Hop til indhold
Gæst

Kæmpefejl fundet i IT systemmet!!!!!!!!!!!!

Recommended Posts

når vi nu er ved fejl kunne den knap der hedder nyt indhold der sidder i toppen af siden, ikke flyttes så den er nederst på siden

Næh, ikke flyttes, bare tilføje en mere. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, ikke flyttes, bare tilføje en mere. :)

 

Jeg er nu udmærket tilfreds med knappen øverst i højre hjørne - lige under søgefunktionerne, som alt for mange desværre springer over med lukkede øjne.

 

Bemærk desuden, at man i venstre side kan indstille, hvad nyt indhold skal vise - og mange har sikkert endnu ikke fundet ud af hvad stjernerne og prikkerne foran trådene betyder - det er faktisk ret smart at trykke på dem - da man så straks kommer til sidste ulæst indlæg i den pågældende tråd, som man ikke har læst endnu.

 

Tråde markeret med stjerne betyder at det er en tråd, man selv har bidraget til.

 

Man kan også pege lige foran svar/visninger - så fremkommer der en pil - når man så trykker på den, fremkommer første, evt. sidste ulæste besked og sidste indlæg.

 

Ja, sådan er der flere smarte funktioner  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu udmærket tilfreds med knappen øverst i højre hjørne - lige under søgefunktionerne, som alt for mange desværre springer over med lukkede øjne.

Ja, sådan er der flere smarte funktioner :)

Jamen jeg er da også rigtig glad for den. Jeg savner bare en magen til i bunden af siden, så man er fri for at scrolle helt op når man når ned i bunden af et langt indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg er da også rigtig glad for den. Jeg savner bare en magen til i bunden af siden, så man er fri for at scrolle helt op når man når ned i bunden af et langt indlæg.

 

Ok - der kunne jeg måske også godt bruge den - men af og til trykker jeg bare return og kommer så igen tilbage, hvor jeg kan opdatere ved at trykke på "nyt indhold".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan er han bare!!!

Hvem ? 

 

Hvis der tænkes på Kowalski, svarer han bare i samme tone som denne tråds overskrift . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jern, hvis du nu har læst dig igennem en 4 sider lang tråd, så skal du jo 4 sider tilbage. :)

 

Du kan gøre det, at du inden du begynder at læse/scroller ned - højreklikker på NYT INDHOLD og åbner det i en ny fane - så kan du bare lukke vinduet, efter du har læst de 4 sider - og du er fremme ved nyt indhold igen (forudsat du ikke har andre faner i brug) - og kan så evt. trykke på opdater eller på NYT INDHOLD igen  :)

 

Lige et hint mere til en smart funktion - dråben til højre for NYT INDHOLD  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu udmærket tilfreds med knappen øverst i højre hjørne - lige under søgefunktionerne, som alt for mange desværre springer over med lukkede øjne.

Bemærk desuden, at man i venstre side kan indstille, hvad nyt indhold skal vise - og mange har sikkert endnu ikke fundet ud af hvad stjernerne og prikkerne foran trådene betyder - det er faktisk ret smart at trykke på dem - da man så straks kommer til sidste ulæst indlæg i den pågældende tråd, som man ikke har læst endnu.

Tråde markeret med stjerne betyder at det er en tråd, man selv har bidraget til.

Man kan også pege lige foran svar/visninger - så fremkommer der en pil - når man så trykker på den, fremkommer første, evt. sidste ulæste besked og sidste indlæg.

Ja, sådan er der flere smarte funktioner :)

Dette er super takker for Info

Bemærk desuden, at man i venstre side kan indstille, hvad nyt indhold skal vise - og mange har sikkert endnu ikke fundet ud af hvad stjernerne og prikkerne foran trådene betyder - det er faktisk ret smart at trykke på dem - da man så straks kommer til sidste ulæst indlæg i den pågældende tråd, som man ikke har læst endnu.

Venligst 8000

PS når der skal gemmes noget for kæresten ligger jeg det ved brugsanvisninger . Det bliver aldrig kigget

Kunne selv lære lidt.

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

sikke alle de krumspring, det er da meget lettere at der er en knap i bunden af siden. og det må gerne vente med at blive lavet til det bliver hverdag igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg er da også rigtig glad for den. Jeg savner bare en magen til i bunden af siden, så man er fri for at scrolle helt op når man når ned i bunden af et langt indlæg.

 

Så vidt jeg erindrer fra min første computer (Windows 97?), kunne man med et enkelt klik med musen lige under pilen til at scolle med i højre side, komme hurtigt frem til øverste side (og ditto ned til nederste). Men med en eller anden windowsopdatering forsvandt denne smarte funktion  :cry:  - correct me if I`m wrong  :)

 

PS. fandt lige ud af funktionen er der stadig, men nu scroller man bare dobbelt så hurtigt, som ved at trykke på pilen og man kan vælge f.eks. kun at gå tilbage til første 1/3 del - man skal bare holde musen nede, så en knap med NYT INDHOLD i bunden er evig overflødig   :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg erindrer fra min første computer (Windows 97?), kunne man med et enkelt klik med musen lige under pilen til at scolle med i højre side, komme hurtigt frem til øverste side (og ditto ned til nederste). Men med en eller anden windowsopdatering forsvandt denne smarte funktion :cry: - correct me if I`m wrong :)

PS. fandt lige ud af funktionen er der stadig, men nu scroller man bare dobbelt så hurtigt, som ved at trykke på pilen og man kan vælge f.eks. kun at gå tilbage til første 1/3 del - man skal bare holde musen nede, så en knap med NYT INDHOLD i bunden er evig overflødig :D

Det er jo blevet meget mere alm. med tablets. Jeg er selv på fra IPad nu. Så sådan en knap er bestemt ikke overflødig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...