Hop til indhold
Rushton

Måske kan man tage §13 op til revision?

Recommended Posts

Hej PrinceCharming

 

Jeg vil ikke ændre Ophavsretsloven, det er ikke nødvendigt.

 

Jeg prøver bare give input og inspiration til Eroguide Administrartor & ejer til at overveje deres egen EG §13 regel. Måske er det muligt, og i tiden, at ændre den en lille smule, ligesom mange andre kendte websteder allereden har gjort. Uden at bryde mod Ophavsretsloven. Og jeg repekterer selvfølgelig nuværende EG regel så længe den ikke er ændret. Men man må vel komme med input og ønsker, ellers vil intet her i verden ændre sig nogensinde.

 

:)

 

Har du fået svar fra Administrationen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du fået svar fra Administrationen ?

 

 

Nej, jeg har ikke fået svar. Han svarer nok når han får tid, og når han har overvejet forslaget. Jeg har ingen stress. 

 

Når han svarer vil jeg selvfølgelig rette ind, lige som jeg retter ind allerede nu. Og det kan være admin vil overveje forslag og muligheder i flere omgange og får lyst at ændre en smule hvis ikke nu, så måske senere i 2015. Man kan håbe.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej PrinceCharming

 

Jeg vil ikke ændre Ophavsretsloven, det er ikke nødvendigt.

 

Jeg prøver bare give input og inspiration til Eroguide Administrartor & ejer til at overveje deres egen EG §13 regel. Måske er det muligt, og i tiden, at ændre den en lille smule, ligesom mange andre kendte websteder allereden har gjort. Uden at bryde mod Ophavsretsloven. Og jeg repekterer selvfølgelig nuværende EG regel så længe den ikke er ændret. Men man må vel komme med input og ønsker, ellers vil intet her i verden ændre sig nogensinde.

 

:)

 

Hvis reglen bliver ændret, så kan det resultere i store erstatningskrav fra rettighedsejere, og det tror jeg ikke admin har lyst til - sikkert også derfor reglen er indført ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har ingen planer om at ændre § 13 i vores regelsæt. Inden denne regel blev skrevet ind i regelsættet, blev den drøftet med juridisk kyndige personer. De har samme opfattelse og praktisk erfaring, med loven om ophavsret, som flere andre nævner i denne tråd. Da jeg ikke har lyst til at blive tilsendt store regninger for uberettiget brug af billeder herinde, forbliver reglen som den er i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis reglen bliver ændret, så kan det resultere i store erstatningskrav fra rettighedsejere, og det tror jeg ikke admin har lyst til - sikkert også derfor reglen er indført ;)

 

Du har ikke læst de forskellige indlæg?

Hvorfor udløser din og min avatar ikke erstatningskrav?

 

Hvorfor hænger Ebay ikke på erstatningskrav når brugere har en blandning af sine egne og "lånte" billeder i sine annoncer? 

Hvorfor hænger ikke YouTube på erstatningskrav når brugere uploader video hvor musik og nogen bang videosekvenser er "lånt"? 

 

Er ophavsretsloven så svær at læse?

Jeg prøver igen meget langsomt: Hvorfor udløser din og min avatar ikke erstatningskrav? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har ikke læst de forskellige indlæg?

Hvorfor udløser din og min avatar ikke erstatningskrav?

 

Hvorfor hænger Ebay ikke på erstatningskrav når brugere har en blandning af sine egne og "lånte" billeder i sine annoncer? 

Hvorfor hænger ikke YouTube på erstatningskrav når brugere uploader video hvor musik og nogen bang videosekvenser er "lånt"? 

 

Er ophavsretsloven så svær at læse?

Jeg prøver igen meget langsomt: Hvorfor udløser din og min avatar ikke erstatningskrav? 

 

Er det ikke bare at acceptere admins svar?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har ingen planer om at ændre § 13 i vores regelsæt. Inden denne regel blev skrevet ind i regelsættet, blev den drøftet med juridisk kyndige personer. De har samme opfattelse og praktisk erfaring, med loven om ophavsret, som flere andre nævner i denne tråd. Da jeg ikke har lyst til at blive tilsendt store regninger for uberettiget brug af billeder herinde, forbliver reglen som den er i dag.

 

Tak for svar administrator.

 

Jeg gætter at hvis du ikke sammen med din juridisk bistand allereden har diskuteret brug af vores avatar-billeder, eller eksempler med Ebay annoncer, så vil du måske gøre det ved et senere tidspunkt.

 

Men lige nu tager jeg svaret til efterretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øjeblik ! Jeg skriver en SMS til Pierce Brosnan og beder ham pålægge et erstatningskrav på din avatar :lol:

 

Haha good one :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak. Jeg har allerede snakket med Pierce, og han er beæret over at jeg gider bruge hans billede.

 

Redigeret af Rushton

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak. Jeg har allerede snakket med Pierce, og han er beæret over at jeg gider bruge hans billede.

 

Jo, men han har ikke så meget at skulle have sagt her.

Det er jo fotografen, der har rettighederne til billedet, så med mindre der er tale om en selver, så ...........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja du er jo på den sikre side, med en 80 år gammel avatar fra Thorvald Framlev.

 

Nu skal du ikke komme for godt igang Louie.

Du overtræder jo selv åbenlyst ophavsretten med din avatar :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du er jo på den sikre side, med en 80 år gammel avatar fra Thorvald Framlev.

 

Ja, jeg skulle være på den sikre side :) – og alligevel ikke, for den, der har taget fotoet af bogen, har retten til netop dette billede. Jeg kunne så ændre lidt på det, for så er der i lovens forstand tale om et nyt kunstværk.

 

Jeg kunne dog også gå ned på biblioteket og låne bogen, tage et billede af forsiden, og så var alt i orden.

 

Men navnet var faktisk Julius Alfred Torvald Framlev.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var et langt navn.... dog ikke så langt som mit efternavn :P

Jeg synes BX er passende.

 

Hehe; nej du X er passende :P

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...