Hop til indhold
knallert

julehilsen fra joachim

Recommended Posts

Den er bare god, den der. :)

 

Selv om han har ret i mangt og meget (faktisk næsten det hele), så er den selvfede måde, han fremfører sin argumentation på, nærmest til at brække sig over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er bare god, den der. :)

 

Selv om han har ret i mangt og meget (faktisk næsten det hele),

Det må dog være den sjoveste bemærkning, der er lagt på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo altid nogen, der fortsætter på en form for overførselsindkomst hele livet . . .

Fint nok. På arbejdsmarkedet er der ikke plads til en psykisk handicappet af den format.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er derfor vi skal hjælpe de svageste . . . 

 

Inklusionen er en sucses - Privatskoler synes i hvert fald det fungerer  - De har aldrig fået så mange nye elever . . . 

 

IRONI kan forekomme . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo altid nogen, der fortsætter på en form for overførselsindkomst hele livet . . .

ja også dette par her, bb-95679.jpg?itok=S2iclo5w

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De er endda også fritaget for at betale moms  :cry:

 

Beklager, men kan ikke rigtig følge forargelsen der. 

Selvom jeg ikke bryder mig om Jokke og Henrik, så synes jeg trods alt at kongehuset trods deres privilegier, som moms- og skatte fritagelse er et positivt reklamefremstød for Danmark ude i verden.

Tænk sig at være i deres sko og skulle deltage i alle mulige røvkedelige begivenheder, som åbning af et nyt plejehjem, etc.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, men kan ikke rigtig følge forargelsen der. 

Selvom jeg ikke bryder mig om Jokke og Henrik, så synes jeg trods alt at kongehuset trods deres privilegier, som moms- og skatte fritagelse er et positivt reklamefremstød for Danmark ude i verden.

Tænk sig at være i deres sko og skulle deltage i alle mulige røvkedelige begivenheder, som åbning af et nyt plejehjem, etc.  

Det er på tide at vi får udliciteret det service. Måske Nikita Darling kan yde en bedre og billigere service. Og det ville være et positiv reklamefremstød som verden ville bemærke. Når dronning Nikita så alligevel rejser rundt, så kan hun eventuelt lave reklamefremstød for Sverige og Norge samtidig.

 

Hvis kongehuset er så god en reklame for erhvervslivet, så forstår jeg ikke, at de ikke bare antager dem på overenskomstmæssige vilkår. Så behøver de jo heller ikke at ligge samfundet til last.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er på tide at vi får udliciteret det service. Måske Nikita Darling kan yde en bedre og billigere service. Og det ville være et positiv reklamefremstød som verden ville bemærke. Når dronning Nikita så alligevel rejser rundt, så kan hun eventuelt lave reklamefremstød for Sverige og Norge samtidig.

 

Tjah måske. Mon ikke Nikita har nok at se til med at være dronning på EG og være et positivt reklamefremstød her ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kunne man sige, at Midtj, ville gøre sig godt i skraldemands verden. Med sådan en gang lort, at lukke ud.  :-P

 

Ja Man får igen hvad man lukker ud.

 

God 2 jule dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne man sige, at Midtj, ville gøre sig godt i skraldemands verden. Med sådan en gang lort, at lukke ud.  :-P

 

Ja Man får igen hvad man lukker ud.

 

God 2 jule dag.

 

KK

Tjae jeg befinder mig jo på samme billige langside som renovationarbejderne, som man høfligt titulere dem idag. Angående det om at man får hvad man lukker ud, så er det jo dig, som bruger ordet lort om det du er uenig i.

 

Glædelig (og fredelig) jul til dig også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at en mand som Joachim B.Olsen og de overlevende revolutions romantikere i Enhedslisten hovedbestyrelse har en vigtig funktion i dansk politik. 

 

Uden dem ville det være alt for nemt ude på hver sin modsatte yderfløj at sløre det egentlige ideologiske ophav, der ligger til grund for Liberal Alliance og Enhedslisten.

 

Pernille Skipper som jeg personligt har en mandlig tilbøjelighed til at falde for, yderst sympatisk, vanvittig smuk ikke mindst, moderat, veltalende og særdeles kompetent, men faktum er at hun et Trotskist og medlem af SAP.

 

Hun udtalte med dyb opgivenhed, at vel havde visse medlemmer af partiets hovedbestyrelse ytringsfrihed, men de havde ikke pligt til at ytre sig.

 

Hvis det hos sådanne partier kun var Anders Samuelsen, Simon Emil Ammitzbøll, Pernillle Skipper og Johanne Schmidt Nielsen der tegnede partierne, er faren alt for stor for at de får så megen tilslutning at alle andre end deres egentlige kerne vælgere bittert vil fortryde at de stemte på partiet - den dag det er for sent :!:

 

Nogle vil så nok indvende hvad Mogens Camre stadig har at gøre hos Dansk Folkeparti, men jeg tror nu også at selv han har fået den aller sidste chance nu, uden at jeg personligt anser DF for et yderfløjs parti, men det er op til hver enkelt at vurdere.

 

Kun kunne jeg håbe at partiet for de ypperste politisk korrekte danske, der lever sammen med deres egne, lykkeligt fri for hverken at se på, eller mærke til koncekvenserne af den humanismens lysende fakkel, de ynder at se sig selv i spejbilledet af, De Radikale kunne få sig deres egen Joachim B. Olsen eller Mogens Camre - selv synes jeg at de har en i Zenia Stampe, men hun virker ikke tilstrækkeligt afskrækkende, men forhåbentligt mister de magt efter næste valg.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...