samlet - man er nødt til at gå alt igennem - men hvis man er så heldig at andre brugere i en tråd har nævnt ens navn, kan man søges - ihvertfald til den tråd - og man kan så være heldig at finde nogle markante ledetråde til hvad vedkommende ellers har beskæftiget sig med her på EG og på den måde målrette søgningen og se hvilke tråde man specielt skal kigge i og på den måde hurtigere få nogenlunde overblik - tager tid, men det kan lade sig gøre, hvis det er det man vil  :cry: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til filosoffens sidste linje: derfor er det også meget uheldigt, når brugere herinde råber op om, at pige x nu hedder pige y, der kan være en årsag til navneskiftet, der ikke skal skriges ud på nettet ;)

Jeg håber at Liderlig fyr har det godt :)

Men det kan være svært at vide hvorfor pigen pludselig hedder noget andet.

Altså var der en grund til det, eller ville glædes pigen bare have et navn der matchede hende bedre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det kan være svært at vide hvorfor pigen pludselig hedder noget andet.

Altså var der en grund til det, eller ville glædes pigen bare have et navn der matchede hende bedre :)

Det kan det, men mon ikke pigen så ville annoncere det? Så hun ikke mistede sin gamle gæster?! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan det, men mon ikke pigen så ville annoncere det? Så hun ikke mistede sin gamle gæster?! ;)

Det skal jeg ikke kunne sige noget om... Nu tør jeg jo slet ikke nævne eksempler :D

Det kan godt være :) det ville da være fornuftigt.

Men de eksempler jeg har set på ændret navn, der har pigen ikke skrevet noget... Men har haft de samme billeder som før :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...