Hop til indhold
Guest Bangbros

Er det god latin at "slå" op med sin GP?

Recommended Posts

Gæst

Det er en ting jeg kan hade!!! altså når et Ynglingspigebarn forsvinder for mig  :???: øv øv og atter øv!!! 

For os Mænd kan det være rigtig ærgerlig når Ynglingen forsvinder!!! ikke fordi man er Forelsket!!!! Men der er altså nogle Courtisaner man glæder sig vildt til at besøge  :-P En som har plads et varmt sted i ens Hjerte, som man elsker og nyder at besøge. Og forlader med det store smil på læben og tankerne kørende på, hvornår hun skal besøges igen. Ja…. det gælder ligeledes den anden vej, hvis jeg ikke besøger hende mere af den ene eller anden grund, så ved hun det heller ikke. Hun undrer sig muligvis i starten over mine besøg udebliver, men……. ja måske det faktisk var en god ide at "slå op" giver megen god mening. Men jeg kommer nok ikke til at praktisere det…..

 

Tag en kiks, tør øjnene og se at komme videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med at ynglingspigen forsvinder kender jeg, er det lidt forelskelse? nejj, måske lidt; men der har været stor sympati.

En sluttede bare, tænker af og til på hende.

Den næste kontaktede jeg efter en rejse i udlandet, hun fortalte at hun havde stoppet, hun havde telefoneret til mig (det havde hun lov til); men jeg havde ikke svaret, hun ville gerne at jeg havde været sidste gæst, hvilket jeg ser på som en stor ære.

Jeg prøvede at lokke med middage og weekendophold; men hun stod fast på sin beslutning, hvilket jeg respekterer hende for.

"Snøft" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har rigtig mange faste... og mange jeg er rigtig rigtig glad for :) 

 

Når jeg ikke har set en af dem i lang tid, så tænker jeg da på hvor vedkommende mon er.....  det kan der jo være mange grunde til

 

men når jeg ikke har set vedkommende i måneder - så spekulerer jeg på om han mon er kommet til skade eller der er sket ham noget

 

 

I betaler mig for retten til at gå igen ... ikke for sexen per se.... men selv om i frit kan gå og ingen forpligtelse har til at fortælle mig noget, så bliver jeg da glad for at vide at i er OK selv om i måske ikke vil besøge mig igen... vi har trods alt brugt mange timer sammen og jeg kerer mig om de mennesker der kommer lidt tættere på end gennemsnittet 

 

Glædelig jul

Jazz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...