Hop til indhold
Gæst

Kæmpefejl fundet i IT systemmet!!!!!!!!!!!!

Recommended Posts

Gæst

Ja der er sgu en fejl her på siden!!!!!! Smileys og deres opsætning

 

Når jeg skriver nogle af mine epokegørende indlæg på Eg benytter jeg mig til tider af Smileys…… 

 

Men logikken mangler i opsætningen, når jeg trykker på Smiley ikonet foroven kommer der primært ubrugelige Smileys frem! man skal trykke videre på "vis alt" for at få de brugbare Smileyes frem  :???:

 

Kunne man ikke optimere dette? og gøre "vis alt" overflødig eller endnu bedre gøre linien med Smileys mere brugbar? eksemvis er der 2-3 ens af de fleste af dem, komplet unødvendig! De kunne erstattes af nogle mere interessante!

 

Havnebumsens topliste over Smileys

 

:mad:  :cool:  :???:  :eek:  :oops:  :roll:  :!:  :?:  :sad:  :wink:  :grin:  :P  :wub:

 

endnu flere kan naturligvis tilføjes!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi sætter naturligvis 10 medarbejdere her i julen, til trippel betaling, til at udbedre dit imaginære problem. desværre betyder det et månedligt gebyr på 75 kroner for alle. alternativt bekæmper du dit indgroede curlingbarn og automatiske dovenskab, og giver dermed alle en besparelsesjulegave... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kunne man ikke bare give et ordentlig og sagligt/fagligt svar.......???? Det er da et harmløst og enkelt spørgsmål?? ofte kender man som bruger ikke baggrunden for hvorfor tingene er som de er???

Er selv irriteret over måden med smileyerne....

 

Og der er jo ikke nævnt noget om at det skulle udbedres straks??? Hvis det er en privat og underforstået samtale mellem Jer to, beklager jeg, at jeg måske er lidt opfarende...

 

Glædelig bagjul og godt nytår

 

Der er ingen dumme spørgsmål, men kun dumme svar......Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kunne man ikke bare give et ordentlig og sagligt/fagligt svar.......???? Det er da et harmløst og enkelt spørgsmål?? ofte kender man som bruger ikke baggrunden for hvorfor tingene er som de er???

Er selv irriteret over måden med smileyerne....

Og der er jo ikke nævnt noget om at det skulle udbedres straks??? Hvis det er en privat og underforstået samtale mellem Jer to, beklager jeg, at jeg måske er lidt opfarende...

Glædelig bagjul og godt nytår

Der er ingen dumme spørgsmål, men kun dumme svar......Tak

Det er vist bare pågældende Moderators måde at Kommunikere på. Som dig, tog jeg mig ligeledes til Hovedet :-) Men hvad, man kan jo ikke være god til alt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

vi sætter naturligvis 10 medarbejdere her i julen, til trippel betaling, til at udbedre dit imaginære problem. desværre betyder det et månedligt gebyr på 75 kroner for alle. alternativt bekæmper du dit indgroede curlingbarn og automatiske dovenskab, og giver dermed alle en besparelsesjulegave... :)

 

Jøsses et arrogant og inkompetent svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Prøv lige at læs svaret humoristisk, og tænk over hvor vigtigt dit problem er for en frivillig ulønnet organisation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøv lige at læs svaret humoristisk, og tænk over hvor vigtigt dit problem er for en frivillig ulønnet organisation.

Skal det forståes som, du ikke mener man må komme med forslag? da det er en frivillig ulønnet organisation

 

Der kommer løbende forslag om nye tiltag. Typisk ikke store ændringer i forummet, men ting som man finder ulogiske eller kunne forbedres. En foreslog et underforum for de lyserøde en foreslog et underforum for anmeldelser af Danske Piger. Nogle af disse forslag er formentlig med til at præge fremtidige versioner af Eroguide. 

 

Fint hvis man ikke synes foreslaget er en god ide!!!!!! Men normalt afviser man så foreslaget høfligt….. 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Bums. Nej sådan skal du ikke forstå det. Men jeg kan godt forstå svaret. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bums. Nej sådan skal du ikke forstå det. Men jeg kan godt forstå svaret. ;)

Så er jeg med :-) Da man ikke finder forslaget godt, hvorfor så give en høflig afvisning? er der ingen grund til  :wink: Nej det er der vel logisk set ikke… forslaget var ubrugbart :-) Så kan man ligeså godt forhindre der kommer flere fra den side af 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jøsses et arrogant og inkompetent svar.

 

Næppe inkompetent,  men man får indtrykket af en far der er blevet holdt vågen af et kolikbarn for 4. nat og ikke kan mønstre overskudt til mere end et irritabelt, afvisende svar der dermed kun kan opfattes arrogant. M

 

Men synd hvis det skal lægge niveauet for kommunikationen

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg med :-) Da man ikke finder forslaget godt, hvorfor så give en høflig afvisning? er der ingen grund til :wink: Nej det er der vel logisk set ikke… forslaget var ubrugbart :-) Så kan man ligeså godt forhindre der kommer flere fra den side af

Prøv at læse svaret med et glimt i øjet.

Du får at vide, at det kan være dyrt at rette på, og at man anser det som en ret betydningsløs fejl, men selv en moderator må da ind imellem slå sig løs og udtrykke sig lidt alternativt.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste Havnebumsens inlæg som et humoristisk indslag (det var det så åbentbart ikke!!) og Kowalskis svar med samme humoristiske tone... :eek: 

 

Hvis en bunke smileys kan få jer op i det røde felt, har jeg kun et svar: "Get a life" og gå ud og knald nogle chicks.  :geek::mad: :mad: :mad::cool: :cool: :???::???: :???::shock::eek: :eek: :-P :-P :oops::mrgreen::-| :-| :arrow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har selv brugt masser af smileys i et par af mine indlæg. Det fungerer fint :arrow: , så jeg forstår ikke Havnebumsens problem, udover at det må være et voldsomt luksusproblem han har   :idea:

 

Havnebumsen skriver selv

 

Fejl i opsætning.......mine epokegørende indlæg.........de smileys jeg bruger mangler

 

Tolkning af indlæg : Hans indlæg er meget epokegørende synes han selv, der må være en fejl i opsætningen på hele  siden fordi de smileys han lige bruger mest ikke er i den første oversigt, og han er forfærdelig træt af at skulle trykke på vis alt. Han mener så at fortælle os at de smileys ligepræcis han synes om skal være i den første liste og ikke i vis alt-listen. :shock:  Selvfølgelig er det humor for så selvoptaget er han ikke.  :mrgreen: Den humor har Ratata og Kowalski nok også fundet i indlægget, men så bliver han pludselig sur over Kowalskis svar som vel både varr humoristisk og barskt. :eek: Så kunne han da selv have stillet spørgsmålet på en ordentlig seriøs måde. :arrow:

 

Jeg synes fint om de smileys der er i den første liste :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg læste Havnebumsens inlæg som et humoristisk indslag (det var det så åbentbart ikke!!) og Kowalskis svar med samme humoristiske tone... :eek:

 

Hvis en bunke smileys kan få jer op i det røde felt, har jeg kun et svar: "Get a life" og gå ud og knald nogle chicks.  :geek::mad: :mad: :mad::cool: :cool: :???::???: :???::shock::eek: :eek: :-P :-P :oops::mrgreen::-| :-| :arrow:

 

Smileys er lidt lissom stavefejl.

Få kan gå, men er der mange, så bliver det sgu svært at forstå  :P  

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske lidt ude af proportioner med denne overskrift:

 

Kæmpefejl fundet i IT systemmet!!!!!!!!!!!!

 

 

:-P  

 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har selv brugt masser af smileys i et par af mine indlæg. Det fungerer fint :arrow: , så jeg forstår ikke Havnebumsens problem, udover at det må være et voldsomt luksusproblem han har   :idea:

 

Havnebumsen skriver selv

 

Fejl i opsætning.......mine epokegørende indlæg.........de smileys jeg bruger mangler

 

Tolkning af indlæg : Hans indlæg er meget epokegørende synes han selv, der må være en fejl i opsætningen på hele  siden fordi de smileys han lige bruger mest ikke er i den første oversigt, og han er forfærdelig træt af at skulle trykke på vis alt. Han mener så at fortælle os at de smileys ligepræcis han synes om skal være i den første liste og ikke i vis alt-listen. :shock:  Selvfølgelig er det humor for så selvoptaget er han ikke.  :mrgreen: Den humor har Ratata og Kowalski nok også fundet i indlægget, men så bliver han pludselig sur over Kowalskis svar som vel både varr humoristisk og barskt. :eek: Så kunne han da selv have stillet spørgsmålet på en ordentlig seriøs måde. :arrow:

 

Jeg synes fint om de smileys der er i den første liste :cool:

Først vil jeg gerne høre, hvordan er du kommet til den konklusion jeg er Sur? Den skarpeste vending jeg bruger " tog jeg mig til hovedet over" men kommenterer Havnebumsen på det i første omgang?…  NÆHH Havde egentlig bare ladet den ligge og tænkt " ja ja vi har hver sin måde at kommunikere på" De skarpeste udmeldinger i Tråden står andre altså for. Må bede dig  læse Tråden igennem igen! for det er gået lige vel hurtig for dig. 

 

Skriver ikke der er en fejl i opsætningen på hele siden, jeg skriver der er en fejl når man trykker på Smileyikonet. Ellers har man generelt prøvet at opbygge Eroguide, så den er overskuelig og man kommer  til ønskede informationer med færrest mulige klik. Det skal man også, altså Optimere for at overskueliggøre samt man benytter færrest mulige klik for opnå ønskede informationer  :-P

 

Og der er en fejl i opsætningen af Smileys!

 

3X  :mad:

2X  :cool:

3x  :???:

2x  :eek:

2x :-P

2x :-|

 

Vi er vel enige om 1 af hver kunne gøre det? jo det er vi nu nok :-P  Altså åbner det op for, der kunne placeres 8 nye Smileys i første linie. Næsten dobbelt så mange som nuværende. Nogle af Smileyerne som er i linie 1 bliver ligeledes ikke brugt alverden, men skidt nu være med det! Trods alt er der minimum plads til 8 ny. Kigger du i denne tråd, har andre end mig været omme og hente disse 2   :)  ;) på side 2. 

 

Når jeg læser indlæg på Eroguide er der mange af Smileys fra side 2 der går igen i Trådene. Bl.a  :twisted:  :wink:  :smile:  :grin:  :)  :P  :(  :rolleyes:  :wub: mange af de mest gængse kunne der snildt være plads til i Linie 1. Og hvorfor ikke Optimere ved Lejlighed, hvis der mulighed for det?? Ledelsen kan formentlig danne sig et overblik over dem man mener bliver brugt hyppigst. 

 

Sætte 10 personer på opgaven, her i Julen er for dyrt er eneste svar jeg har fået. Spørger nu ikke efter en ændring her i Julen! eller for den sags skyld den næste måneds tid eller 2! Nej benyt da lejligheden, når der alligevel skal opdateres småændringer på et tidspunkt. Ikke sikkert det lige er til at ændre, fint nok, vi har jo levet fint med det hidtil, så kan vi sagtens blive ved med  :-P Men er det relativ nemt at ændre, hvorfor så ikke optimere?

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Ikke sikkert det lige er til at ændre, fint nok, vi har jo levet fint med det hidtil, så kan vi sagtens blive ved med  :-P Men er det relativ nemt at ændre, hvorfor så ikke optimere?

 

Jeg mener jeg tidligere gjort opmærksom på problemet med overflødige ikoner og rækkefølgen af dem - uden der skete mere ved det - kan desværre ikke lige finde indlægget.

 

Men det er vel noget med at platformen er en standardplatform, som ledelsen måske ikke selv umiddelbart kan ændre ret meget i?

 

Dette site bruger forøvrigt ca. samme opsætning:

 

http://www.punternet.com/forum/index.php/topic/20515-mongering-in-hamburg/

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan sagtens lave smileys uden at hente dem på side 2. :arrow: Den mest almene forkortelse for en venlig smilende smiley er : ) og : D for en grine smiley uden mellemrum f.eks. så det skriver man da bare, det er ligeså hurtig som at hente den fra side 1, hvis den var der  :) Går det for hurtigt for dig nu ? :D De to sidstnævnte smileys er hentet ved at skrive dem :D Jeg kan godt mærke at det "vigtige" emne betyder meget for dig, så din overskrift og udtrykte holdning skal sikkert tages som det står skrevet uden humor, selvom andre mener det er ude af proportioner  : Havnebumsen har fundet en Kæmpefejl fundet i IT systemmet!!!!!!!!!!!! :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja Uldjyden andre mener der er noget om snakken  :wink: Jernsvinet mener endda han har gjort opmærksom på det før. Du "løser" det ved de 2 af Smileyerne, men der er jo mange flere end dem. Og hvorfor ikke Optimere, hvis det kan gøres relativ nemt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja Havnebums: Ud fra Kowalskis svar så kan det ikke løses nemt, du har jo fået svaret. :arrow: Er det en standardplatform som Jernsvinet nævner, så har Jersvinet nok ret i at det er ret problematisk  :arrow: Det er ikke kun de to smileys i øvrigt jeg løser ved det, sådan er det jo for flere som denne her ;) Du har da ret i at man kunne rette de småfejl, men det er småfejl og ikke en kæmpemæssig itfejl som du udråber det til. :arrow:  De her standardplatforme bliver jo også opdateret og nye versioner kommer til, så det kan måske løse dit store problem. Jeg har set standardforummet om helt andre emner i øvrigt for nylig hvor jeg tilfældig røg ind på det. Det var faktisk ret underligt og pudsigt  :mrgreen:  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja Havnebums: Ud fra Kowalskis svar så kan det ikke løses nemt, du har jo fået svaret. :arrow:

Kan godt være det skal opfattes sådan!!!!

 

Når jeg læser :

 

vi sætter naturligvis 10 medarbejdere her i julen, til trippel betaling, til at udbedre dit imaginære problem. alternativt bekæmper du dit indgroede curlingbarn og automatiske dovenskab

 

Har jeg mere en fornemmelse af, man ikke kan se ideen i forslaget og man ikke vil ændre i noget pga en enkelt bruger ønsker det og sluttelig det er en lille ting. Den lille ting, kan jeg sætte mig ind i! Man kan sagtens leve uden, men det er da et irritationsmoment som andre ligeledes giver udtryk for :)

 

Nå anyway forslaget kunne ikke bruges

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da godt være, at Kowalskitor har et kolikramt barn, men ærlig talt:

Er problemet/strengen ikke en storm i et glas vand?

 

Når man læser overskriften, får man indtryk af en større katastrofe som f.eks fri adgang til brugernes identitet eller lignende. Og så viser det sig, at det drejer sig om rækkefølgen af smilies/tilgængeligheden af disse :!:.

 

Det var i øvrigt en observation, som – så vidt jeg husker – Ludvig gjorde, allerede da nuværende version af EG blev lanceret: Han fandt det ulogisk, at de positive smilier lå i andet lag, da det var dem, folk burde have mest brug for.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan oplyse til admin/moderator/ejer eller hvem det nu kan være, at på lignende fora fra samme udbyder ligger de positive smileys på side 1. Da disse fora også kører på frivillig basis, kan det ikke være noget som koster hverken meget tid eller nogen penge overhovedet. 

Hvilke fora det handler om, kan jeg ikke oplyse, da det vil bringe min identitet IRL til torvs :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

når vi nu er ved fejl kunne den knap der hedder nyt indhold der sidder i toppen af siden, ikke flyttes så den er nederst på siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da godt være, at Kowalskitor har et kolikramt barn, men ærlig talt:

Er problemet/strengen ikke en storm i et glas vand?

Når man læser overskriften, får man indtryk af en større katastrofe som f.eks fri adgang til brugernes identitet eller lignende. Og så viser det sig, at det drejer sig om rækkefølgen af smilies/tilgængeligheden af disse :!:.

Det var i øvrigt en observation, som – så vidt jeg husker – Ludvig gjorde, allerede da nuværende version af EG blev lanceret: Han fandt det ulogisk, at de positive smilier lå i andet lag, da det var dem, folk burde have mest brug for.

Jeg troede også at det var noget alvorligt.

Men altså det humoristisk ladede spørgsmål blev svaret med et humoristisk svar, bare af en anden stil.

Havnebumsen må bare indse at den der såkaldte "kemi" ikke helt passer sammen med kowalski's, så han må finde en anden at ligge i ske med :P

Edit: stavefejl rettet

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...